Znajdź tanie loty z Warszawy do Budapesztu

BUD

Znajdź tanie loty z Warszawy do Budapesztu

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Budapesztu

W obie strony
Ekonomiczna
Waszyngton (WAS)
Budapeszt Budapest Liszt Ferenc
pon. 06.12.
pon. 13.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Sierpień

Szczyt sezonu:

Czerwiec

Śr. cena w obie strony

440 zł

Dobra oferta w obie str.

214 zł

Dobra oferta w jedną str.

127 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 29% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 17% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej
lub mniej

Kiedy kupić bilety na lot z Warszawy do Budapesztu

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz tanich lotów? 25% naszych użytkowników znalazło połączenia na tej trasie za 127 zł lub mniej w jedną stronę oraz 214 zł lub mniej w obie strony.
  • Najtańszy lot na trasie Warszawa — Budapeszt znaleziono śr. 62 dni przed wylotem.
  • Rezerwuj z przynajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu wypada na Maj, Czerwiec i Lipiec. Najtańszy miesiąc na podróż to Sierpień.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące lotów z Warszawy do Budapesztu

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów z Warszawy do Budapesztu w związku z COVID-19?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów Warszawa – Budapeszt?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Warszawa – Budapeszt?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Warszawa – Budapeszt?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Warszawa – Budapeszt?

Top linie (3) obsługujące trasę Warszawa – Budapeszt Budapest Liszt Ferenc

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 362 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

"Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!"

"Every thing was just perfect."

"My wife and I did not get food. There was no chicken left and we can’t eat pork so we didn’t get food. Crew member didn’t ask ask first but left the pork in our table and after I asked him what it was told that was only pork left I asked him to take back. The only thing we can’t eat is pork and that was the only option. I was shocked for a long flight not to have enough food. Crew member never came back to let us that there is no other food available. After we asked and other crew member he checked and confirmed there is no other food. He offered to share his own meal with my wife and I but we refused but we appreciated that. I hope I never have an other experience like that. It wasn’t a good experience. :("

"I am seeking a refund from Kayak as LOT refuses to acknowledge the booking when not done directly from their site. Worst experience with an airline ever."

Minusy: "I cannot think of anything to improve except for serving more polish traditional foods."

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Minusy: "The worse experience ever. I booked the flight and then they canceled it, i tried changing the dates but the website was giving me an error so i called them, after being on the phone for 2 hr some guy answered who seemed very tired and not thrilled working for LOT. Rood and not helpful, told me to try FB messenger and online changing again. Failed to get a voucher, refund or change the dates online, was still getting an error. on messenger they answered and told me i can get a voucher, i told them i don't want it and after that they stopped replying all together. good thing i got my money back by filing a dispute with my credit cart company."

Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "Crew was fine."
Minusy: "Paid for business class on LOT. Somehow this was delivered on a low cost carrier. Not the same business class product at all, ancient plane, worn seats though they claim to be "new" on this 767. Multiple hours delayed departing, no reason given, and no updates, we just sat there for hours. I assume mechanical. Caused me to miss my connection and here I am having to pay huge for a last minute hotel. Not what was advertised to me which was a LOT flight not a codeshare on an old plane. Booked it through Kayak, will not be doing THAT again."

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "My entertainment screeen froze in first 40 min of flight, the food portions were tiny"

Plusy: "The crew lady was nice and I liked the food even though it was a one hour flight"
Minusy: "Again delay"

Plusy: "All Good"

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."

Plusy: "Brand new plane, very smart albeit plasticy and clunky. Professional staff. Very helpful when I had a specific personal request at the booking office. Flight crew were not constantly trying to force us to buy things or making announcements every 5mins like some budget airlines I could name. Flight was 30mins early so no problems there."
Minusy: "Warsaw Airport is terrible. Not enough seats in the departure longes. Not enough choice for shops. Not enough toilets for the volume of passengers."

Minusy: "The sound of the plane’s engine was annoying"

Plusy: "Przystępne ceny, życzliwa obsługa."
Minusy: "Bardzo długi czas oczekiwania na bagaż na lotnisku Chopina. Tragedia!!!"

Plusy: "Food was great and aircraft was new Fast track lane in WAW was really fast - saved a lot of time"
Minusy: "No online checkin offered No lounge offered, even for a fee Luggage was not tagged priority No priority boarding offered Service quality onboard was a bit variable"

Plusy: "On-board crew is polite and helpful. Boeing 787 Dreamliner is great. Overall, the flight was fine."
Minusy: "The gate agents were forcing random people to check in their hand luggage, even before weighing that luggage. They also check the hand luggage to make sure it fits in the "template" and weigh it (a second time) at the gate. Once on-board, they then announced that they were waiting for other connecting passengers. Took about 45 minutes. It would be nice to know that before booking that they do this, and also before boarding, even if it makes more sense to start boarding before they arrive (but 45 minutes before?). The live map on the public screens in economy showed a dummy/overview map with "waiting for data" the entire flight, rather than the actual live map. Premium did have the data on their screens, and the individual screens also worked fine. Not sure what happened there..."

Minusy: "spoznienie 30 min"

Minusy: "...automatycznie lub przez Internet. Tylko tradycyjnie, po staremu."

Plusy: "Absolutely nothing"
Minusy: "At check in the website did not allow me to purchase checked baggage. I arrived at the airport and paid 80 Euros to check in my 12kilo bag. I bought I would be proactive and pay for the baggage for my return(only 20 euros). I received only a receipt for the 20 euros, but paid 63,250 drams. Something is shady and I feel duped. The flight was over an hour late with no explanation. There was a plane at the gate when we landed, which added to the tardiness of arrival. They were so non Chalant about so many people missing their connecting flights. It was like they already knew they were going to put us on Lufthansa 2 hours later... polish airlines Is awful- the airport personnel even worse. No one respects standing in line. Airport officials kept cutting into the security lines which literally cost me the 5 minutes that I could have made the flight. I am very diasspointed and kayak should not advertise this airline."

Plusy: "Not much."
Minusy: "This is about as budget as you can get. Entertainment systems didn’t work, drinks were warm. Food was mediocre. Bathroom doors didn’t work, and the toilet seat wouldn’t stay up while using it! Yuck! Had to shuttle EVERYWHERE between flights, before and after. Crew was not attentive, and not so friendly either. Only good note was the young lady who checked our bags in Warsaw and helped get our seats together (after the airline messed the seat assignment up in the first place). Ugh. Worst airline I’ve been on."

Minusy: "ciasnota"

"Spozniony jak zwykle"

"3h opóźnienia"

"The crew was exceptionally kind. Communication in terms of gate changes could be better"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Minusy: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Plusy: "Fast and smoothy check in"
Minusy: "After arrival to budapest not platformy ready and waiting over 10minutes"

Plusy: "The leg space"
Minusy: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Minusy: "not charge me for carry on luggage"

Minusy: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."

Plusy: "Smooth"
Minusy: "All was fine"

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Minusy: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Plusy: "crew and boarding was nice"
Minusy: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Plusy: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Minusy: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Minusy: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Minusy: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Minusy: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Plusy: "Easy to book. Comfortable flight."
Minusy: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Minusy: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"

Plusy: "The crew was really nice"
Minusy: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Minusy: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Cheap."
Minusy: "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Cheap flights, priority boarding."
Minusy: "No meal included, no entertainment provided"

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

"Całokształt obsługi"

"wspaniała obsługa, bardzo przyjazna atmosfera, wygoda. Polecam!"

"Długość lotu..."

"Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam"

Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."

Plusy: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"
Minusy: "I wasn’t even allowed to board because of their huge lack of knowledge And misscommunication"

Plusy: "Seat super uncomfortable"

Minusy: "I wasn't on this flight. I wasn't able to cancel or refund it."

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "Nothing amazing its opposite, ryanair.com its the worst airline in Europe or maybe on the world. EU parliament should closings this airlane"
Minusy: "no chance to be better, I think its all Passenger should expect only its will be worse"

Plusy: "The staff"

Minusy: "First of all, we've had to pay registration fee 55 Euros each, just because we didn't check in online! What the hell is that? Secondly, the seats that I paid for were not available! Lousy service..."

Plusy: "Seat had very little cushion."

Plusy: "We (a family of 5) were late for 5 minutes (literally) to the boarding ... Our flight was at 3.45 PM and were at the gate at 3.20 PM ... We were held up at the Passport Control by the Polish Border Guards at the Passport Control - their computer was down ... My wife cried, my kids cried and asked to be let in on the plane ... Nobody cared to help us ..."
Minusy: "for RyanAir to be more human and humane and caring ..."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Plusy: "Fast flight"
Minusy: "As always delay and on buda airport pretty chaos during off board but not due ryanair staff but wrong airport organization"

Plusy: "Nothing. Wiorst flight ever!"
Minusy: "Ryan air has a paid checkin policy that we were not aware of. It was not written properly in the tickets or in any checkin prompts. Since we were traveling I couldn’t check in online. So reached the airport very early but they charged me to check in, that too a ridiculous amount of 100$. The crew was generally rude and non welcoming. The aircraft stops at the middle-of the airport in Budapest and we had to walk a very long stretch to get to the airport in the cold since the plane was not connected to a gate. For sone confusion they stopped boarding in the middle and passengers had to stand in the freezing cold , outside the aircraft , in the middle of the airport for a very long time. Hated the flight. Charges you for every single think you can think and not think off. Every passenger seemed frustrated"

Minusy: "Nothing"

Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "Friendliness of crew."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Plusy: "Punktualność, skuteczność."
Minusy: "Długie kolejki do odprawy bezpieczeństwa i na pokład."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Minusy: "Be careful with the bag. They didn't accept my carry on despite I paid for it, saying it was to big. When trying to pay they told me that only with EUROS. Didn't accept neither my credit cards (they accept only Europe issued CC) not USD. I couldn't retrieve money from an ATM either."

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Plusy: "Was on time"

Plusy: "- very kind and professional crew"
Minusy: "- boarding was late - did not get actual notice that plane IS GOING to be slightly delayed (only email that it MIGHT happen)"

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "It all went smoothky"
Minusy: "N/A"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Minusy: "The gate staff did not make it clear where and when passengers with Priority seating should stand in line."

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"

Plusy: "We landed without dying."
Minusy: "To start off with there was only ONE person checking people in before the flight, so it took forever. Then the guy at check-in told us we were already supposed to have our boarding passes printed out and that he was not able to print them for us. Basically, it was a "figure it out for yourself" sort of situation. We went to another counter, not even directly associated with Ryan, and a very nice gentleman there printed our passes for us. He also seemed really confused as to why the Ryan Air employee wouldn't print them for us. Then, we weren't given a gate assignment until 20 mintues before the time we were supposed to board. How do you expect your customers to be prepared if you can't even tell them where they are supposed to go until the last minute? Then they made us board a bus to take us to the plane on the tarmac which was not a big deal. But they made us stand on the bus for 20+ mintues before they took us over to the plan. The bus was completely full, so it's not like they were waiting to load more passengers. The doors to the bus were open, so it was freezing cold (our flight was late at night) and we were forced to breath in exhaust fumes from the bus the entire time! The flight was also an hour delayed!!! I know it's a super cheap ticket, but do yourself a favor and spend a little more money to fly on an airline that actually knows what they're doing. This is my first and most definitely LAST time flying on Ryan Air. If I could give zero stars, I would."

Plusy: "Hubo una persona discapacitada a la se necesitaba ayuda. Y le dijeron prioridad para sentarse primero en su silla del avión. Entonces las azafatas inmediatamente dejaron pasar los pasajeros creando así un bloqueo en medio del avión que tomó mucho tiempo."
Minusy: "La comida estuvo bien. El servicio a la silla fue rapido.. Aunque los precios no son los mas económicos"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "We made it."
Minusy: "Boarding was very slow. Had to take a bus to the plane, not even water to drink."

Plusy: "There is nothing to like!"
Minusy: "They have NO DIRECT CUSTOMER SERVICE NUMBER! How the hell was I to print tickets when I'm on vacation, I don't carry a printer. Checking in on-line is a joke. I got charged $165.00 at the gate plus fee's for one luggage. I won't fly Ryanair ever again and Im telling everyone I know also."

Minusy: "The flight was two hours delayed"

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Plusy: "On time no problem"
Minusy: "Everything was good"

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Plusy: "Staffs are very helpful."
Minusy: "Should get some drink at least some water."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "Price."
Minusy: "Cramped, uncomfortable seats that do not recline. Inattentive flight attendants. Poor beverage service, like they were trains to offer nothing unless you tackled a flight attendant as she raced by. Packed transit tram to plane: priority peopleeaitedin the idling tram while everyone for the flight came down. Never again! Price or not!"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Przeczytaj o liniach LOT
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty z Warszawy do Budapesztu

Linie lotnicze oferujące loty z Warszawy do Budapesztu wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Warszawy do Budapesztu

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z Warszawy do Budapesztu

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z Warszawy do Budapesztu

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z Warszawy do Budapesztu

Rezerwuj tanie loty Warszawa - Budapeszt

Najnowsze oferty lotów w obie strony

10.01.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
8h 20min
WMI - BUD
11.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
7h 00min
BUD - WMI
12.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 45min
WAW - BUD
13.01.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 50min
BUD - WAW
10.01.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
8h 20min
WMI - BUD
14.01.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
5h 15min
BUD - WMI
17.12.
pt.
1 przesiadka
Wizz Air
27h 05min
WAW - BUD
22.12.
śr.
1 przesiadka
Wizz Air
26h 45min
BUD - WAW
24.01.
pon.
bez przesiadek
LOT
1h 25min
WAW - BUD
30.01.
niedz.
bez przesiadek
LOT
1h 20min
BUD - WAW
10.01.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
8h 20min
WMI - BUD
12.01.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
10h 35min
BUD - WMI
10.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 30min
WAW - BUD
11.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 40min
BUD - WAW
07.01.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
6h 05min
WMI - BUD
10.01.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
8h 45min
BUD - WMI
10.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 30min
WAW - BUD
12.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
4h 25min
BUD - WAW
10.01.
pon.
2 przesiadki
Ryanair
8h 15min
WMI - BUD
11.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
7h 00min
BUD - WMI
06.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
4h 55min
WMI - BUD
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
6h 05min
BUD - WMI
10.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 30min
WAW - BUD
11.01.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
16h 45min
BUD - WAW
11.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
8h 20min
WMI - BUD
11.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
14h 35min
BUD - WMI
14.01.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 45min
WAW - BUD
16.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 45min
BUD - WAW
17.12.
pt.
1 przesiadka
Wizz Air
27h 05min
WAW - BUD
22.12.
śr.
1 przesiadka
Wizz Air
26h 45min
BUD - WAW
14.01.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
9h 50min
WMI - BUD
16.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
12h 50min
BUD - WMI
12.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 45min
WAW - BUD
15.01.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 35min
BUD - WAW
06.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
15h 30min
WMI - BUD
10.01.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
6h 05min
BUD - WMI
16.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
4h 55min
WMI - BUD
21.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
11h 45min
BUD - WMI
01.01.
sob.
1 przesiadka
Wizz Air
19h 30min
WAW - BUD
04.01.
wt.
1 przesiadka
Wizz Air
25h 15min
BUD - WAW
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

31.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 20min
WAW - BUD
11.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
18h 10min
WMI - BUD
19.12.
niedz.
1 przesiadka
Wizz Air
27h 35min
WAW - BUD
10.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 20min
WAW - BUD
26.01.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
14h 50min
WMI - BUD
16.12.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
11h 50min
WMI - BUD
26.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
16h 25min
WAW - BUD
16.12.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
4h 55min
WMI - BUD
10.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 20min
WAW - BUD
19.12.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
20h 00min
WMI - BUD
11.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
33h 55min
WAW - BUD
29.12.
śr.
1 przesiadka
Wizz Air
19h 25min
WAW - BUD
11.12.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
16h 10min
WMI - BUD
11.12.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 25min
WAW - BUD
29.12.
śr.
1 przesiadka
Wizz Air
19h 25min
WAW - BUD
11.12.
sob.
3 przesiadki
Ryanair
26h 35min
WMI - BUD
11.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
33h 55min
WAW - BUD
11.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
27h 15min
WMI - BUD
15.12.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 45min
WAW - BUD
18.04.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 15min
WAW - BUD
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza