Szukaj lotów
Odpowiedzi na częste pytania i wskazówki
Linie lotnicze

Znajdź tanie loty na trasie Warszawa Modlin - Dystrykt Kolumbii

1 dorosły
0 szt. bagażu
wt. 4.6
wt. 11.6

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Dystrykt Kolumbii

W ciągu ostatnich 7 dni podróżni przeszukiwali KAYAK 43 369 418 razy, a oto dlaczego:

Zaoszczędź 25% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

FAQ: rezerwowanie lotu do Dystrykt Kolumbii

  • W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny na loty Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii?

    KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla naszych użytkowników. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii.

  • W jaki sposób Prognoza cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii?

    Prognoza cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.

  • Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii?

    Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Loty Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii i Dystrykt Kolumbii – Warszawa Modlin odbywają się za pośrednictwem dwóch różnych linii lotniczych.

  • Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii?

    Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty Warszawa Modlin – Dystrykt Kolumbii do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.

Zobacz więcej odpowiedzi na częste pytania

Najlepsze linie lotnicze latające z Modlin do Dystrykt Kolumbii

 
Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz z Modlin do Dystrykt Kolumbii? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
6,8
RyanairWynik na podstawie 6035 opinii
6,1Jedzenie
6,4Komfort
6,7Wejście na pokład
7,5Załoga
5,7Rozrywka
Opinie o liniach lotniczych

Due to the fault of the Bristol airport staff, I was not allowed to board the Ryanair plane with my paid luggage today. While checking my passport and boarding pass at Gate 7 at Bristol airport, my wife passed through the checkpoint without any problems, but I was stopped by a woman from the staff who told me to wait for almost 20 minutes before she came over and started explaining to me the reason for withholding my boarding. The woman said that since I didn't have priority boarding, I had to go back to the Ryanair point and check in my luggage. The woman was very unpleasant and when I further explained that it was already late, a man who was also checking passports and boarding passes came up and was nervous, almost shouting, and said that I didn't know the regulations and I had to go check in my luggage and if I didn't make it in time, the plane would take off without me. . I quickly went to the indicated place, but it turned out that another man from the airport staff told me that I should wait next to gate 2 because someone should come to pick me up soon. Of course no one came. My wife, nervous, started explaining to the above-mentioned couple from the staff that she had the same ticket and there were no problems. The woman said that it was too late and that my wife could fly but I couldn't. The service woman said my wife could fly but I couldn't. Of course, the wife asked the man from the staff what his name was, and he nervously replied, "None of your business!" Because we sacrificed time, money and nerves, we ordered an interview with the manager and we also waited for almost an hour. The manager already knew the situation and admitted that we were telling the truth in her opinion, but the only thing we can do is report to Ryanair, and she can only apologize to us for the behavior of the service. It also turned out that instead of wasting time, I could have bought priority boarding and there would have been no problem. However, no one said anything about it and instead it caused the inability to perform any action. Due to the above, we demand a refund for both return and return flight tickets and a refund for the hotel costs we paid for. k

2,0 PrzeciętnyTomasz, paź 2023BRS - VCE
Przeczytaj więcej o opiniach na temat linii Ryanair

Due to the fault of the Bristol airport staff, I was not allowed to board the Ryanair plane with my paid luggage today. While checking my passport and boarding pass at Gate 7 at Bristol airport, my wife passed through the checkpoint without any problems, but I was stopped by a woman from the staff who told me to wait for almost 20 minutes before she came over and started explaining to me the reason for withholding my boarding. The woman said that since I didn't have priority boarding, I had to go back to the Ryanair point and check in my luggage. The woman was very unpleasant and when I further explained that it was already late, a man who was also checking passports and boarding passes came up and was nervous, almost shouting, and said that I didn't know the regulations and I had to go check in my luggage and if I didn't make it in time, the plane would take off without me. . I quickly went to the indicated place, but it turned out that another man from the airport staff told me that I should wait next to gate 2 because someone should come to pick me up soon. Of course no one came. My wife, nervous, started explaining to the above-mentioned couple from the staff that she had the same ticket and there were no problems. The woman said that it was too late and that my wife could fly but I couldn't. The service woman said my wife could fly but I couldn't. Of course, the wife asked the man from the staff what his name was, and he nervously replied, "None of your business!" Because we sacrificed time, money and nerves, we ordered an interview with the manager and we also waited for almost an hour. The manager already knew the situation and admitted that we were telling the truth in her opinion, but the only thing we can do is report to Ryanair, and she can only apologize to us for the behavior of the service. It also turned out that instead of wasting time, I could have bought priority boarding and there would have been no problem. However, no one said anything about it and instead it caused the inability to perform any action. Due to the above, we demand a refund for both return and return flight tickets and a refund for the hotel costs we paid for. k

Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne

Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"
Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."
Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.

Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .

Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.

Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!

Loty Warszawa Modlin - Dystrykt Kolumbii

Wylot:

Warszawa Modlin (WMI)Polska

Loty powrotne:

Dystrykt Kolumbii - Warszawa Modlin

Klasy: