Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

×
Twoja wyszukiwarka nie będzie niedługo obsługiwała serwisu KAYAK.
Zaktualizuj teraz i podróżuj razem z nami.

Queens Park Hotel

48 Queensborough Terrace, Londyn, W2 3SJ, Wielka Brytania
+44 207 229 8080

229 zł+

Ogólna ocena gości

6.2/10 Dobry
Na podstawie 6 447 opinii

Wybrane opinie

  • 9.7
  • 6.8
  • 3.8
  • 3.0

Warto wiedzieć

  • Przyjazna obsługa

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    Queens Park Hotel (Londyn) umieszczono w centrum miasta o kilka minut od takich atrakcji, jak Plac Zabaw Pamięci Księżnej Diany. W pobliżu znajduje się także Royal Albert Hall. Ten hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Imperial College London i Dom Handlowy Harrods.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 100 pokojach, których wyposażenie to telewizor płaskoekranowy. Bezprzewodowy dostęp do Internetu (płatny) zapewni łączność ze światem, a telewizja cyfrowa — rozrywkę. Prywatne łazienki — wyposażenie: prysznic, bezpłatne przybory toaletowe i suszarka do włosów. Udogodnienia obejmują sejf i biurko oraz sprzątanie codziennie.

    Udogodnienia

    Dostępne udogodnienia to bezprzewodowy dostęp do Internetu (płatny), obsługa portierska oraz usługi weselne. Ten hotel oferuje również takie udogodnienia jak telewizor w holu i korzystanie z pobliskiego centrum fitness po cenie zniżkowej.

    Wyżywienie

    Do dyspozycji gości jest obsługa pokojowa (w określonych godzinach).

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to wynajem limuzyn i samochodów, usługi pralni chemicznej oraz recepcja całodobowa. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko.

    Mniej Więcej
    Hotels.com

    Udogodnienia

    • Wi-Fi
    • Centrum biznesowe
    • Internet
    • Usługi pralnicze
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Obsługa pokojowa
    • Zakaz palenia
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Dostępna przechowalnia
    • Usługi concierge
    • Opieka nad dziećmi (za dopłatą)
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Usługi weselne
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    6.2 Dobry
    Na podstawie 6 447 opinii
    • 9.7 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      9.8 "98% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      9.9 "99% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      9.2 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 92% osób."
      9.0 "Łatwy dojazd samochodem według 90% osób."
      9.8 "98% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
      9.8 "98% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
    • 6.8 "Obsługa jest OK."
      5.1 "Zdaniem 51% osób obsługa recepcji była OK."
      6.8 "Tylko 68% osób uważało obsługę za profesjonalną."
      5.7 "Tylko 57% osób było zadowolonych z procesu rezerwacji."
    • 5.7 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.6 "Przeciętna czystość."
      5.6 "Tylko 56% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
      6.0 "Czystość łazienki była przeciętna zdaniem 60% osób"
      6.0 "60% osób uważa, że czystość w hotelu była przeciętna."
      6.4 "Tylko dla 64% osób jadalnia była wystarczająco czysta."
    • 5.4 "Średnia jakość."
      5.4 "Ceny były OK dla 54% osób."
    • 3.8 "Nieciekawy klimat"
      3.5 "65% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      4.9 "W opinii 51% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      3.1 "69% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
      0.8 "92% os. skrytykowało ten zwykły hotel."
    • 3.0 "Jedzenie wręcz niejadalne."
      0.6 "94% osób stwierdziło, że dania z wieprzowiny nie były smaczne."
      4.5 "55% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
      1.1 "89% osób nie smakowały dania z warzyw."
      4.7 "W opinii 53% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      1.6 "Zdaniem 84% osób przystawek nie dało się jeść."
    • 2.9 "Fatalne udogodnienia."
      2.7 "73% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.9 "W opinii 51% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      1.8 "W opinii 82% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      1.6 "84% os. nie podobała się architektura."
      4.0 "60% os. narzekało na windę."
    • 2.8 "Okropne pokoje."
      1.0 "90% twierdzi, że pokoje były małe."
      3.7 "Według 63% osób łóżka były niewygodne ."
      3.8 "62% osób narzekało na łazienkę."
      0.9 "91% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      1.1 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 89% osób."
      4.6 "Zdaniem 54% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.5 "85% osób skrytykowało małą łazienkę."
      3.9 "61% os. miało problemy z prysznicem."
      1.8 "82% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.4 "86% osób uważało, że TV była złej jakości."
      2.7 "73% osób nie podobał się widok."
      0.7 "93% osób było rozczarowanych minibarem."
      1.8 "82% osób nie podobał się aneks kuchenny."
    • 2.3 "Dość komfortowo."
      1.0 "90% twierdzi, że pokoje były małe."
      3.7 "Według 63% osób łóżka były niewygodne ."
      4.1 "59% osób uznało, że było za głośno."
      1.1 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 89% osób."
      1.5 "85% osób skrytykowało małą łazienkę."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.3 Dobry
    Na podstawie 3 481 opinii
    • 9.8 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      9.9 "99% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      9.2 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 92% osób."
      9.9 "99% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      9.8 "98% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
      8.9 "Łatwy dojazd samochodem według 89% osób."
    • 6.4 "Obsługa jest OK."
      7.0 "70% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      5.1 "Zdaniem 51% osób obsługa recepcji była OK."
      6.7 "Tylko 67% osób uważało obsługę za profesjonalną."
      5.3 "Tylko 53% osób uznało, że obsługa restauracji była dobra."
      5.5 "Tylko 55% osób było zadowolonych z procesu rezerwacji."
    • 5.1 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.0 "Średnia jakość."
      5.4 "Ceny były OK dla 54% osób."
    • 5.0 "Przeciętna czystość."
    • 3.5 "Nieciekawy klimat"
      3.4 "66% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      3.2 "68% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
      4.6 "W opinii 54% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      1.0 "90% os. skrytykowało ten zwykły hotel."
    • 2.7 "Fatalne udogodnienia."
      2.4 "76% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.6 "W opinii 54% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      1.7 "83% os. nie podobała się architektura."
      2.0 "W opinii 80% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      4.1 "59% os. narzekało na windę."
    • 2.6 "Okropne pokoje."
      0.8 "92% twierdzi, że pokoje były małe."
      3.2 "Według 68% osób łóżka były niewygodne ."
      3.5 "65% osób narzekało na łazienkę."
      0.7 "93% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      3.6 "64% os. miało problemy z prysznicem."
      1.2 "88% osób skrytykowało małą łazienkę."
      4.2 "Zdaniem 58% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.7 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 83% osób."
      1.7 "83% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.5 "85% osób uważało, że TV była złej jakości."
      2.9 "71% osób nie podobał się widok."
      0.6 "94% osób było rozczarowanych minibarem."
    • 2.5 "Jedzenie wręcz niejadalne."
      0.5 "95% osób stwierdziło, że dania z wieprzowiny nie były smaczne."
      4.5 "55% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
      1.3 "Zdaniem 87% osób przystawek nie dało się jeść."
      4.8 "W opinii 52% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.3 Dobry
    Na podstawie 1 805 opinii
    • 9.7 "Fantastyczna lokalizacja."
      10.0 "Blisko do transportu publicznego według 100% osób."
      9.6 "96% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      9.9 "99% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      9.2 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 92% osób."
      9.0 "Łatwy dojazd samochodem według 90% osób."
    • 6.7 "Obsługa jest OK."
      5.0 "Zdaniem 50% osób obsługa recepcji była OK."
      6.7 "Tylko 67% osób uważało obsługę za profesjonalną."
      6.0 "Utrzymanie czystości było OK w opinii 60% osób."
      6.9 "Tylko 69% osób uznało, że obsługa restauracji była dobra."
    • 5.4 "Średnia jakość."
    • 5.2 "Przeciętna czystość."
      5.1 "Tylko 51% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
      6.0 "60% osób uważa, że czystość w hotelu była przeciętna."
      6.0 "Czystość łazienki była przeciętna zdaniem 60% osób"
    • 5.2 "Przeciętne śniadanie."
    • 3.5 "Nieciekawy klimat"
      3.1 "69% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      2.6 "74% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
      4.7 "W opinii 53% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
    • 2.8 "Dość komfortowo."
      1.1 "89% twierdzi, że pokoje były małe."
      4.7 "Według 53% osób łóżka były niewygodne ."
      4.2 "58% osób uznało, że było za głośno."
      1.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 90% osób."
      1.6 "84% osób skrytykowało małą łazienkę."
    • 2.8 "Fatalne udogodnienia."
      2.6 "74% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      1.6 "W opinii 84% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      4.7 "W opinii 53% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      1.8 "82% os. nie podobała się architektura."
      4.0 "60% os. narzekało na windę."
    • 2.7 "Okropne pokoje."
      1.1 "89% twierdzi, że pokoje były małe."
      4.7 "Według 53% osób łóżka były niewygodne ."
      3.1 "69% osób narzekało na łazienkę."
      0.7 "93% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      1.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 90% osób."
      1.6 "84% osób skrytykowało małą łazienkę."
      4.2 "Zdaniem 58% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.8 "82% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      3.9 "61% os. miało problemy z prysznicem."
      1.5 "85% osób uważało, że TV była złej jakości."
      2.6 "74% osób nie podobał się widok."
    • 2.6 "Jedzenie wręcz niejadalne."
      0.7 "93% osób stwierdziło, że dania z wieprzowiny nie były smaczne."
      4.7 "53% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    5.8 Zwyczajny
    Na podstawie 64 opinii
    • 9.6 "Fantastyczna lokalizacja."
    • 7.1 "Dobra obsługa."
    • 5.9 "Przeciętna czystość."
      5.8 "Tylko 58% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
    • 5.8 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.7 "Średnia jakość."
    • 3.2 "Okropne pokoje."
      1.3 "87% twierdzi, że pokoje były małe."
    • 2.6 "Dość komfortowo."
      1.3 "87% twierdzi, że pokoje były małe."
    • 1.5 "Słabe łącze internetowe."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.6 Dobry
    Na podstawie 1 095 opinii
    • 9.8 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      9.8 "98% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
    • 7.2 "Dobra obsługa."
      8.2 "82% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
    • 6.4 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.7 "Średnia jakość."
    • 5.4 "Przeciętna czystość."
      5.4 "Tylko 54% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
      5.9 "59% osób uważa, że czystość w hotelu była przeciętna."
    • 4.2 "Nieciekawy klimat"
      3.9 "61% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      2.9 "71% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
    • 3.3 "Rozczarowujące jedzenie."
      0.7 "93% osób stwierdziło, że dania z wieprzowiny nie były smaczne."
    • 2.9 "Okropne pokoje."
      4.2 "Według 58% osób łóżka były niewygodne ."
      0.9 "91% twierdzi, że pokoje były małe."
      3.8 "62% osób narzekało na łazienkę."
      1.0 "90% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      1.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 90% osób."
      1.3 "87% osób skrytykowało małą łazienkę."
      4.0 "60% os. miało problemy z prysznicem."
      2.0 "80% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.5 "85% osób uważało, że TV była złej jakości."
    • 2.8 "Dość komfortowo."
      4.2 "Według 58% osób łóżka były niewygodne ."
      0.9 "91% twierdzi, że pokoje były małe."
      4.2 "58% osób uznało, że było za głośno."
      1.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 90% osób."
      1.3 "87% osób skrytykowało małą łazienkę."
    • 2.6 "Fatalne udogodnienia."
      2.3 "77% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      1.6 "W opinii 84% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      3.7 "63% os. narzekało na windę."
    Wszystkie kategorie opinii
    Warto wiedzieć
    "Przyjazna obsługa"
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie


    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close
    Chcesz ustawić jako domyślną walutę na stałe czy tylko dla tej wizyty?
    Close