Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

Grand Metropole

Princess Parade, Blackpool, FY1 1RQ, Wielka Brytania
+44 871 222 0032

117 zł+

Ogólna ocena gości

6.1/10 Dobry
Na podstawie 4 262 opinii

Wybrane opinie

  • 9.0
  • 6.1
  • 4.8
  • 4.1

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    Grand Metropole Blackpool Town Centre (Blackpool) umieszczono w centrum miasta o kilka kroków od takich atrakcji, jak Biblioteka Centralna Blackpool i Molo North Pier. Ten hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Grand Theatre w Blackpool i Opera.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 208 oryginalnie udekorowane pokojach. Prywatne łazienki — wyposażenie: wanna połączona z prysznicem, bezpłatne przybory toaletowe i suszarka do włosów. Udogodnienia obejmują telefon i czajnik do kawy lub herbaty oraz sprzątanie codziennie.

    Wyżywienie

    Do dyspozycji gości: 2 restauracje i kawiarnia. Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar/salon klubowy. Śniadanie jest podawane codziennie za opłatą.

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to komputer stacjonarny, recepcja całodobowa oraz sejf w recepcji. Udogodnienia na miejscu to samodzielne parkowanie (za opłatą).

    Mniej Więcej
    Hotels.com

    Udogodnienia

    • Darmowe Wi-Fi
    • Pokój do gier
    • Internet
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Restauracja
    • Bar/Lobby
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Dostępne pokoje dla niepalących
    • Taras/patio
    • Dla niepełnosprawnych
    • Centrum biznesowe
    • Kawiarnia
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Parking (za dopłatą)
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    6.1 Dobry
    Na podstawie 4 262 opinii
    • 9.0 "Fantastyczna lokalizacja."
      10.0 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 100% osób."
      10.0 "100% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
      10.0 "100% osób doceniło małą odległość od plaży."
      10.0 "Blisko do transportu publicznego według 100% osób."
      9.4 "94% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      9.6 "96% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      10.0 "100% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
    • 6.1 "Obsługa jest OK."
      6.4 "Tylko 64% osób oceniło personel jako wystarczająco przyjazny."
      5.3 "Zdaniem 53% osób obsługa recepcji była OK."
      5.6 "56% os. uznało, że animatorzy czasu wolnego byli w porządku."
      5.2 "Utrzymanie czystości było OK w opinii 52% osób."
      7.0 "Zdaniem 70% osób obsługa restauracji była jedną z najlepszych."
      6.8 "Tylko 68% osób było zadowolonych z procesu rezerwacji."
    • 5.9 "Średnia jakość."
    • 5.3 "Przeciętne śniadanie."
    • 4.8 "Niezbyt dobrze działający internet."
      4.6 "54% uważało, że jakość Wi-Fi była słaba."
    • 4.1 "Bar jest nieciekawy."
      4.1 "Nieakceptowalna obsługa w barze w opinii 59% osób."
    • 3.7 "Rozczarowujące jedzenie."
      2.2 "W opinii 78% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      3.6 "64% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
      0.7 "Jadalnia nie była czysta według 93% osób."
      4.3 "Ceny były zbyt wysokie dla 57% osób."
      0.8 "92% osób nie smakowały dania z warzyw."
      3.8 "62% osób było niezadowolonych z przekąsek."
    • 3.6 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.5 "75% twierdzi, że pokoje były brudne."
      3.8 "62% osób narzekało na łazienkę."
      4.6 "Według 54% osób łóżka były niewygodne ."
      0.2 "98% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      4.4 "56% twierdzi, że pokoje były małe."
      2.4 "76% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.8 "Zdaniem 82% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.2 "88% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      3.9 "61% os. miało problemy z prysznicem."
      1.4 "86% osób uważało, że TV była złej jakości."
      4.6 "54% osób skrytykowało małą łazienkę."
      3.2 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 68% osób."
    • 2.9 "Fatalne udogodnienia."
      2.9 "71% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      1.4 "86% os. nie podobała się architektura."
      1.2 "W opinii 88% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      4.1 "W opinii 59% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      2.8 "72% osobom nie podobała się strefa dla palących."
      4.1 "59% osób było niezadowolonych z przystosowania hotelu do potrzeb osób niepełnosprawnych."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.1 Dobry
    Na podstawie 3 153 opinii
    • 9.0 "Fantastyczna lokalizacja."
      10.0 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 100% osób."
      10.0 "Blisko do transportu publicznego według 100% osób."
      10.0 "100% osób doceniło małą odległość od plaży."
      9.5 "95% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      10.0 "100% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
    • 6.2 "Obsługa jest OK."
      6.8 "Tylko 68% osób oceniło personel jako wystarczająco przyjazny."
      5.1 "Zdaniem 51% osób obsługa recepcji była OK."
      5.6 "56% os. uznało, że animatorzy czasu wolnego byli w porządku."
      5.3 "Utrzymanie czystości było OK w opinii 53% osób."
      7.0 "70% osób stwierdziło, że proces rezerwacji przebiegał bezproblemowo."
    • 5.5 "Średnia jakość."
    • 5.0 "Przeciętne śniadanie."
    • 4.8 "Niezbyt dobrze działający internet."
      4.6 "54% uważało, że jakość Wi-Fi była słaba."
    • 4.3 "Bar jest nieciekawy."
      4.1 "Nieakceptowalna obsługa w barze w opinii 59% osób."
      3.3 "Drinki były okropne według 67% osób."
    • 4.2 "Rozczarowujące jedzenie."
      2.3 "W opinii 77% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      3.2 "68% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
      0.7 "Jadalnia nie była czysta według 93% osób."
      0.8 "92% osób nie smakowały dania z warzyw."
      3.6 "Ceny były zbyt wysokie dla 64% osób."
    • 3.4 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.3 "77% twierdzi, że pokoje były brudne."
      3.8 "62% osób narzekało na łazienkę."
      4.0 "Według 60% osób łóżka były niewygodne ."
      0.2 "98% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      3.7 "63% twierdzi, że pokoje były małe."
      2.4 "76% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.2 "Zdaniem 88% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      4.1 "59% os. miało problemy z prysznicem."
      1.1 "89% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.3 "87% osób uważało, że TV była złej jakości."
      4.4 "56% osób skrytykowało małą łazienkę."
      3.5 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 65% osób."
    • 2.9 "Fatalne udogodnienia."
      2.8 "72% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      1.2 "88% os. nie podobała się architektura."
      1.3 "W opinii 87% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      4.0 "W opinii 60% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      3.0 "70% osobom nie podobała się strefa dla palących."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.1 Dobry
    Na podstawie 554 opinii
    • 9.3 "Fantastyczna lokalizacja."
      10.0 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 100% osób."
      9.6 "96% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
    • 5.9 "Obsługa jest OK."
      6.2 "Tylko 62% osób oceniło personel jako wystarczająco przyjazny."
      5.3 "Zdaniem 53% osób obsługa recepcji była OK."
      5.6 "56% os. uznało, że animatorzy czasu wolnego byli w porządku."
    • 5.7 "Średnia jakość."
    • 5.3 "Przeciętne śniadanie."
    • 4.8 "Niezbyt dobrze działający internet."
      4.5 "55% uważało, że jakość Wi-Fi była słaba."
    • 4.3 "Pokoje są niezbyt dobre."
      3.1 "69% twierdzi, że pokoje były brudne."
      4.0 "60% osób narzekało na łazienkę."
      0.2 "98% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      4.8 "52% twierdzi, że pokoje były małe."
      2.6 "74% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.8 "Zdaniem 82% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.1 "89% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.5 "85% osób uważało, że TV była złej jakości."
      3.7 "63% os. miało problemy z prysznicem."
    • 4.0 "Bar jest nieciekawy."
    • 3.6 "Rozczarowujące jedzenie."
      2.0 "W opinii 80% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      3.7 "63% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
      0.9 "Jadalnia nie była czysta według 91% osób."
    • 3.2 "Fatalne udogodnienia."
      3.1 "69% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.3 "W opinii 57% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      1.2 "W opinii 88% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      1.4 "86% os. nie podobała się architektura."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.2 Dobry
    Na podstawie 554 opinii
    • 9.2 "Fantastyczna lokalizacja."
      10.0 "100% osób doceniło małą odległość od plaży."
    • 6.1 "Obsługa jest OK."
      6.5 "Tylko 65% osób oceniło personel jako wystarczająco przyjazny."
      5.3 "Zdaniem 53% osób obsługa recepcji była OK."
      6.3 "Tylko 63% osób uznało, że obsługa restauracji była dobra."
    • 5.9 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.7 "Średnia jakość."
    • 4.8 "Pokoje są niezbyt dobre."
      4.3 "57% osób narzekało na łazienkę."
      3.0 "70% twierdzi, że pokoje były brudne."
      4.7 "Według 53% osób łóżka były niewygodne ."
      2.3 "Zdaniem 77% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      0.4 "96% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      4.3 "57% twierdzi, że pokoje były małe."
      3.9 "61% os. miało problemy z prysznicem."
      1.3 "87% osób uważało, że TV była złej jakości."
      2.2 "78% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.1 "89% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
    • 4.7 "Niezbyt dobrze działający internet."
      4.6 "54% uważało, że jakość Wi-Fi była słaba."
    • 3.7 "Rozczarowujące jedzenie."
      4.0 "60% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
    • 3.0 "Straszny klimat"
      2.0 "80% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      3.0 "70% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
      4.5 "W opinii 55% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
    • 3.0 "Fatalne udogodnienia."
      3.1 "69% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.5 "W opinii 55% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      1.2 "88% os. nie podobała się architektura."
      1.1 "W opinii 89% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
    Wszystkie kategorie opinii
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie


    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close