Dostawca | Łącznie za noc |
---|---|
Booking.com | 454 zł |
Priceline | 461 zł |
eDreams | 490 zł |
Not much
Housekeeping was a joke
didn't like the fact that we were on the same floor as a very loud bridal party. We should have been informed the purpose of our trip was to relax
Location was great, clean and everything i needed
The room the common areas and the overall cleanliness
The front desk service in the evening when I checked in.
Great location and near Gaslamp!
Rude concierge
When I called to ask a simple question about the parking. A snobby person answered and it sounded like they were forced to talk to me. He wasn't genuinely friendly and didn't make me feel comfortable to stay at your hotel. You Need to improve on bettering your customer service.
They went above and beyond when I requested to have a surprise bubbly in the room before we got there.
No parking lot.
Great Location
Very convenient to the Gaslamp Quarter and walking distance to the Convention Center, Navy Pier and the Coronado ferry. Beautiful building and nice updated rooms.
Great Location, walking distance to the downtown area & and just 15 minute walk to the Coronado ferry! Friendly Staff
n/a
Historic charm.
Quite a bit of street noise gets into room.
W czasie pobytu w obiekcie takim jak Courtyard by Marriott San Diego Downtown zamieszkasz w samym sercu miasta San Diego, 10 minut od atrakcji takich jak Park Balboa Park i San Diego City College. Udogodnienia biznesowe to bezpłatny przewodowy dostęp do Internetu, komputer stacjonarny oraz ekspresowe wymeldowanie. Jeżeli planujesz spotkanie w mieście San Diego, hotel oferuje następujące udogodnienia o powierzchni 325 m kw; sale konferencyjne.
Hotels.com
na podstawie 560 opinii
Czystość
Komfort
Udogodnienia
Położenie
Przyjazd |
15:00 |
Wyjazd |
12:00 |
Zasady różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy.
Courtyard by Marriott San Diego Downtown stosuje następujące środki:
Codzienne sprzątanie, większa dostępność produktów higienicznych
W lobby hotelowym można zachować bezpieczną odległość.
Ograniczony kontakt z obsługą i gośćmi hotelu