Hotel Poggio Del Sole

3 z 3 gwiazdek
Via Baiola, 193, Forio, Prowincja Neapol
13 wrz - 20 wrz
(1 pokój • 2 gościa)
9,5
Znakomity
187 opinii

Oferta specjalna

Sekcja zdjęć

Hotel Poggio Del Sole – Basen
Hotel Poggio Del Sole – Widok na zewnątrz
Hotel Poggio Del Sole – Inne
Hotel Poggio Del Sole – Sypialnia
Hotel Poggio Del Sole – Inne
Wszystkie zdjęcia

Opis

Obiekt Poggio Del Sole, usytuowany w miejscowości Ischia, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia della Chiaia – 1,9 km. Oferta obiektu obejmuje restaurację, bar, a także wannę z hydromasażem. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Botanical Garden La Mortella – 2,9 km, Port w Casamicciola Terme – 3,9 km. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, włoskie lub wegetariańskie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim i włoskim, zawsze chętnie służą pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Sorgeto Hot Spring Bay – 6,5 km, Aragonese Castle – 10 km. Lotnisko Lotnisko Neapol znajduje się 49 km od obiektu.

Ocena

9,5
Znakomity
Na podstawie 187 opinii

Dostępne oferty

Trwa szukanie najlepszych ofert...
W jaki sposób nasz zysk z ofert wpływa na ranking i jak sortujemy wyniki?
Więcej informacji

Udogodnienia

  • Basen
  • Dla niepalących
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Recepcja 24h
  • Restauracja
  • Ręczniki
  • Suszarka
  • Taras/patio
  • Transfer z lotniska
  • Wanna z hydromasażem
  • Wi-Fi
  • Zwierzęta domowe

Położenie

Via Baiola, 193, Forio, Prowincja Neapol

Opinie

9,5
Znakomity
Na podstawie 187 opinii
10,0
Wyjątkowy
2 lip 2025
Miła i pomocna rodzina, smaczne śniadania. Mimo że to hotel, miejsce było spokojne, co dawało okazję do odpoczynku. Oczywiście największe wrażenie robią cudowne widoki. Najchętniej całe dnie spędzałabym nad basenem, czytając książkę i pływając, jednakże trzeba było również zwiedzić wyspę, która zresztą również jest piękna :) Polecam wypożyczyć skuter. Ja niestety tego nie zrobiłam i trochę żałowałam, bowiem wyspa jest górzysta, a autobusy zatrzymujące się blisko hotelu rzadko jeżdżą, przez co sporo się nachodziłam.
5,8
Zadowalający
12 sie 2019
Hotel położony jest na wzgórzu, z przepięknym widokiem na morze, wieczorem z tarasu można oglądać zachód słońca. Z drugiej strony jest widok na górę Epomeo. Pokój jaki mieliśmy - dwuosobowy, miał chyba największy taras w obiekcie. To duży plus. Transfer z centrum Forio w dniu przyjazdu i wyjazdu (m.inn skuterem :)) Codzienne sprzątanie.
1. Śniadanie. W opisie można przeczytać, że śniadanie serwowane w hotelu jest w formie kontynentalnego bufetu i zawiera croissanty, pieczywo, płatki, owoce, kawę i herbatę oraz zimne i ciepłe dania. Niestety opis rozmija się z prawdą. Śniadanie jest serwowane. Dostaliśmy tylko croissanty ( na 8 osób 7 sztuk) oraz kilka kromek chleba i tostów. Do tego 4 jogurty (na 8 osób), masło, dżemy. Dzięki miłej dziewczynie z Ukrainy dostaliśmy później również szynkę i ser. Ilość jedzenia dla naszej grupy jaką dla nas przygotowano była identyczna jak na stołach przygotowanych dla 2-4 osób. Dlatego nieustannie musieliśmy prosić o doniesienia chleba i dodatków. Dopóki obsługiwała nas Ukrainka, kawa była świetna. Po tym jak zniknęła, dziewczyna, która została sama na posterunku, nie radziła sobie z obsługą ekspresu i dostawaliśmy wodnistą ciecz o burym kolorze. Nie radziła sobie w ogóle z obsługą gości. Czas oczekiwania na kawę wzrósł do 45 minut. Nie mieliśmy już sił prosić o doniesienie chleba, kawy, soku... Właściciel powinien przyjść do restauracji rano i zobaczyć jak wygląda serwis. Rozmawiałam z innymi gośćmi i ich odczucia były identyczne. 2. Usterki. W jednym z zajmowanych przez nas pokojów nie działała klimatyzacja. Po trzech dniach bezskutecznych testów zaproponowano zmianę pokoju. Lodówki są stare i słabo chłodzą. Światło mruga w korytarzu (podobno tak ma być). Woda w basenie miała dziwny zielony odcień. 3. Słabe wyposażenie pokoi. Najbardziej odczuliśmy brak jakichkolwiek szklanek, kubków, noża. Poprosiliśmy o nie w restauracji i dostaliśmy ale miło byłoby gdyby znajdowały się w wyposażeniu i nie trzeba byłoby biegać do restauracji. 4. Obsługa. Generalnie mamy wrażenie, że w obiekcie panuje chaos, właściciel nie nadąża z załatwianiem spraw i usterek,
5,8
Zadowalający
12 sie 2019
Hotel położony jest na wzgórzu, z przepięknym widokiem na morze, wieczorem z tarasu można oglądać zachód słońca. Z drugiej strony jest widok na górę Epomeo. Pokój jaki mieliśmy - dwuosobowy, miał chyba największy taras w obiekcie. To duży plus. Transfer z centrum Forio w dniu przyjazdu i wyjazdu (m.inn skuterem :)) Codzienne sprzątanie.
1. Śniadanie. W opisie można przeczytać, że śniadanie serwowane w hotelu jest w formie kontynentalnego bufetu i zawiera croissanty, pieczywo, płatki, owoce, kawę i herbatę oraz zimne i ciepłe dania. Niestety opis rozmija się z prawdą. Śniadanie jest serwowane. Dostaliśmy tylko croissanty ( na 8 osób 7 sztuk) oraz kilka kromek chleba i tostów. Do tego 4 jogurty (na 8 osób), masło, dżemy. Dzięki miłej dziewczynie z Ukrainy dostaliśmy później również szynkę i ser. Ilość jedzenia dla naszej grupy jaką dla nas przygotowano była identyczna jak na stołach przygotowanych dla 2-4 osób. Dlatego nieustannie musieliśmy prosić o doniesienia chleba i dodatków. Dopóki obsługiwała nas Ukrainka, kawa była świetna. Po tym jak zniknęła, dziewczyna, która została sama na posterunku, nie radziła sobie z obsługą ekspresu i dostawaliśmy wodnistą ciecz o burym kolorze. Nie radziła sobie w ogóle z obsługą gości. Czas oczekiwania na kawę wzrósł do 45 minut. Nie mieliśmy już sił prosić o doniesienie chleba, kawy, soku... Właściciel powinien przyjść do restauracji rano i zobaczyć jak wygląda serwis. Rozmawiałam z innymi gośćmi i ich odczucia były identyczne. 2. Usterki. W jednym z zajmowanych przez nas pokojów nie działała klimatyzacja. Po trzech dniach bezskutecznych testów zaproponowano zmianę pokoju. Lodówki są stare i słabo chłodzą. Światło mruga w korytarzu (podobno tak ma być). Woda w basenie miała dziwny zielony odcień. 3. Słabe wyposażenie pokoi. Najbardziej odczuliśmy brak jakichkolwiek szklanek, kubków, noża. Poprosiliśmy o nie w restauracji i dostaliśmy ale miło byłoby gdyby znajdowały się w wyposażeniu i nie trzeba byłoby biegać do restauracji. 4. Obsługa. Generalnie mamy wrażenie, że w obiekcie panuje chaos, właściciel nie nadąża z załatwianiem spraw i usterek,
10,0
Wyjątkowy
22 sie 2018
Właściciel bardzo pomocny i serdeczny. Pokoje przestronne codziennie sprzątane, łóżka wygodne. Klimatyzacja działa idealnie. Taras z basenem to super propozycja dla rodzin z dziećmi. Śniadania świeże i różnorodne. Przy hotelu działa reteuracja w której serwowane są typowe smaczne włoskie dania
Wstecz
1 z 2
Następne