5,8
Zadowalający
12 sie 2019
Hotel położony jest na wzgórzu, z przepięknym widokiem na morze, wieczorem z tarasu można oglądać zachód słońca. Z drugiej strony jest widok na górę Epomeo. Pokój jaki mieliśmy - dwuosobowy, miał chyba największy taras w obiekcie. To duży plus. Transfer z centrum Forio w dniu przyjazdu i wyjazdu (m.inn skuterem :)) Codzienne sprzątanie.
1. Śniadanie. W opisie można przeczytać, że śniadanie serwowane w hotelu jest w formie kontynentalnego bufetu i zawiera croissanty, pieczywo, płatki, owoce, kawę i herbatę oraz zimne i ciepłe dania. Niestety opis rozmija się z prawdą. Śniadanie jest serwowane. Dostaliśmy tylko croissanty ( na 8 osób 7 sztuk) oraz kilka kromek chleba i tostów. Do tego 4 jogurty (na 8 osób), masło, dżemy. Dzięki miłej dziewczynie z Ukrainy dostaliśmy później również szynkę i ser. Ilość jedzenia dla naszej grupy jaką dla nas przygotowano była identyczna jak na stołach przygotowanych dla 2-4 osób. Dlatego nieustannie musieliśmy prosić o doniesienia chleba i dodatków. Dopóki obsługiwała nas Ukrainka, kawa była świetna. Po tym jak zniknęła, dziewczyna, która została sama na posterunku, nie radziła sobie z obsługą ekspresu i dostawaliśmy wodnistą ciecz o burym kolorze. Nie radziła sobie w ogóle z obsługą gości. Czas oczekiwania na kawę wzrósł do 45 minut. Nie mieliśmy już sił prosić o doniesienie chleba, kawy, soku... Właściciel powinien przyjść do restauracji rano i zobaczyć jak wygląda serwis. Rozmawiałam z innymi gośćmi i ich odczucia były identyczne. 2. Usterki. W jednym z zajmowanych przez nas pokojów nie działała klimatyzacja. Po trzech dniach bezskutecznych testów zaproponowano zmianę pokoju. Lodówki są stare i słabo chłodzą. Światło mruga w korytarzu (podobno tak ma być). Woda w basenie miała dziwny zielony odcień. 3. Słabe wyposażenie pokoi. Najbardziej odczuliśmy brak jakichkolwiek szklanek, kubków, noża. Poprosiliśmy o nie w restauracji i dostaliśmy ale miło byłoby gdyby znajdowały się w wyposażeniu i nie trzeba byłoby biegać do restauracji. 4. Obsługa. Generalnie mamy wrażenie, że w obiekcie panuje chaos, właściciel nie nadąża z załatwianiem spraw i usterek,