Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

×
Twoja wyszukiwarka nie będzie niedługo obsługiwała serwisu KAYAK.
Zaktualizuj teraz i podróżuj razem z nami.

Ramada Limited San Francisco Airport North

721 Airport Boulevard, South San Francisco, CA 94080, Stany Zjednoczone
+1 650 583 7300

393 zł+

Ogólna ocena gości

7.4/10 Dobry
Na podstawie 669 opinii

Wybrane opinie

  • 8.9
  • 8.3
  • 6.3
  • 4.8

Warto wiedzieć

  • Bardzo dobra recepcja
  • Przyjazna obsługa
  • Przestronne pokoje
  • Dobry dojazd do lotniska

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    Ramada Limited San Francisco Airport North umieszczono w mieście South San Francisco (niedaleko lotniska) w pobliżu takich atrakcji, jak Hala sportowo‑widowiskowa Cow Palace i Uniwersytet Stanowy w San Francisco. Ten hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Bayfront Park i Molo w Pacifica.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 45 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to lodówka i telewizor płaskoekranowy. Wyposażenie łóżek to pillowtop. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Częściowo otwarte łazienki — wyposażenie: wanna połączona z prysznicem, markowe przybory toaletowe i suszarka do włosów.

    Udogodnienia

    Dostępne udogodnienia to bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, telewizor w holu oraz pomoc w organizacji wycieczek/ biletów.

    Wyżywienie

    Hotel oferuje bezpłatne śniadanie kontynentalne codziennie.

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to całodobowe centrum biznesowe, bezpłatne czasopisma w holu oraz recepcja całodobowa. Bezpłatne udogodnienia to transport z lotniska i na lotnisko (całą dobę).

    Mniej Więcej Hotels.com

    Udogodnienia

    • Śniadanie gratis
    • Darmowe Wi-Fi
    • Dla niepełnosprawnych
    • Centrum biznesowe
    • Internet
    • Klimatyzacja
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Bezpłatny parking
    • Wyznaczona część dla palących
    • Dostępna przechowalnia
    • Dostępne pokoje dla niepalących
    • Taras/patio
    • Usługi concierge
    • Telewizja kablowa lub satelitarna
    • Bezpłatny transfer z lotniska
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Parking długoterminowy (za dopłatą)
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    7.4 Dobry
    Na podstawie 669 opinii
    • 8.9 "Bardzo dobra obsługa."
    • 8.3 "Bardzo dobra lokalizacja."
    • 6.3 "Przeciętnej jakości łącze internetowe."
    • 6.2 "Pokoje są OK."
    • 4.8 "Śniadanie poniżej przeciętnej."

    Ogólna ocena

    7.2 Dobry
    Na podstawie 187 opinii
    • 8.5 "Bardzo dobra obsługa."
      9.1 "91% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      9.1 "91% osób określiło obsługę recepcji jako bardzo dobrą."
    • 7.9 "Dobra lokalizacja."
      9.9 "Wygodny dojazd do lotniska według 99% osób."
    • 6.8 "Pokoje są OK."
      5.4 "Łóżka były akceptowalne dla 54% osób."
    • 5.1 "Przeciętne śniadanie."

    Ogólna ocena

    7.6 Dobry
    Na podstawie 274 opinii
    • 9.2 "Obsługa na najwyższym poziomie."
      9.5 "95% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      9.1 "91% osób określiło obsługę recepcji jako bardzo dobrą."
    • 8.2 "Bardzo dobra lokalizacja."
      9.9 "Wygodny dojazd do lotniska według 99% osób."
    • 6.2 "Pokoje są OK."
    • 5.1 "Przeciętne śniadanie."
    • 3.1 "Straszny klimat"
      2.7 "73% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      2.1 "W opinii 79% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."

    Ogólna ocena

    7.5 Dobry
    Na podstawie 80 opinii
    • 9.0 "Obsługa na najwyższym poziomie."
      9.4 "94% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
    • 8.7 "Dobra jakość."
    • 8.4 "Bardzo dobra lokalizacja."
    • 6.3 "Pokoje są OK."
    • 5.2 "Przeciętne śniadanie."
    • 3.7 "Nieciekawy klimat"

    Ogólna ocena

    7.7 Dobry
    Na podstawie 127 opinii
    • 9.0 "Obsługa na najwyższym poziomie."
      9.1 "91% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      9.2 "92% osób określiło obsługę recepcji jako bardzo dobrą."
    • 8.4 "Bardzo dobra lokalizacja."
      9.9 "Wygodny dojazd do lotniska według 99% osób."
    • 5.9 "Pokoje są OK."
      7.0 "70% osób twierdzi, że pokoje były czyste."
    • 5.6 "Przeciętny komfort."
    • 4.5 "Śniadanie poniżej przeciętnej."
    Rodzaj hotelu
    Hotel klasy ekonomicznej
    Goście polecają ten hotel osobom podróżującym niskobudżetowo.
    Warto wiedzieć
    "Bardzo dobra recepcja"
    "Przyjazna obsługa"
    "Przestronne pokoje"
    "Dobry dojazd do lotniska"
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie

    Więcej

    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close
    Chcesz ustawić jako domyślną walutę na stałe czy tylko dla tej wizyty?
    Close