Znajdź tanie loty na trasie Rzym-Fiumicino - Katowice

FCO - KTW

Znajdź tanie loty na trasie Rzym-Fiumicino - Katowice

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Katowic

W obie strony
Ekonomiczna
Rzym (FCO)
Katowice-Pyrzowice
niedz. 05.12.
niedz. 12.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Wylot poranny jest średnio* o 76% tańszy niż wieczorny.
*Średnia najniższych cen wyników wyszukiwania KAYAK dla wylotów w ciągu następnych 30 dni.

Loty na trasie Rzym-Fiumicino — Katowice: FAQ, często zadawane pytania

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów Rzym-Fiumicino – Katowice-Pyrzowice w związku z COVID-19?

Ile trwa lot na trasie Rzym-Fiumicino – Katowice?

Ile lotów jest na trasie Rzym-Fiumicino — Katowice?

Jakie linie lotnicze oferują najtańsze loty na trasie Rzym-Fiumicino — Katowice?

Jakie linie latają najczęściej na trasie Rzym-Fiumicino — Katowice?

W jaki dzień tygodnia bilety na trasie Rzym-Fiumicino — Katowice są najtańsze?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny na loty Rzym-Fiumicino – Katowice?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Rzym-Fiumicino – Katowice?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Rzym-Fiumicino – Katowice?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Rzym-Fiumicino – Katowice?

Top linie (3) obsługujące trasę Rzym-Fiumicino – Katowice-Pyrzowice

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,9
Lufthansa
Wynik na podstawie 28 063 opinii
8,0
Wejście na pokład
7,8
Komfort
8,4
Załoga
7,7
Rozrywka
7,6
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "Frankfurt airport is too big. Allowing only an hour for a connecting flight is not enough time. I would never do that again especially if your with a handicapped person"

Minusy: "I am a very experienced international traveler with approximately 25 countries visited and many of them multiple times. This flight set my new benchmark for a international coach flight. Staff were professional, friendly and accommodating. Great leg room and entertainment. Even the in flight meal and snacks were good. I was not looking forward to my domestic connection with Delta. Unfortunately, Delta met my anticipated expectation. US based carriers could learn a lot from Lufthansa."

Plusy: "Priority boarding for families was easy."
Minusy: "The tv monitors didn’t work great. The touch screens reacted very slowly, causing a lot of annoyance. My husbands didn’t work at all."

Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"

Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"

Plusy: "Booked a flight to Italy in economy section and was worried that it would be a difficult and uncomfortable flight. However it exceeded my expectations and never felt that I was in the economy section. They provided excellent service and made sure you were comfortable and attended to. Would recommend"

Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"

Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Minusy: "The food"

Plusy: "The crew is always pleasant and friendly. The in-flight entertainment is great and the food is good too."
Minusy: "The Lufthansa rep at the Rome airport did not try to accommodate me when I asked to change my flight. My daughter was flying on a later flight and in order to travel together I asked if there was any way one of us could switch. Before even looking she said NO, there is no way. I know that it can be"

Plusy: "Amazing crew. Took care of people in every possible way and were concerned about their comfort. The food and drinks were above and beyond. Other airline CEO’s should fly Lufthansa and find out what they need to do to impress their customers. side pockets beneath the windows are great to have."
Minusy: "The only thing I can say is the seating on a long flight needs a little more room. When the person in front lets their seat back it gets to be a little cramped."

Minusy: "My luggage did not make it"

Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"

Plusy: "Nice crew, good drinks."
Minusy: "Would prefer a vegan sandwich option for the short flight."

Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"

Plusy: "Service was great. Seats were spacious and comfortable. Smooth plane ride."

Plusy: "Comfortable seats, pleasant service"

Plusy: "Hate today but they do it better thanUS airlines."
Minusy: "The lines in Frankfurt were horrible. It’s the airports fault though, not the airlines. We almost missed our connection."

Plusy: "Crew were excellent!!!"
Minusy: "Se headline"

Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."

Plusy: "I was on exit place so there were a lot of room space. Flight was only 1 hour."

Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."

Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."

Plusy: "The boarding was smooth and efficient. We left and landed on time a very good flight."

Minusy: "Boarded late, departed late, and they made my boyfriend check his standard sized carry on bag at the gate."

Plusy: "Leg room"
Minusy: "No internet"

Plusy: "Very nice airline! Hundreds of movies to choose from, nice hot meals served twice on international flight with top end, complimentary alcoholic beverages. Little bassinets for babies to sleep in."
Minusy: "Very tight space in economy seats"

Plusy: "nice sevice"
Minusy: "I asked a bald headed steward for an additional chocolate and he said he was saving for first class. come on poor customer service"

Minusy: "Opóźnienie lotu"

Plusy: "Ease of boarding, flight arrived ontime"
Minusy: "No complaints"

Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"

Plusy: "Punktualność i obsługa stewardess"

Plusy: "Punktualność punktualność obsługa stewardes"
Minusy: "Źle działające monitory"

Plusy: "Komfort lotu i bezpieczenstwo"

Plusy: "Everything overall"
Minusy: "Slight delay"

Plusy: "Plane confitions, food. Srvice"
Minusy: "Seats are still uncomfortable le on Economy class."

Minusy: "Food was just ok"

Plusy: "The cabin crew on our Munich to Denver leg was absolutely the best ever!"

Plusy: "Service"

Plusy: "Crew members are very friendly."

Minusy: "they called for boarding and all the signs said the flight was boarding and yet we stood there for a good 20 minutes before they actually started boarding the flight, but other than that, flight and crew were great!"

Minusy: "My passport was stolen on the overnight train I took to get to the airport. It wasn't until I was off of the train that I went to grab my passport and credit card and realized my tiny little purse was gone. I had to rush to the US Embassy, get a new passport, and then rush back to the airport. I didn't arrive until 40 minutes after my flight had left and I was a nervous wreck. Unfortunately Lufthansa staff could not care less. The guy at the ticket counter even looked at my new urgent passport that had the issue date listed as today, so clearly this all had just happened as it was only 10:50am still. What did Lufthansa do? Well they told me if I wanted to fly out the same day, I would have to pay 2700 Euro additional! My jaw dropped and then he said I could fly out tomorrow for an additional 675 Euro instead. I was still in shock as I felt like I had just been taken advantage of with my stolen passport and credit card and now it's happening again. I asked if there was any way he could find something cheaper and he said that I paid so cheap for this flight that I would need to speak with the agency I booked with to help me out more and then he dismissed me. Let me have you know that I booked this fare during an amazing sale that Lufthansa was having and I booked it directly through their website and now it was being held against me. There was no offer to pay something like a $200 change your flight fee. Instead he let that plane leave with an empty seat because I didn't have the 2700 Euro to pay him. Here I was, alone, nervous, in a foreign country, and I had to get my thoughts together the best I could and I immediately started looking up my own flights. I ended up having to book a flight with a different company and just forfeiting any kind of credit that Lufthansa would have applied to their overly exorbitant priced flights. Good job Lufthansa for being the worst customer care service I have ever experienced... and I have flown over 20 airlines and over 100 flights."

Plusy: "Bardzo słaby lot w każdym aspekcie"
Minusy: "Oóźniony, zmieniony gate w Monachium,"

Plusy: "No entertailment because of the short flight, but free beer or wine was nice and a sandwich!"

Minusy: "The seats were absolutely uncomfortable"

Minusy: "Our flight was scheduled to leave at 7:00 a.m. We arrived at the airport at 4:00 a.m. to check in. When we tried to check in the lady told us our reservation was canceled. Luckily an airport employee worked his magic and had us added back onto that flight."

Plusy: "Staff was friendly and boarding was easy"
Minusy: "No complaints"

"Spozniony jak zwykle"

"Delay flight....:("

"3h opóźnienia"

"I voli sono sempre in ritardo."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Minusy: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Plusy: "Boarding took forever and we were an hour late"
Minusy: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Not having a 3+ hours take off delay"

Plusy: "Budget friendliness"
Minusy: "Quews"

Plusy: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Minusy: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Plusy: "Prices on in flight purchases"
Minusy: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "Friendly crew"
Minusy: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Plusy: "The crew was so helpful and nice"
Minusy: "I was happy with everything"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "All!"

Plusy: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Minusy: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."

Plusy: "All and all great value for the money"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "Everything was ok"

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Minusy: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Minusy: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Cheap flights, priority boarding."
Minusy: "No meal included, no entertainment provided"

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Space. Priority Boarding"
Minusy: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Maybe the food selection and the price of it."
Minusy: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "The staff and flight were top knotch . Could not fault them ."
Minusy: "Nothing to dislike ."

Plusy: "Absolutely nothing"
Minusy: "I asked upon check in 2 times about my backpack, the representative said its ok 100% to take it on board. At the gate they suddenly say i need to pay now , left me no choice but to pay 60(!) poumd from a small bag!!! The gate representative, Rose is her name, seemed like just a sales person, she didnt even care what i said, and said “ its your fault and tour responsibility “. “Please pay or you wont be able to board” she said. Yes, like a bully, demanded for money, or else.... Worst service i had ever experienced in my 16 years of traveling."

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

"wspaniała obsługa, bardzo przyjazna atmosfera, wygoda. Polecam!"

"Długość lotu..."

Minusy: "Nic"

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Could not checkin on website for 2 days We were charged 60 Euros late checkin fee at airport."

Minusy: "The crew can be nicer"

Plusy: "Actually getting on board!"
Minusy: "The fact that something was clearly wrong before we started to go outside and when it was raining we were left outside with no apology at all and when we boarded the communication/apologies were scant"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Plusy: "Profesjonalizm załogi"

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Plusy: "Direct flight"
Minusy: "Our suitcase were lost"

Plusy: "Cena"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Plusy: "That the place reached safetly to its destination"
Minusy: "Rome Line to checkin started at the entrance of the airport with no Ground staff attention or clear line marked people were fighting and cutting each other . Check in process approved our luggage for hand cary as we paid for it in advance. In the gate they suddenly decided the luggage was 1 cm larger then agreed, refused to bring a measurement tape and charged us 50 Euro in addition to send the luggae in the plane rather than hand carry. Need less to say that in the flight to Rome our luggage was approved for hand carry so clearly Rome staff were into making money.. Planes were late to take off and 1 hour late to land (that from a total of a 3 hour flight ) although not announced . In summary ground staff experience was awaful and made us decide to not fly with Ryanair air again"

Plusy: "Absolute nothing!"
Minusy: "Everything!"

Minusy: "Delays and no information given about gate change. A mess"

Minusy: "The person at the gate during the boarding was rude and unethical. I was asked to place the suitcase in the special cage to measure it and despite the fact that it fit the lady asked me to send it as cargo and pay. I had to call a supervisor to show him it fits. Even so the lady argued about. I have taken a picture and threaten to sue the company for harassment and unfair business practice. Jack Dauber"

Minusy: "An hour delay for take off, we were trapped in the plane"

Minusy: "We got the feeling that the price is low but the company will do all it takes to FAIL the customer and make him pay more. For example, the customer must check in online. if not done properly the cost is about 100 euro more, AND the online check in procedure is not working that well, you need to press buttons several times in order for it to work (and I have a good phone), and if you give up in the middle it will cost you. More on that we did a mistake and did not purchase luggage for the way back, when we went to the desk to buy it (after standing more than 2 hours in the check in), we were told to pay 40 euros, where the price is 23 if paid online. we asked to talk to a manager and get the regular price for the suitcase, the cashier said "no problem i can call him, but then you will miss the flight..." and in the meantime there were still lots of people in the check in line... The service is very slow and not pleasant, and the crew always give you the feeling you are not ok. I understand the price is low and this is a lo cost flight, but this should not happen no matter what is the price."

Plusy: "Very efficient."
Minusy: "Long line; small seats."

Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Minusy: "Opóźniony !"

Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."

Plusy: "Nothing. They were late, disorganized the seat assignment was a real mess. During the flight they sold raffles, perfumes etc. No refreshments served. 6 euros for a coke? Is this a joke. The seats were small no space for legs. The plane was dirty. Please dont sell that airline anymore. It is a disgrace."
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Crew was great."
Minusy: "Carry on policy. They should just make everyone check bags at ticketing ans save us the drama of doing it at the gate."

Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"

Plusy: "I like checking the carry on bag"
Minusy: "I paid twice for 1 bag"

Plusy: "Brakowało mi polsko języcznej obsługi. Na locie krajowym to powinien być standard."

Plusy: "The landing"
Minusy: "All, my wife needs a glass of water to take a pill and she was refused."

Plusy: "Wylatując ze STN byłam przemoknięta i przeziębiona po całodniowym zwiedzaniu LDN w ulewnym deszczu. W samolocie szczękałam zębami i siąkałam nosem, widzący to steward od razu zapytał czy potrzebuje czegoś ciepłego do picia, a gorącą herbatę dostałam jeszcze zanim zebrał zamówienia od reszty pasażerów."
Minusy: "Brak cytryny do herbaty :("

Minusy: "I was trying to check in in the past 24 hours. The system wouldn’t allow me and I ended up paying 50 Euros extra only to check in what I had already paid for in full in the first plCe. Then, just to top off the wonderful morning - I got an agent whose attitude was extremely rude and poor to inform me correctly what was the next steps and procedure. Finally, both my hand bags carry on get checked in and now I am stuck at the airport waiting for two little bags that could’ve easily got on top of my compartment where I was."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Delay was make rest of trip worse cos my other communication away without me. And I have to find alternative way"

Plusy: "I can't think of a single good thing in that experience"
Minusy: "Ryanair acted like a dust Stucker of money. Not only on the way forward they forbidded only flights from Israel (!) to bring any hand luggage at all without purchasing the priority boarding, and people were allowed with a small hand bag only (since the priority tickets finished) , but on the way backwards, after the entire airplane bought the priority ticket, the crew of ryanair acted in such a discriminating way and banned people that exceeded the bag check with less than 2 cm! It seems like the crew were determined to collect at many 50euro fines as possible from the passenger because they insisted very impolitly and brutally to measure each luggage from all possible sides, and even the luggage that fitted, they found excuses to fail them. I've rarely experienced such humiliating vision, especially due to the fact that everyone were forced to purchase the extra priority boarding and you'd expect the company to try and keep the customers, not drive them away. I can just say that with all the fines and extra payments requested by them, the total price of the flight was 100euro more expensive than the price of El AL or alitalia, same timing and with a meal and big suitcase included. All this, without mentioning the bad attitude of the crew and the extreme uncomfortability of the chairs (also purchased, obviously). To summarize, this was a very bad choice, with I will not repeat again."

Plusy: "There is a lady at the gate before we board the flight from rome (FCO) to tel aviv who is particularly nasty. She scrutinized and had every single person on line put their bag to be measured. She even did that with small back packs!!! Unfortunately for HER nobody had to pay extra for luggage!!! It is really the attitude. i paid a lot of money for my flight as much as a regular fligh neary $400 and yet I was still NOT allowed to take luggage. Its ridiculous!!! Had I booked with a regular airline, I would have paid similar fees and have a bag to put on the plane . Its time that Ryan air stop taking advantage of people and allow some luggage just like everyone else does. It doesn't have to be 50 lb but it can be a few pounds!!!"

Plusy: "Niby tu przebiegło wszystko ok ale nic więcej. Załoga ta sama co w samolocie z Modlina"
Minusy: "Zamówiona Lasange była zimna w środku no i "lasnage z mięsem" - ale bez mięsa"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Things that went wrong; 1- gate switched at the last minute. 2- the flight departed 30 minutes later. 3. At boarding, as Americans, we were singled out and had to pay €50!! For our carry on. This was the third airline we in our European vacation. No one else was being asked and had bigger bags then we did. I told them that they had to be consistent with everyone that was going by to make sure that they also paid. But they didn't even bother to check People with European passports. We will never ever flight with this airline agin. We don't recommend it. The airplane was old. The seats were torn. And the landing was horrible."

Plusy: "The crew"
Minusy: "The seating arrangements. It seems all the passengers were separated by purpose. No one set with their spouse."

Przeczytaj o liniach Lufthansa
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty na trasie Rzym-Fiumicino – Katowice

Linie lotnicze oferujące loty na trasie Rzym-Fiumicino – Katowice wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających na trasie Rzym-Fiumicino – Katowice

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających na trasie Rzym-Fiumicino – Katowice

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających na trasie Rzym-Fiumicino – Katowice

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów na trasie Rzym-Fiumicino – Katowice

Rezerwuj tanie loty Rzym-Fiumicino - Katowice

Najnowsze oferty lotów w obie strony

05.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 50min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 10min
KTW - FCO
06.01.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 50min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 05min
KTW - FCO
17.01.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
21h 25min
FCO - KTW
19.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 55min
KTW - FCO
17.01.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 15min
FCO - KTW
19.01.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
22h 20min
KTW - FCO
05.01.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
22h 15min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 10min
KTW - FCO
06.01.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 50min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 45min
KTW - FCO
06.01.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
KTW - FCO
05.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 50min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 45min
KTW - FCO
06.01.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
15h 10min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
22h 35min
KTW - FCO
06.01.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
KTW - FCO
06.01.
czw.
2 przesiadki
Lufthansa
6h 10min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
KTW - FCO
06.01.
czw.
2 przesiadki
Lufthansa
6h 10min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
KTW - FCO
06.01.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
KTW - FCO
06.01.
czw.
2 przesiadki
Lufthansa
6h 10min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Lufthansa
8h 15min
KTW - FCO
06.01.
czw.
2 przesiadki
Lufthansa
6h 10min
FCO - KTW
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Lufthansa
6h 10min
KTW - FCO
03.01.
pon.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
FCO - KTW
08.01.
sob.
1 przesiadka
Lufthansa
8h 30min
KTW - FCO
03.01.
pon.
2 przesiadki
Lufthansa
19h 15min
FCO - KTW
08.01.
sob.
1 przesiadka
Lufthansa
8h 30min
KTW - FCO
03.01.
pon.
2 przesiadki
Lufthansa
19h 15min
FCO - KTW
08.01.
sob.
2 przesiadki
Lufthansa
8h 15min
KTW - FCO
03.01.
pon.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
FCO - KTW
07.01.
pt.
1 przesiadka
Lufthansa
8h 30min
KTW - FCO
03.01.
pon.
2 przesiadki
Lufthansa
19h 15min
FCO - KTW
07.01.
pt.
1 przesiadka
Lufthansa
8h 30min
KTW - FCO
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

09.12.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 00min
FCO - KTW
26.12.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
25h 25min
FCO - KTW
22.12.
śr.
1 przesiadka
Wizz Air
17h 20min
FCO - KTW
18.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
34h 05min
FCO - KTW
09.02.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
25h 00min
FCO - KTW
26.12.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
25h 25min
FCO - KTW
26.12.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 15min
FCO - KTW
22.12.
śr.
2 przesiadki
Ryanair
25h 35min
FCO - KTW
09.02.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
22h 15min
FCO - KTW
18.12.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
24h 25min
FCO - KTW
27.02.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 10min
FCO - KTW
09.12.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
FCO - KTW
26.12.
niedz.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
20h 05min
FCO - KTW
27.02.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 15min
FCO - KTW
28.02.
pon.
1 przesiadka
Lufthansa
24h 15min
FCO - KTW
27.02.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
23h 20min
FCO - KTW
18.12.
sob.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 45min
FCO - KTW
26.12.
niedz.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 45min
FCO - KTW
28.02.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 25min
FCO - KTW
09.12.
czw.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 45min
FCO - KTW
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza