Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Kopenhaga-Kastrup do Ławica oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
wtorek
Ryanair, Scandinavian Airlines, Singapore Airlines
Ryanair, Scandinavian Airlines, +1 więcej
środa
Scandinavian Airlines, Singapore Airlines
Scandinavian Airlines, Singapore Airlines
czwartek
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
piątek
Scandinavian Airlines, Singapore Airlines
Scandinavian Airlines, Singapore Airlines
sobota
Ryanair
Ryanair
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
wtorek
Ryanair, Scandinavian Airlines
Ryanair, Scandinavian Airlines
środa
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
czwartek
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
piątek
Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines
sobota
Ryanair
Ryanair
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk