OPO

Znajdź loty pierwszą klasą do Porto

1 dorosły
1 dorosły, Pierwsza, 0 szt. bagażu
Podróżnicy kochają KAYAK
41.299.237 wyszukiwań w ciągu ostatnich 7 dni na KAYAK

Zaoszczędź 29% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

Tanie oferty lotów pierwszą klasą do Porto

 
Są to najtańsze loty na trasie Polska – Porto dostępne na KAYAK wraz z ofertami najpopularniejszych linii lotniczych, jakie użytkownicy KAYAK wybrali dla tej trasy. Mimo że loty te były dostępne na KAYAK w ciągu ostatnich 72 godzin, ceny i dostępność mogą ulec zmianie, a oferty mogą wygasnąć.
Wybierz termin podróży na KAYAK, aby wyszukać najlepsze ceny.

Najnowsze oferty lotów w obie strony do Porto (pierwsza klasa)

Kilka linii lotniczych Logo
WAW
-
OPO
4086 kmz przesiadkami
Kilka linii lotniczych Logo
OPO
-
WAW
4086 kmz przesiadkami
Kilka linii lotniczych
Kilka linii lotniczych Logo
KRK
-
OPO
3862 kmz przesiadkami
Kilka linii lotniczych Logo
OPO
-
KRK
3862 kmz przesiadkami
Kilka linii lotniczych

Kiedy rezerwować loty do Porto pierwszą klasą?

Elastyczne daty? Przygotowaliśmy dzienne i miesięczne zestawienie cen lotów pierwszą klasą do Porto, aby umożliwić Ci wybór najlepszego terminu na podróż.
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Aby obliczyć średnie miesięczne ceny KAYAK bierze pod uwagę wszystkie ceny lotów pierwszą klasą do Porto z każdego miesiąca ostatniego roku, odrzuca ceny z górnego 0,1% jako wartości odstające, a następnie oblicza medianę ze wszystkich wartości dla każdego miesiąca.
Ceny lotów a czas do początku podróży
Aby obliczyć średnie dzienne ceny KAYAK bierze pod uwagę wszystkie ceny lotów pierwszą klasą do Porto z każdego dnia poprzedzającego wylot w okresie ostatniego roku, odrzuca ceny z górnego 0,1% jako wartości odstające, a następnie oblicza średnią ze wszystkich wartości dla każdego miesiąca.

Często zadawane pytania dot. lotów pierwszą klasą do Porto

  • Jak długo trwa lot do Porto?

    Loty z Katowic3 h 35 min
    Loty z Warszawy3 h 51 min
    Loty z Wrocławia3 h 30 min
    Loty z Berlina3 h 23 min
    Loty z Krakowa3 h 50 min
  • W jaki sposób KAYAK znajduje tak dobre oferty lotów pierwszą klasą do Porto?

    KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla osób korzystających z naszej strony. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów do Porto w klasie ekonomicznej oraz pierwszą klasą.

  • Która linia lotnicza oferująca loty pierwszą klasą do Porto jest najlepsza?

    Najwyżej ocenianą przez użytkowników KAYAK linią lotniczą oferującą loty pierwszą klasą do Porto jest KLM. Jej ogólna ocena to 7,7.

Opinie na temat 5 najlepszych linii lotniczych latających do Porto

 
Zobacz prawdziwe, zweryfikowane opinie klientów KAYAK na temat linii lotniczych oferujących loty do Porto. Oceny linii lotniczych są sumowane na podstawie wszystkich opinii zamieszczonych na KAYAK przez pasażerów, którzy odbyli lot z Polski do Porto. KAYAK nie wyświetla opinii starszych niż sprzed 5 lat. Dowiedz się, jak KAYAK gromadzi opinie.
Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz pierwszą klasą do Porto? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
7,7
KLMWynik na podstawie 1430 opinii
7,1Rozrywka
7,2Jedzenie
7,8Wejście na pokład
7,6Komfort
8,4Załoga
Opinie o liniach lotniczych

W sumie bardzo profesjonalnie. Miły personel. Bezproblemowo i automatycznie przebukowali mi lot gdy z powodu półgodziny opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Wystawili voucher na jedzenie.

10,0 ZnakomityMarcin, kwi 2025
LIS - AMS
Przeczytaj więcej opinii o KLM

W sumie bardzo profesjonalnie. Miły personel. Bezproblemowo i automatycznie przebukowali mi lot gdy z powodu półgodziny opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Wystawili voucher na jedzenie.

Ogólnie polecam. Z powodu opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Z winy kontroli lotów na Balicach. Bez problemu, automatycznie przebukowali mi lot na następny za kilka godzin. Dostałem voucher na 12 euro do wykorzystania na jedzenie na lotnisku. Profesjonalna obsługa klienta można powiedzieć. Personel był wyjątkowo sympatyczny. Uśmiechy na twarzach widać że były szczere. Jestem zadowolony.

Samo KLM ok. Profesjonalny zespół, uśmiechy na twarzach, w dodatku wyglądające na szczere, dobry samolot. Pasażerowie mieli w nim miejsce a nie byli ściśnięci jak w niektórych liniach. Czysto w toalecie. Jedyny minus to 27 minut opóźnienia. Niby niewiele ale przez to nie zdążyłem na przesiadkę do Porto na Schiphol. Ale nie było problemu, automatycznie przebukowali mi bilet na następny lot, niestety był kilka godzin później. Ale polecam i tak. Opóźniony był podobno przez kontrolę lotów na Balicach, nie ze swojej winy. Ale jeszcze to sprawdzę.

Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)

Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.

Lot odwołany z powodu Covid, nie da się dodzwonić do TAP, ignorują i nie odpowiadają ma maile, centrala w Portugalii niedostępna a w Warszawie przedstawiciela linii nie ma, po pół toku prób kontaktu zrezygnowałem, odradzam wszystkim korzystania z linii TAP

Mało miejsca na nogi ,lot był Lauda zamiast Ryanera i bez rękawa .

Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne

Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.

straszny chaos, i wymieszanie buisness class z innymi, opoznienie przy przejsciu do samolotu

Więcej miejsca między siedzeniami niż w Boeingach, organizacja na lotnisku, jedzenie w samolocie

Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.

To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy

Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym

Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12

Wszystko szybko i sprawnie, miła obsługa, niestety ceny bagażu wymuszają podróż wyłącznie z małymi bagażami podręcznymi o limitowanych wymiarach (mieszczące się pod fotelem). Linia lotnicza mimo łącznej odprawy spejalnie "rozrzuca" osoby lecące razem w różnych miejscach samolotu, by wymusić wykupienie wyboru miejsca, co jest wyjątkowo złośliwą praktyką rynkową.

Ciasno. Coraz mniej miejsca. Samolot sie zpóźnił. W obie strony. Tam o 1,5h z powrotem o 45 minut

W tym locie zabrakło lodu i prosseco i wielu innych alko i kanapek Załoga świetna - wyjaśniliśmy to sobie. Przyjazna - odpowiadała na wszystko pytania

Dolecieliśmy do Katowic, a ważyły się losy tego lotu. Hiszpanie przez ponad godzinę sprawdzali samolot. A był już opóźniony prawie godzinę. W sumie dwie godziny opóźnienia . Do tego przez długi okres czasu nie działała klimatyzacja.

Było około pół godziny opóźnienia. Wejście bez problemu ale zwracali uwagę na duże walizki. Ale naprawdę duże. Poza tym kazali wkładać mniejszą torebkę do plecaka tym którzy mieli tylko bagaż podręczny. Czyli wszystko ok.

Lot z Katowic do Katanii opóźniony prawie 2 godziny. Powrotny kilka minut mniej. Poza tym ok.

Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.

Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.

Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.

Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim locie do Porto

Dokończ planowanie podróży do Porto, rezerwując pobyt w hotelu lub wypożyczając samochód