W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
czysty i nowoczesny samolot
Podczas lotu zabrakło napojów, stewardesy bywają opryskliwe.
Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"
Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"
Plusy: "Everything"
Minusy: "Difficult to imagine"
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "The Crew"
Minusy: "Free food"
Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"
Minusy: "Delayed by one hour"
Minusy: "Din’t be almost 4 hours late No explanation, no apology"
Plusy: "Everything and everyone from the crew was very professional, food, entertainment, above my expectations."
Minusy: "Polish airlines have some problems, but this flight was perfect. Great job."
Plusy: "The seats were comfortable."
Minusy: "The flight was delayed for 3 hours and it did not have WiFi (even though it was a Dreamliner!)!!!!"
Plusy: "The flight was deleyed and they lost my baggage."
Minusy: "Flight could not taken off in 7 hours delay"
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"
Plusy: "Very friendly crew , free beer"
Minusy: "being 100% on time with take off"
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Plusy: "The crew was very kind and helpful. Boarding was much more smooth compared to my flight to WAW."
Minusy: "The seat creaked a lot and seemed to disturb the person sitting to my left when I moved the sitting part forward or back when I needed to."
Plusy: "The aircraft."
Minusy: "Boarding crew in Warsaw very unprofessional, rude and unhelpful! No info, no communication at the gate! Crew joking about personal stuff, on personal phones, ignoring passengers! I actually made a video of them, shocking behavior!"
Minusy: "Czystość w samolotach"
Plusy: "The flight WRO to WAW is very short, less than 1h. The seats are comfy and overall the flight is good. They even serve drinks and distribute candy, which is nice."
Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"
Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"
Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"
Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"
Plusy: "The flight was short and the crew was nice."
Minusy: "There was no entertainment for the short plane ride."
Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."
Plusy: "Ground crew (checkin counter) was very nice."
Minusy: "Better seats (business is just a middle seat unoccupied), better food. No entertainment at all, not even music."
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."
Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."
Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Minusy: "I ordered a special meal but for some reason, I was not on the list. The crew decided that I had not ordered one."
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"
Plusy: "Good connection experience."
Minusy: "Waiting/standing on the bus for the one last guy."
Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."
Lot spokojny. Załoga bardzo pomocna i miła.
W sumie to najsprawniej wykonany lot wizz
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Lot odwołany z powodu COVID
Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Minusy: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."
Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Minusy: "The flight was delayed for 40 min"
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Good airport . Punctual flight ."
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Minusy: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Minusy: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Minusy: "1. The check in was delayed and very chaotic. 2. The landing was horrible 3. The plane was not comfortable ."
Plusy: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Minusy: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Minusy: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."
Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."
Plusy: "Crew nice,seats ok"
Minusy: "Expensive hold luggage,rip off"
Plusy: "The crew was really nice"
Minusy: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"
Plusy: "Good legroom and comfortable seats"
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Plusy: "The flight was overbooked so they took my wife of the flight"
Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Minusy: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."
Plusy: "Cheap."
Minusy: "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Nice crew"
Minusy: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "I asked for a cup of water for my child and they gave me a bottled water. Then they charged me 2.50 euros. Their credit card processing machine was not working properly, which was frustrating: the flight attendant got frustrated and had to come back again until she can process my payment."
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"
Plusy: "the leg room was fine"
Minusy: "the getting to the airplane and from the airplane after landing can be better by using more busses"
Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."
Plusy: "The flight was on time"
Minusy: "The flight was delayed and we got into EDI very late."
Plusy: "Comfortable flight"
Minusy: "Delayed, big queue to board plane"
Minusy: "The website. It kept going over the same thing and I couldn’t do what I wanted to."
Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"
Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."
Plusy: "Flight took off on time"
Minusy: "Seats are very uncomfortable"
Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"
Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"
Plusy: "Profesjonalizm załogi"
Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."
Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Minusy: "Crammed into the holding pen like sardines in a can"
Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"
Plusy: "Smooth flight (thank the weather Gods)."
Minusy: "Extra fee for a boarding pass, extra fee for pre-paid checked bags, total confusion @ check-in. RyanAir blows."
Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"
Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."
Plusy: "The crew was taking care of us and understood our disappointment although they don’t have any responsibility about it"
Minusy: "The company delays those flights every time between 2 to 5 hours and I’m getting really annoyed about it. I’m thinking to use another company for my next trip"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Flight route. No one else does Ostrava to London unfortunately"
Minusy: "Uncomfortable seats"
Plusy: "The delay was long and they dont tell u or update u well"
Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."
Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Check in and baggage are a total nightmare I will never use them again"
Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."
Plusy: "The captain and fly was nice. Just it is hapenned someone feeld seek and we was weiting for emergency. Our fly was latte 1htoour 50 minutes"
Minusy: "Additionnal for our fly was late 1hour 50 min we need waiting for the baggage 30 min. When i made check-in i got 2 different seet in difgerent line farroway and lot of another people same me. Mother in lane 21 the son line 9 .Sorry for my English."
Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"
Plusy: "The plane started, landed and took me where I wanted to go. That's the good news."
Minusy: "The pricing structure is highly opaque and they nickel and dime you in every possible way. If you don't print out your boarding card, if you don't check in online… you can't make it up they charge you when you have a hiccup. It's disgraceful and shameless. You discover these extra fees along the way because they don't mention this up front and in bold letters—for a good reason."
Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"
Plusy: "Wszystko było ok"
Minusy: "Issues getting checked in. Multiple lines which we were ushered from and to only to be told to go back to self check kiosk. By the time we get to self check kiosk for the 2nd time our gate is closed and we’ve missed our flight. Not sure why the person at the check in counter couldn’t check our bags for us and get us moving through security??? No offer of any reimbursement and additionall cost for new flight later in the day at more than twice the cost of the flight we missed. Lack of clear direction or any semblance of customer service. I guess you get what you pay for..."
Plusy: "Nothing although crew were friendly"
Minusy: "3 hour delay in both directions this week. No announcements made about delay. Gates changed 2x. Poor communication throughout. Email from Ryanair about cancellation/refund options received AFTER flight. Got home at 1 am. Truly horrible experience"
Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"
Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"
Plusy: "All is well"
Minusy: "More destination"
Plusy: "Komfort 2 Samolotu był lepszy nie pierwszego - więcej miejsca"
Minusy: "Na lot z Modlina musiałem czekać około 1.5h przy czym musieliśmy wymienić samolot z powodu awarii (awarię mogę zrozumieć ale to po co siedzieliśmy przez godzinę w samolocie i nie informowano nas dla czego jest niedopuszczalne) prze to ledwo zdążyłem na kolejny lot"
Plusy: "We came prepared so no surprises. Boarding pass printed, just back packs on a 1 day getaway to London."
Minusy: "standing in the rain in a long line waiting to board the plane. Uncomfortable seat, my bottom could barely last this 2 hour flight."
Minusy: "opóźnienie startu o ponad 2h"
Plusy: "Great staff and flight on time"
Plusy: "Staff tried hard in view of the delay"
Minusy: "Food was lukewarm, didnt like the self check in at the airport for checked in bags"
Plusy: "The quick boarding to take off"
Minusy: "Making you pay extra to sit with your fellow travelers Making you pay a stupid amount to change the name, even though it was weeks before the flight"