Trips – FAQ

  1. Jak korzystać z adresu e-mail, na który przesyłam moje potwierdzenia rezerwacji?
  2. Czy mogę określić podróż, do której zostanie dodane moje potwierdzenie rezerwacji?
  3. Czy mogę przesyłać potwierdzenia rezerwacji do Trips z więcej niż jednego adresu e-mail?
  4. Jakiego rodzaju wiadomości e-mail są obsługiwane przez Trips?
  5. Pomimo wysłania potwierdzenia rezerwacji na adres trips@kayak.pl, nie wyświetla się ono na liście. Co mogę zrobić?
  6. Kto może zobaczyć moje podróże?

Pierwsze kroki z Trips
Wciąż potrzebujesz pomocy?


1. Jak korzystać z adresu e-mail, na który przesyłam moje potwierdzenia rezerwacji?

Prześlij potwierdzenia rezerwacji ze swojej skrzynki odbiorczej na adres trips@kayak.pl. Jeśli nie masz konta na KAYAK powiązanego z Twoim adresem e-mail, automatycznie utworzymy dla Ciebie nowe konto i wyślemy e-mail z potwierdzeniem. Aby móc zacząć korzystać z konta, wystarczy kliknąć odnośnik w e-mailu, który Ci wysłaliśmy.

do góry

2. Czy mogę określić podróż, do której zostanie dodane moje potwierdzenie rezerwacji?

Możesz określić nazwę podróży, do której chcesz dodać informacje. Aby tego dokonać, użyj istniejącej nazwy podróży jako tematu wiadomości podczas przesyłania potwierdzenia rezerwacji na adres trips@kayak.pl.

do góry

3. Czy mogę przesyłać potwierdzenia rezerwacji do Trips z więcej niż jednego adresu e-mail?

Tak. Na stronie Ustawienia Trips znajduje się sekcja „Potwierdzenia rezerwacji”. Możesz w niej dodać dowolny adres e-mail, z którego będziesz przesyłać potwierdzenia rezerwacji. Zauważ, iż niezależnie od tego, kto jest właścicielem tego adresu e-mail, osoba ta będzie musiała wyrazić zgodę na to, aby jej potwierdzenia rezerwacji były dodawane do Twoich podroży zamiast do jej własnych.

do góry

4. Jakiego rodzaju wiadomości e-mail są obsługiwane przez Trips?

Prawie wszystkie – jeśli tylko pamiętasz o tym, żeby przesyłać potwierdzenia rezerwacji ze swojego konta e-mail (a nie bezpośrednio od dostawcy oferty), Trips potrafi obsłużyć zwykły tekst, HTML, załączniki i wiele więcej.

do góry

5. Pomimo wysłania potwierdzenia rezerwacji na adres trips@kayak.pl, nie wyświetla się ono na liście. Co mogę zrobić?

Po pierwsze spróbuj się wylogować i zalogować ponownie. Jeśli Twoja podróż wciąż się nie pokazuje, może się okazać, że potwierdzenie rezerwacji zostało wysłane z innego adresu e-mail niż ten, którego używasz do logowania się na KAYAK. Taka sytuacja ma najczęściej miejsce w przypadku posiadaczy smartfonów, którzy korzystają z innego adresu e-mail do logowania na stronie internetowej serwisu, a innego do logowania na telefonie.

do góry

6. Kto może zobaczyć moje podróże?

Osoby, którym udostępnisz linki do swoich podróży, będą mogły je zobaczyć. Ale nie martw się – wszystkie poufne informacje takie jak szczegóły rezerwacji, dane do płatności, nazwiska podróżnych czy adresy e-mail nie będą dla nich widoczne. Twoje podróże nie pojawiają się również w wynikach wyszukiwarek internetowych.

Jeżeli jednak chcesz komuś udostępnić wszystkie szczegóły swojej podróży, możesz dodać tę osobę jako współpodróżnika. Kliknij „Udostępnij” w prawym górnym rogu strony podróży, wpisz adres e-mail tej osoby i zaznacz pole „Może edytować tę podróż”. Ze względów bezpieczeństwa, tylko osoby zarejestrowane w serwisie KAYAK mogą mieć dostęp do szczegółów rezerwacji.

Chcesz, aby wszystkie Twoje podróże były automatycznie udostępniane wybranej osobie? Możesz to określić na stronie Ustawienia Trips. Wystarczy dodać adres e-mail w polu „Automatycznie udostępniaj nowe podróże tym osobom...”.

do góry