Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

×
Twoja wyszukiwarka nie będzie niedługo obsługiwała serwisu KAYAK.
Zaktualizuj teraz i podróżuj razem z nami.

Hotel 3K Barcelona

Rua Laura Alves, 10, 1050-138 Lizbona, Lisboa, Portugalia
+351 217 954 273

213 zł+

Ogólna ocena gości

7.8/10 Dobry
Na podstawie 2 369 opinii

Wybrane opinie

  • 8.0
  • 7.9
  • 6.4
  • 5.5

Warto wiedzieć

  • Blisko do transportu publicznego

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    Hotel 3K Barcelona (Lizbona - Stacja metra Entrecampos) dzieli tylko kilka minut od takich atrakcji, jak Szpital Curry Cabral i Campo Pequeno Bullring. 4-gwiazdkowy hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Muzeum im. Calouste Gulbenkian i Culturgest.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 125 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to minibar i telewizor plazmowy. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa — rozrywkę. Prywatne łazienki — wyposażenie: wanna, prysznic z deszczownicą i bezpłatne przybory toaletowe. Udogodnienia obejmują sejf i rolety/zasłony światłoszczelne oraz sprzątanie codziennie.

    Udogodnienia

    Udogodnienia rekreacyjne to centrum fitness. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i płatna opieka nad dziećmi. Ten hotel w stylu art deco oferuje również takie udogodnienia jak telewizor w holu i pomoc w organizacji wycieczek/ biletów.

    Wyżywienie

    Do dyspozycji gości jest całodobowa obsługa pokojowa. Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar/salon klubowy.

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to centrum biznesowe, bezpłatne czasopisma w holu oraz usługi pralni chemicznej. Jeżeli planujesz spotkanie w mieście Lizbona, hotel oferuje następujące udogodnienia o powierzchni 115 m kw.: centrum konferencyjne i salon konferencyjny. Udogodnienia na miejscu to samodzielne parkowanie (za opłatą).

    Mniej Więcej Hotels.com

    Udogodnienia

    • Siłownia
    • Darmowe Wi-Fi
    • Dla niepełnosprawnych
    • Centrum biznesowe
    • Wynajem samochodów
    • Internet
    • Usługi pralnicze
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Obsługa pokojowa
    • Restauracja
    • Bar/Lobby
    • Klimatyzacja
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Dostępna przechowalnia
    • Usługi concierge
    • Pralnia
    • Zakaz palenia
    • Opieka nad dziećmi (za dopłatą)
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Parking (za dopłatą)
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    7.8 Dobry
    Na podstawie 2 369 opinii
    • 8.0 "Bardzo dobra obsługa."
    • 7.9 "Dobra lokalizacja."
    • 6.7 "Przeciętna czystość."
    • 6.6 "Przeciętne śniadanie."
    • 6.6 "Przeciętny komfort."
    • 6.4 "Średnia jakość."
    • 5.5 "Pokoje są OK."
    • 5.4 "Przeciętne jedzenie."
    • 3.5 "Nieciekawy klimat"
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.8 Dobry
    Na podstawie 1 350 opinii
    • 8.1 "Bardzo dobra obsługa."
      8.6 "86% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      7.7 "Utrzymanie czystości było bardzo dobre w opinii 77% osób."
    • 7.7 "Dobra lokalizacja."
      9.8 "Blisko do transportu publicznego według 98% osób."
      8.1 "Bardzo dobry parking według 81% osób."
      10.0 "Łatwy dojazd samochodem według 100% osób."
      10.0 "Wygodny dojazd do lotniska według 100% osób."
      10.0 "100% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
      9.8 "98% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
    • 6.8 "Przeciętna czystość."
      6.2 "Tylko 62% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
    • 6.8 "Przeciętnej jakości łącze internetowe."
      6.2 "62% os. uważało, że jakość Wi-Fi była w porządku."
    • 6.7 "Przeciętny komfort."
      6.4 "Łóżka były akceptowalne dla 64% osób."
      5.5 "Tylko 55% osób uznało, że poziom hałasu był OK."
    • 6.3 "Średnia jakość."
    • 6.3 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.9 "Pokoje są OK."
      6.4 "Łóżka były akceptowalne dla 64% osób."
      6.2 "Tylko 62% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
    • 5.1 "Przeciętne jedzenie."
    • 3.6 "Nieciekawy klimat"
      2.7 "73% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.8 Dobry
    Na podstawie 307 opinii
    • 8.0 "Bardzo dobra obsługa."
      9.0 "90% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
    • 7.7 "Dobra lokalizacja."
      10.0 "Wygodny dojazd do lotniska według 100% osób."
      9.8 "Blisko do transportu publicznego według 98% osób."
    • 7.1 "Smaczne śniadanie."
    • 6.9 "Przeciętny komfort."
      5.3 "Tylko 53% osób uznało, że poziom hałasu był OK."
      6.8 "Łóżka były akceptowalne dla 68% osób."
    • 6.5 "Przeciętna czystość."
      6.0 "Tylko 60% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
    • 6.2 "Średnia jakość."
    • 6.0 "Pokoje są OK."
      6.8 "Łóżka były akceptowalne dla 68% osób."
      6.0 "Tylko 60% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
    • 3.1 "Straszny klimat"
      2.3 "77% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    8.2 Znakomity
    Na podstawie 23 opinii
    • 7.9 "Dobra lokalizacja."
    • 6.7 "Średnia jakość."

    Ogólna ocena

    7.7 Dobry
    Na podstawie 687 opinii
    • 8.6 "Bardzo dobra lokalizacja."
      9.8 "Blisko do transportu publicznego według 98% osób."
      10.0 "Wygodny dojazd do lotniska według 100% osób."
      9.6 "96% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
    • 7.6 "Dobra obsługa."
      8.7 "87% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      7.1 "71% osób było zadowolonych z obsługi hotelowej."
    • 6.5 "Przeciętne śniadanie."
    • 6.5 "Przeciętna czystość."
      6.0 "Tylko 60% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
    • 6.4 "Średnia jakość."
    • 6.0 "Przeciętnej jakości łącze internetowe."
      5.5 "55% os. uważało, że jakość Wi-Fi była w porządku."
    • 4.6 "Pokoje są niezbyt dobre."
      1.4 "86% osób narzekało na łazienkę."
      0.9 "Zdaniem 91% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      3.3 "67% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      0.9 "91% os. miało problemy z prysznicem."
      2.0 "80% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      2.0 "80% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
    • 3.4 "Nieciekawy klimat"
      2.2 "78% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
    Wszystkie kategorie opinii
    Warto wiedzieć
    "Blisko do transportu publicznego"
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie


    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close
    Chcesz ustawić jako domyślną walutę na stałe czy tylko dla tej wizyty?
    Close