Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Azji do Chopina oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +51 więcej
ANA, Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
wtorek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +48 więcej
ANA, Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
środa
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +49 więcej
ANA, Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
czwartek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +47 więcej
ANA, Aegean Airlines, +48 więcej
46
47
piątek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +53 więcej
ANA, Aegean Airlines, +54 więcej
52
53
sobota
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +47 więcej
ANA, Aegean Airlines, +48 więcej
46
47
niedziela
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +49 więcej
ANA, Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +51 więcej
ANA, Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
wtorek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +48 więcej
ANA, Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
środa
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +49 więcej
ANA, Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
czwartek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +47 więcej
ANA, Aegean Airlines, +48 więcej
46
47
piątek
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +53 więcej
ANA, Aegean Airlines, +54 więcej
52
53
sobota
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +47 więcej
ANA, Aegean Airlines, +48 więcej
46
47
niedziela
ANA, Aegean Airlines, Air Austral, +49 więcej
ANA, Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
Nie wiedziec dlaczego bardzo słaba obsługa pokładowa jak na Emirates.
Nie wiedziec dlaczego bardzo słaba obsługa pokładowa jak na Emirates.
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk