Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

Sona's Inn Chennai

578, Anna Salai, Madras, Indie
+91 444 207 2266

115 zł+

Ogólna ocena gości

7.1/10 Dobry
Na podstawie 135 opinii

Wybrane opinie

  • 9,7
  • 6,4
  • 6,1
  • 4,1

Warto wiedzieć

  • Przestronne pokoje

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    Sona's Inn Chennai (Chennai - Anna Salai) dzieli tylko kilka minut od takich atrakcji, jak Konsulat Stanów Zjednoczonych. W pobliżu znajduje się również Valluvar Kottam. Ten hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Akademia Muzyczna i Korty tenisowe SDAT.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 27 klimatyzowanych pokojach. Wyposażenie łóżek to pillowtop. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa — rozrywkę. Wyposażenie łazienki: prysznic.

    Udogodnienia

    Udogodnienia rekreacyjne to centrum rekreacyjne. Dostępne są również takie udogodnienia, jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i pomoc w organizacji wycieczek/ biletów.

    Wyżywienie

    Do dyspozycji gości: restauracja, a także całodobowa obsługa pokojowa.

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to recepcja całodobowa, przechowalnia bagażu oraz pralnia.

    Mniej Wszystkie
    Hotels.com

    Udogodnienia

    • Śniadanie gratis
    • Siłownia
    • Darmowe Wi-Fi
    • Internet
    • Usługi concierge
    • Usługi pralnicze
    • Obsługa pokojowa
    • Restauracja
    • Bar/Lobby
    • Parking
    • Kawiarnia
    • Sejf
    • Transfer na lotnisko
    • Dla niepełnosprawnych
    • Pralnia
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Spa
    • Klimatyzacja
    • Recepcja 24h
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Dostępna przechowalnia
    Mniej Wszystkie
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    7.1 Dobry
    Na podstawie 135 opinii
    • 9.7 "Fantastyczna lokalizacja."
    • 6.4 "Obsługa jest OK."
      5.0 "50% osób uznało obsługę hotelową za akceptowalną."
      6.2 "Zdaniem 62% osób obsługa recepcji była OK."
      5.6 "Tylko 56% osób uważało obsługę za profesjonalną."
    • 6.1 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.6 "Przeciętny komfort."
    • 5.6 "Pokoje są OK."
    • 4.1 "Niezbyt czysto."
      3.0 "70% twierdzi, że pokoje były brudne."
    • 3.9 "Niezbyt dobrze działający internet."
      3.9 "61% uważało, że jakość Wi-Fi była słaba."
    Wszystkie kategorie opinii
    Warto wiedzieć
    "Przestronne pokoje"
    Dane dostarcza TrustYou
    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa