Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Dalaman oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +17 więcej
AZUR air, Aeroflot, +18 więcej
16
17
wtorek
AZUR air, Aer Lingus, Aeroflot, +13 więcej
AZUR air, Aer Lingus, +14 więcej
12
13
środa
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +14 więcej
AZUR air, Aeroflot, +15 więcej
13
14
czwartek
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +12 więcej
AZUR air, Aeroflot, +13 więcej
11
12
piątek
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +15 więcej
AZUR air, Aeroflot, +16 więcej
14
15
sobota
AZUR air, Aer Lingus, Aeroflot, +13 więcej
AZUR air, Aer Lingus, +14 więcej
12
13
niedziela
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +15 więcej
AZUR air, Aeroflot, +16 więcej
14
15
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +17 więcej
AZUR air, Aeroflot, +18 więcej
16
17
wtorek
AZUR air, Aer Lingus, Aeroflot, +13 więcej
AZUR air, Aer Lingus, +14 więcej
12
13
środa
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +14 więcej
AZUR air, Aeroflot, +15 więcej
13
14
czwartek
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +12 więcej
AZUR air, Aeroflot, +13 więcej
11
12
piątek
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +15 więcej
AZUR air, Aeroflot, +16 więcej
14
15
sobota
AZUR air, Aer Lingus, Aeroflot, +13 więcej
AZUR air, Aer Lingus, +14 więcej
12
13
niedziela
AZUR air, Aeroflot, Air Serbia, +15 więcej
AZUR air, Aeroflot, +16 więcej
14
15
The flight was 2 h delayed, I understand it may happen. However, I do not see any sense in boarding people and making them sit on the plane for 1 hour before it takes off
The flight was 2 h delayed, I understand it may happen. However, I do not see any sense in boarding people and making them sit on the plane for 1 hour before it takes off
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.