2,0
Słaby
23 sie 2022
Jedyne co można uznać za względnie dobre to obecność samego aquaparku w hotelu (pod kątem dzieci) - chociaż jego jakość pozostawia wiele do życzenia.
Hotel na żywo wygląda kompletnie inaczej niż na zdjęciach - tutaj uwaga do Booking.com, który w żaden sposób nie weryfikuje aktualności zdjęć, wprowadzając potencjalnych klientów w błąd (a co lepsze promując takie oszukane oferty). Owszem, może hotel wyglądał tak 10-15 lat temu. Obecnie dosłownie się rozpada (co będzie widać na załączonych zdjęciach). Połowa pomieszczeń jest wyłączonych z użytku, niszczeją. Baseny w aquaparku z odpadającymi płytkami. Basen wewnętrzny owszem jest, ale to opuszczone, brudne pomieszczenie, z którego na pewno nie da się skorzystać. Po tym jak dotarliśmy tam rano hotel sprawiał wrażenie opuszczonego, co później potwierdziło się właśnie poprzez te puste, wyłączone z użytku, niszczejące pomieszczenia. Na początek pokój - dostaliśmy miejsce w "kanadyjskich" dostawkach na dachu hotelu. Po kilku dniach pobytu zaczęliśmy zauważać w jak słabym stanie jest wszystko. Zdjęcia pokazują różne "ciekawe" elementy. Kolejna rzecz to śniadania - pomijam ich monotonię i jakość serwowanych produktów, które nie mieszczą się w żadnej ze skali europejskich (wyroby mięsopodobne, skwaszone sery, jajecznica z proszku). Do tego obłupane talerze, filiżanki - całość przypadkowo skompletowana, zupełnie jakby przyniesiona przez każdego z pracowników z domu. No i na koniec brak możliwości skomunikowania się w żadnym z języków zagranicznych - o angielskim można zapomnieć (cała jedna osoba, komunikująca się półsłówkami), podobnie z rosyjskim. Nie wymagam tego od osób pracujących na śniadaniach, ale recepcja, główne miejsce hotelu bez anglojęzycznej osoby - totalna porażka. Wskazana kategoryzacja dotyczy chyba kategoryzacji lokalnej, bo większość europejskich 2-gwiazdkowych hoteli zapewnia lepszą jakość i standard niż ten teoretycznie 4-gwiazdkowy.