Znajdź tanie loty z Budapesztu do Gdańska

BUD - GDN

Znajdź tanie loty z Budapesztu do Gdańska

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Gdańska

W obie strony
Ekonomiczna
Budapeszt (BUD)
Gdańsk Rębiechowo
niedz. 05.12.
niedz. 12.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Kwiecień

Szczyt sezonu:

Maj

Śr. cena w obie strony

614 zł

Dobra oferta w obie str.

496 zł

Dobra oferta w jedną str.

363 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 13% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 16% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej
lub mniej

Kiedy kupić bilety na lot z Budapesztu do Gdańska

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz tanich lotów? 25% naszych użytkowników znalazło połączenia na tej trasie za 363 zł lub mniej w jedną stronę oraz 496 zł lub mniej w obie strony.
  • Szczyt sezonu wypada na Kwiecień, Maj i Czerwiec. Najtańszy miesiąc na podróż to Kwiecień.
  • Wylot poranny jest średnio* o 25% tańszy niż wieczorny.
*Średnia najniższych cen wyników wyszukiwania KAYAK dla wylotów w ciągu następnych 30 dni.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące lotów z Budapesztu do Gdańska

Ile czasu trwa lot z Budapesztu do Gdańska?

Z których lotnisk można znaleźć najtańsze loty z Budapesztu do Gdańska?

W który dzień tygodnia loty z Budapesztu do Gdańska są najtańsze?

Z których lotnisk skorzystam, lecąc z Budapesztu do Gdańska?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów Budapeszt – Gdańsk?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Budapeszt – Gdańsk?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Budapeszt – Gdańsk?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Budapeszt – Gdańsk?

Top linie (4) obsługujące trasę Budapeszt Budapest Liszt Ferenc – Gdańsk Rębiechowo

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,6
SAS
Wynik na podstawie 5 354 opinii
7,9
Wejście na pokład
7,6
Komfort
8,2
Załoga
7,2
Rozrywka
7,1
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "They contracted with United from Washington LA and United is a mess Btoke our luggage, wouldn’t honor seat selection we paid additional for, uncomfortable, ..."

Plusy: "Yea"
Minusy: "Its simple. Turns out i had to pay 360 dollars for my baggages which was hever specified in the time i was purchasing tickets cause they said im flying without and i can come back with. Who is flying without baggage intercontinental for 1 month? And 3 baggages didnt arrived. Thanks"

Plusy: "New, clean airplane with a friendly and professional crew. It was not as uncomfortable as some of the other airlines I've used, though eight hours in economy is still too much. I chose it in part because of the connection through Copenhagen, which I recommend for an overnight stay. Great city."
Minusy: "The chicken something or other on one of the flights was truly disgusting, but the rest of the economy food service was okay."

Plusy: "Clean and very good stewardesses"

Plusy: "It was the first time I needed to use "Passenger Assistance" and it made my experience excellent. Everyone was so kind and helpful. Thank you."

Plusy: "The airplane clean ,Food good etc."

Minusy: "When people lean their seats back their heads end up in your face and you are forced to lean your seat back to make separation from passenger in front of you"

Minusy: "The flight was over 2 hours late leaving Copenhagen, and then we sat at the gate while they unloaded bags to find the luggage of some passengers who decided not to be on that flight. Then it was total chaos at O'Hare. Very few SAS ticket agents who were not prepared to deal with the many passengers who had missed connections. We spent the night on hard chairs in the airport when we could have been re-booked on a flight out that night if they had been at all organized and efficient."

Plusy: "on time"
Minusy: "food selection"

Plusy: "With tablets for the entertainment system – – a ton of good movies to choose from. So much so that we stayed up hours after we planned to, watching movies"
Minusy: "Seats were a little crowded together, but that’s to be expected in modern passenger flight"

Plusy: "Movie selection, warm buns,"
Minusy: "no thing to report"

Minusy: "Mid day flight , no food or snack , how cheep will the airlines go?"

Plusy: "on time polite staff comfortable flights with free coffee"
Minusy: "charging for bags"

Plusy: "Really appreciated how helpful everyone was, from check-in at Newark to arrival. The entertainment system worked well, too. Aside from the two issues I describe below, SAS seems to be extremely efficient and well-run."
Minusy: "There was some mix-up - not sure where - but I did requested a vegetarian meal and it wasn't in the system. I'd also requested an aisle seat due to a hip issue and was told I'd have one - but when I went to check in, I'd been put in a center seat in a bulkhead. I was able to change but it was the last row of the plane. We the gate they were able to move me up at the last minute - but this all could've been much easier."

Plusy: "Efficient processing of passengers onto aircraft."

Minusy: "Should at least serve some water"

Minusy: "Lost baggage, while arrived and departure in neighbor gates in Copenhagen. After 2 days still no baggage"

Plusy: "Pros: -Good food -Good entertainment -Attentive staff"
Minusy: "Cons: -Uncomfortable seats ( I took the free seat and didn't upgrade) -Poor air circulation ( I hardly felt any AC) -Lack of overall plane space"

Plusy: "Flight crew was curtious"
Minusy: "I was seated in the emergency row and clearly had a cast on my right arm at check in and I was seated next to my travel companion. Required to move which was aggreivating."

Plusy: "SAS plane, customer service and meals."

Plusy: "The flight crews were great. The entertainment on the long flight was good. The food was abundant."
Minusy: "While in Stockholm we had a flight delay and multiple gate changes. The lack of communication was frustrating. The food was too spicy for my taste as well as my 2 yr olds. No options were offered on the menu."

Minusy: "They take blankets away too soon so u freeze. Three hour delay and they only give u a voucher to buy a cup of coffee"

Minusy: "Flight delayed too long, 2 hours. No snacks, only drinks."

Minusy: "Almost 1hr delayed. The least SAS could do was to give a meal or something to eat for free."

Plusy: "This was one of the best airlines we've flown. Great food, plenty of room, friendly stewardesses and good service overall. We will definitely try to book with SAS again."
Minusy: "Nothing. There was nothing to not like. In fact they fed us too much!"

Minusy: "TV's on our whole row did not work for the entire flight. Reading lamp was burned out. It would have been tolerable for a domestic flight but these amenities are needed and appreciated on a six hour flight!"

Plusy: "Clean planes, working entertainment, decent food"
Minusy: "Delay (1 hour) in departing"

Plusy: "Everything was great"
Minusy: "Nothing to mention"

Plusy: "plenty of space (very few passengers)"
Minusy: "scary old plane and a (Estonian) crew with mediocre skills with the local language"

Minusy: "When purchasing the ticket there was no mentione that bagage was NOT included something which I assume when flying with an All Star airline. Ended up paying an extra 70 € for my luggage - not happy."

Plusy: "Flight was not full so there was plenty of room."

Plusy: "Being on time"
Minusy: "Jetlag from the previous flight, please do something about it, just kidding..."

Minusy: "Consistently fails go have functioning wifi onboard in spite of marketing to the effect that it is there and free."

Plusy: "So far best flight I've ever experienced ! I was traveling to Europe and both ways I was pleasantly surprised, planes were on time , super nice crew and great food , Way to go SAS !!!"

Minusy: "Unfortunately we had to postpone our trip due to a family crisis. I called in an attempt to receive a voucher or some credit. I was advised that a change was possible, but that with penalties and taxes, it would amount to MORE than the price of the ticket. Hell of a way to run a railroad!....speaking of railroads, that gives me an idea for when we reschedule!!"

Plusy: "Short flight, friendly crew."

Plusy: "The flight was comfortable. Boarding was fast and easy. Flight crew was attentive and friendly. I would 100% fly with SAS again."
Minusy: "Our checked bag was delayed for a very long time. It came out 15 minutes after our baggage carrousel claimed all the bags from our flight were completed. My wife was obviously extremely concerned and it started our honeymoon off on a more stressful note than it had to be."

Minusy: "They changed departure gate, we sat at wrong gate for most time"

Plusy: "Great flight all went well,"

Plusy: "The SAS experience was great overall. Nice flight attendants, quick boarding, very well organized. Food was one of the best airline foods Ive ever eaten, especially the BBQ chicken and wild rice entree."
Minusy: "Something about the seats made it impossible to sleep without being woken up frequently by a painful position (economy class). Obviously no economy class seat will be comfortable to sleep in, but SAS seats seem to be a lot worse than other airlines."

Plusy: "flight was on time"
Minusy: "Packed flight. No food available ( even for purchase) in economy"

Plusy: "The flight crew (flight attendants are the best I've encountered in terms of tone and hospitality) cleanliness, the food, frequent offers of water, your own TV and numerous options for entertainment and ability to track flight"
Minusy: "Like the sleek style but still wish there was a little more leg room"

Plusy: "I tried to check in a 30 lbs suitcase. There was no gate and they asked me to carry the check in plus my carry on down the steps to the airplane on the field. I had to refuse and then one of them carried the checkin down the steps."
Minusy: "Not much. Bumpy flight. Lousy coffee."

Plusy: "The plane was relatively quiet"
Minusy: "I am 5' 10" tall and I could not fit into my seat. Reserved my tickets almost a year in advance and paid twice the normal fare to have an emergency exit row, instead got the row in front of it that has no reclining seats!!! SAS's cramping passengers into a sardine can strategy really hit a new low."

Plusy: "Friendly crew, the plane was Very new and had wonderful screens for viewing entertainment."
Minusy: "Not enough leg room."

Plusy: "- Good selection of movies and very surprised and happy they're not censored! :-))) - Seats were fairly comfortable. - The boarding/seating process was good because when other people started to cut-in-line, SAS folks reiterated to those cutting in line that they need to go back to the end of the line and wait as others were waiting before them."
Minusy: "- Only having one soft drink during the whole 9hr flight for SAS Go. Only coffee, tea and water are free. - Was thinking of upgrading because I had one extra baggage, but was told that I still wouldn't be eligible for one free extra baggage if I upgraded to SAS Plus NOR SAS Business - There was only one option for dinner, which was Meatballs. The meatballs were worse than IKEA ones. I'd rather eat the IKEA meatballs than those. I usually finish my main meal and I didn't eat it because it was that bad."

Plusy: "attendants were very nice and attentive."

Plusy: "Legroom in economy class was spectacular. Crew was great and the plane seemed to be new."

Plusy: "Boarding, connections, departures, and arrivals were all seamless. I have been flying with SAS for a while now, and always appreciate the professionalism and helpfulness that SAS offers. Coffee is good."

"Uprzejma obsługa."

"Bardzo uprzejma załoga"

"Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"

Minusy: "I paid for a certain seat before the flight, and at the check-in my seat was changed to a back row. Because of that by the time I was offered the food, there was no choice, only one food (beef) was available. I was unhappy with that!!!!! The crew tried to solve all the issues on the plane. They were excellent!!!"

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "Nothing!!! Horrible airline!! Will NEVER fly with them!!"
Minusy: "Nothing!!! Horrible airline!! Will NEVER fly with them!!"

Plusy: "Good on time flight"
Minusy: "Not much, small plane for a short trip, everything was fine"

Plusy: "The variety of entertainment was enjoyable throughout the cruise. Food was nice"
Minusy: "The Boarding process was disappointing The crew overall was ok just on two occasions the same flight attendant missed me while distributing snacks and drinks. More"

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Direct fly"

Minusy: "Enterteiment, movies"

Minusy: "3.5hours delay"

Minusy: "Din’t be almost 4 hours late No explanation, no apology"

Plusy: "Comparing to other flight experiences, both the crew and the seat were excellent"
Minusy: "There was no entertainment at all. Considering that it is a daytime flight LOT might consider investing in some entertainment"

Plusy: "Nice crew, great flight entertainment."
Minusy: "N/A"

Minusy: "flight was over 6 hours longer than planned, we did not catch plane from Budapest to Krakow so went to Warsaw than to Krakow, plane from Warsaw didn't have air conditioning working, worst flight ever !!!"

Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "Flight was delayed 1.5 hours. My seat was changed from the front of the plane to the back."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Plusy: "Again, everything went good."
Minusy: "Delay for late."

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Plusy: "The flight was short and the crew was nice."
Minusy: "There was no entertainment for the short plane ride."

Plusy: "Check in starts 36 hours prior to take off, which is 50% more than what others allow. It was very convenient."
Minusy: "Food could be better, but it wasn't bad in any way."

Minusy: "Boarding could've been faster."

Minusy: "Food is not the best I had on an airplane but crew is super nice and accommodating ,airplane is clean,overall a great experience"

Plusy: "Service.On time.Comfortable seats.Friwndliness of flight attendants."
Minusy: "On board WiFi ."

Plusy: "The aircraft, specially the seats, the crew, the pilot and the service during the whole flight"
Minusy: "N/A"

Plusy: "Crew was excellent. Seat was very tight (middle section, middle seat)"

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

"Spozniony jak zwykle"

"3h opóźnienia"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "i like the service"
Minusy: "water free"

Plusy: "Friendly crew"

Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Minusy: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Plusy: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Minusy: "Pretty much everything..."

Plusy: "fare"
Minusy: "boarding process felt like herding"

Plusy: "Absolutely nothing"
Minusy: "Everything"

Plusy: "I was at the gate. Before the door to enter the airplane. The Hungarian crew wasn’t telling me that they are closing the gate or going to close it. They completely ignore me and let me stand there and at the end I see the door close in front of me, 2 meter from me and they told me I mised flight."
Minusy: "I lost my money and I had to buy new flight with other company. Wizzair crew at budapest was very rude and didn’t take responsibility for the mistake they did. They could just say they are closing the door but nobody did. 2 meters from me and after I passed all security they ignored me completely."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "Ok flight"
Minusy: "Comply with departure times"

Minusy: "Both flues were really delay really disappointed"

Minusy: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Minusy: "Changing in luggage information was annoying"

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "I called flight network and was put on hold for about five minutes, simply to get an answer to the question of the baggage allowance - I didn’t see it anywhere when booking the wiz air ticket. They told me that I was slowed one checked baggage and one cabin baggage that would be charged about €40 if it was over 30 kilos (which it was not). At the airport wizz air said that I had chosen online booking (which I had not) and therefore I had to pay a €30 fee. Also they said I had no checked baggage allowance and was charged an additional €150 !!!!"
Minusy: "That I wa given false information that cost me a huge amount of money, And that the booking page does not make it easy to add baggage information."

Minusy: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "The Crew was excellent"
Minusy: "The boarding process was terrible, took a long time - few and not enough boarding and suitcases counters, which made people wait for a long time and even let others to pass them in line because their flight was earlier. due to this our flight was late by 45 minutes. the food was too expensive."

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Plane new & in good condition"
Minusy: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Minusy: "I didn't check in, in advance as when logging on to the airline I needed a code. I didn't have the code as I was searching emails for the booking agent and airline when it was (as I later discovered) sent by another name. This resulted in £30 to check in going out and 40 euros back. Desk staff were unhelpful bordering on rude (the cabin staff were fine in that respect. I wasn't the only one at least 20 people queuing on the return with the same issue. Additionally on the delay out they advised food could be brought at the rear of the plane then inflight ran out so some people ate twice while by the time I got to my hotel they had stopped serving food and I had not eaten in the airport sorting out the boarding passes."

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Minusy: "It a good option, a good price, i will fly again"

Plusy: "Staff were generally sweet & approachable."
Minusy: "Cannot understand management of border control security before boarding. This is done in the corridor on route to gate. Long long queues, then continued to queue before boarding in the waiting/holding room. No toilets once you enter the corridor to go to gate. Unsatisfactory management. Water from air conditioner dripping on me on board from take off. Not an immediate suggestion to move, but agreement to do so on my suggestion and then gentle insistence. Thankfully there was a seat for me! It seemed to be a problem staff were aware of which is concerning that Wizz did not block that seat."

Minusy: "long time wating in bus to get plane"

Minusy: "standing 1 hour in the bus before boarding,than telling you that will be 90 minutes late take off"

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

Minusy: "czekanie na autobus a potem w autobusie, opóźniony lot itp"

"wspaniała obsługa, bardzo przyjazna atmosfera, wygoda. Polecam!"

"Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam"

Plusy: "Fast process, precisely organized."
Minusy: "There is no window at 11A seat!!!"

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."

Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "Not much."
Minusy: "The staff were rude. The flights were delayed. The staff at budapest checked our passports/boarding passes and then we were kept in a holding area on a stairwell between the desk and the plane for over 30 minutes, in a hot environment. The seats were not comfortable."

Plusy: "The plane was clean. The pilot was apologetic."
Minusy: "The ground staff were processing boarding passes before the plane had even landed causing a long queue in the corridor leading to the exit to the airfield. There was no information as to why the plane was late, but this caused us to miss the take off slot and delay the take off by over 2 hours."

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Punktualność, skuteczność."
Minusy: "Długie kolejki do odprawy bezpieczeństwa i na pokład."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Plusy: "We made the flight!!"
Minusy: "Notification of which Gate!! All the steps Down to the tarmac then up the plane steps!!! Priority- didn't seem to mean anything- everybody boarded the same!! The Cabin crew- Rushed announcements!! And worked as I feel robots!! But definitely got Value for Money!!!"

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"

Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."

Plusy: "On time"

Plusy: "The flight left on time and arrived early, the staff were pleasant and friendly."
Minusy: "The cabin was a bit grubby."

Minusy: "Checking opened 20 minutes late and lengthy queues through security meantwe had no time to grab food/shopping as we had to rush to gate as no notifications that our flight was actually delayed by an hour. Everyone was herded onto buses to wait there for some reason rather than at gate"

Plusy: "Nothing."
Minusy: "Ryan Air have changed their online check in system with flights.Basically i was forced to pay for a seat spot on my return flight because they only allow 48 hour check in before flight if you dont purchase a seat. Because of the risk of not having access to print out my boarding pass when in Hungary while checking in there for the return part and that the app may not have worked on my phone it resulted in me paying additional fees or pay a larger sum to check in at Hungary airport. .Online check in should not be locked behind a paywell.This is dishonest business. The flight on the way delayed with no explanation and the company didnt bother to notify the airport of this and update the times on the boards or atleast a delayed notification at the airport. They tried to rush the boarding because of the fact they were delayed and boarded all passengers at same time in both priority and non priority queues which kind of defeats part of the purpose of those people paying the extra for priority boarding. Also this return journey of the flight was delayed too with no communication of a delayed take off. Despite the fact that Ryan Air claim to have the highest percentage of flights arrive on time i have yet to witness a single flight of theirs arrive on time which has me to believe the company is falsifying information on this record."

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Reasonable price."
Minusy: "Was sat nowhere near my group of friends, know one on the plane was sat with who they travelled with. Plane was running late."

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Minusy: "2 hours delayed. No information."

Plusy: "Original price"
Minusy: "We were on vacation with our 3 year old and spent almost 5 extra hours in the Budapest airport which ate up most of our day. We were notified of the delay 5 minutes before we checked in and could have caught a cab later in the day and enjoyed our last day in Budapest."

Minusy: "It was delayed"

Plusy: "Flight was cheap and it got me home."
Minusy: "At Budapest airport Ryanair’s gate B9 there was no communication or it seemed any system in place. Plus the gate itself was so small all passengers couldn’t fit."

Minusy: "Delay 90minutes.. Miss the rent a car.. Lost a bunch of money. Never again Ryanair"

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Low cost"
Minusy: "Passengers treated like cattles. Not prepared at all"

Plusy: "Very little"
Minusy: "I tried to check in on line but their website had major issues. When I arrived at the airport, Ryanair hit me with a 40 Euro surcharge for not checking in on line. Worst airline I have ever experienced in my 40 years of airline travel."

Minusy: "More than 1.5 hours delay, they took my luggage from me, so I had to take out my laptop because the Budapest airport luggage handler thieves. Very loud speakers inside, the seating is very uncomfortable, small legspace and also you cannot put even your glasses in front of you because of lack of storage place. long walking to and from the plane, and you have to wait for ages in front ot the checking desk, than in the hot bus down. Overall totally inhuman experience."

Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."

Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"

Minusy: "The 35 minute delay on the departure and 1 hour on return Super cramped seats with no leg room at all Having to pay to sit together on top of the original flights- unsure who books 2 tickets to sit apart?"

Plusy: "Wszystko było ok"

Minusy: "Opóźniony !"

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Minusy: "godzina spoznienia"

Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"

Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"

Plusy: "Brakowało mi polsko języcznej obsługi. Na locie krajowym to powinien być standard."

Przeczytaj o liniach SAS
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty z Budapesztu do Gdańska

Linie lotnicze oferujące loty z Budapesztu do Gdańska wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Budapesztu do Gdańska

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z Budapesztu do Gdańska

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z Budapesztu do Gdańska

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z Budapesztu do Gdańska

Rezerwuj tanie loty Budapeszt - Gdańsk

Najnowsze oferty lotów w obie strony

12.02.
sob.
1 przesiadka
Wizz Air
8h 40min
BUD - GDN
16.02.
śr.
1 przesiadka
Wizz Air
7h 35min
GDN - BUD
12.02.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 40min
BUD - GDN
16.02.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 30min
GDN - BUD
01.06.
śr.
1 przesiadka
LOT
3h 50min
BUD - GDN
04.09.
niedz.
1 przesiadka
LOT
3h 10min
GDN - BUD
12.02.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
31h 15min
BUD - GDN
16.02.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 30min
GDN - BUD
01.06.
śr.
2 przesiadki
Ryanair
13h 30min
BUD - GDN
04.09.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
32h 50min
GDN - BUD
10.03.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 40min
BUD - GDN
21.03.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 15min
GDN - BUD
10.03.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 40min
BUD - GDN
21.03.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 25min
GDN - BUD
12.02.
sob.
1 przesiadka
LOT
5h 25min
BUD - GDN
17.02.
czw.
1 przesiadka
LOT
5h 50min
GDN - BUD
10.03.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 30min
BUD - GDN
21.03.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 25min
GDN - BUD
01.06.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
13h 30min
BUD - GDN
04.09.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 05min
GDN - BUD
12.02.
sob.
2 przesiadki
SAS
6h 50min
BUD - GDN
17.02.
czw.
2 przesiadki
SAS
21h 25min
GDN - BUD
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

31.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
24h 10min
BUD - GDN
12.12.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 45min
BUD - GDN
10.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
21h 50min
BUD - GDN
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
16h 35min
BUD - GDN
11.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
25h 50min
BUD - GDN
29.12.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
14h 25min
BUD - GDN
17.12.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
21h 30min
BUD - GDN
29.12.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
21h 20min
BUD - GDN
27.12.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
14h 30min
BUD - GDN
31.12.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
24h 25min
BUD - GDN
17.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
25h 15min
BUD - GDN
10.12.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
27h 45min
BUD - GDN
11.12.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
28h 25min
BUD - GDN
09.12.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
14h 35min
BUD - GDN
10.12.
pt.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
18h 10min
BUD - GDN
12.12.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
22h 05min
BUD - GDN
09.12.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
34h 35min
BUD - GDN
09.12.
czw.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
11h 20min
BUD - GDN
16.02.
śr.
2 przesiadki
Ryanair
27h 50min
BUD - GDN
18.12.
sob.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 00min
BUD - GDN
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza