Znajdź tanie loty do Barcelony

Znajdź tanie loty do Barcelony

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Barcelony

W obie strony
Ekonomiczna
Waszyngton (WAS)
Barcelona
niedz. 09.05.
niedz. 16.05.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

sierpieńNajlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 4% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

czerwiecNajpopularniejszy moment na lot ze średnio 13% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

624 zł(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

188 złlub mniej

Dobra oferta w jedną str.

92 złlub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Barcelony

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Barcelony? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Barcelony za Z Warszawy – 92 zł w jedną stronę, 140 zł w obie, z Gdańska – 212 zł w jedną stronę, 330 zł w obie, z Lublina: 673 zł w obie strony lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu przypada na maj, czerwiec i lipiec. Najtańszy miesiąc na lot do Barcelony to sierpień.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Barcelony.

FAQ: rezerwowanie lotu do Barcelony

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów do Barcelony w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Barcelony?

Ile kosztuje najtańszy lot do Barcelony?

Które linie lotnicze latają do Barcelony?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Barcelony?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Barcelony?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Barcelony?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Barcelony?

Top 3 linii lotniczych latających do Barcelony

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Wynik na podstawie 5 357 opinii
7,3
Wejście na pokład
7,2
Komfort
7,9
Załoga
6,6
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "flight was delayed by 3 hours; very rude and indifferent ground staff, almost impossible to rebook; no information/help was provided; barely made our next flight"

Minusy: "Super uncomfortable seats (the most ever) No personal tv/entertainment."

Plusy: "Good entertainment, great price"
Minusy: "Had about 30 people on our flight that was taking another TAP connecting flight - missed the gate by less than two minutes - did not hold the plane when they could have"

Plusy: "Service and the price!"
Minusy: "Lots of things but I’m sure TAP it’s working on this!"

Plusy: "Seats and snack"
Minusy: "No delay in departure"

Minusy: "They boarded the plane from both the back and the front at the same time with no direction as to which rows should go where. BIG cluster in the middle of the plane!!"

Plusy: "Flight was canceled"
Minusy: "Flight was canceled"

Plusy: "The crew was good. The plane was clean. The snacks provided were good."
Minusy: "The flight was delayed so that could improve. There were no entertainment options. It was a short flight but at least they should have a audio channel or something."

Plusy: "Space in the cabin"
Minusy: "Language included"

Plusy: "Great flight"
Minusy: "All great"

Minusy: "The plane was delayed 20 minutes, then another 20 minutes, then another 20 minutes, ended up leaving over an hour late"

Plusy: "The one glass of white wine I was served was delicious. Crew was friendly. Food was surprisingly elaborate for a short flight."
Minusy: "Boarding process a bit chaotic. The process started before they were ready to let us on the plane. My special meal was forgotten until after meal service. They skipped our row for beverage service and there was nothing served prior to the meal."

Plusy: "sporo miejsca na nogi"
Minusy: "możliwość wyboru posiłków"

Plusy: "Self checkin, there was no line and things moved quickly."
Minusy: "Flight was almost an hour late because the boarding process was so slow. They took forever and then literally bussed us to the other side of the airport to the budget carrier side, which wasted more time. Was a bit of a joke really. Served seafood snack, not everyone eats seafood."

Plusy: "Nothing went wrong so it is good enough for me"

Plusy: "Really nice crew, good food and wine, very attentive and accommodating. I’m used to flying spirit and Norwegian and this was a huge upgrade, though there’s not much in flight entertainment. Definitely good and cheap. Will fly again."

Plusy: "The tripulation are very nice people."
Minusy: "The space between seats are small."

Plusy: "Ciepły posiłek na pokładzie, dobre winko"
Minusy: "Opóźnienia."

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Duwersyfikacja miejsc w samolocie / płowa rzędów do 12 wygodniejsze oraz z większymi odstępami miedzy rzędami, propozycja zmiany miejsc w tej samej klasie ( economy) za dodatkową dopłatą jest słabym rozwiązaniem - po tym doświadczeniu nie będę polecał podróży liniami TAP"

Plusy: "nothing."
Minusy: "The flight was cancelled few hours before departure. I called the customer service and they a flight to Tel Aviv a day after with 3 stops. It was imposible to accept, so I've cancelled and bouhgt another ticket from other airline and ask for refund. Three months later I still waiting for the money. Not recommend at all TAP."

Plusy: "Left on time, arrived on time."
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Not too many people"
Minusy: "Was delayed. Too long waiting for luggages"

Minusy: "Flight was over an hour late, and they would not let us take our carry-on luggage on the flight even though there was plenty of room in the overhead compartments, which caused us to miss our return flight home overseas. No customer service desk at the airport. Ended up costing hundreds of dollars more to book another flight home."

Plusy: "Same as previous flight"
Minusy: "Same as previous flight"

Plusy: "Our flight was late, so we missed our connecting flight to Barcelona, but TAP had already rebooked us on a different flight and had boarding passes all printed out. Good Job."

Minusy: "I was told at the check in that my bags are NOT paid for...when I booked the tickets on line there was no mention of any additional charges, or option to purchase baggage"

Plusy: "Easy mobile check in process,"

Plusy: "Wonderful customer service!!"

Plusy: "They gave us good snacks. Comfortable flight."
Minusy: "We were delayed 1.5 hours. Had to sprint and almost missed my connecting flight."

Plusy: "Cabin staff was nice"
Minusy: "Very cramped seating; rude baggage handlers; bad system for boarding"

Minusy: "The attendant who checked me in at the Porto airport was very rude and sarcastic. At the gate they said the flight would be delayed half an hour, however they just called us to start boarding a half an hour after the flight was expected to leave. At that time the passengers of the previous flight were just starting to leave the plane so everyone that was about to board then had to stand in the freezing cold tunnel way with all of our bags for another 20 minutes while the previous passengers got off. There was no food or any beverage other than water offered on the flight."

Plusy: "No issues, short trip, friendly staff, comfortable ride..."

Plusy: "On time departure"
Minusy: "Slow baggage claim"

Minusy: "Their 11 hours flight converted to 2 days flight with long waiting time between the flights. They also lost my baggage and there was no organization process in the airport as well as they couldn't resolve any problems related to their flight."

Plusy: "The plane was new, clean, and spacious. The staff was mostly helpful and friendly,"
Minusy: "Short flight so no entertainment or drink/food."

Plusy: "Slept the entire way there. Comfy seats"

Plusy: "Very quick and efficient"
Minusy: "Carryin size is so small for the airline"

Plusy: "Crew was nice"
Minusy: "Flight from Porto to Lisbon was late. We almost didn't make our flight from Lisbon to Barcelona. Our luggage didn't make the connection."

Minusy: "We had to pay for a check in luggage fee. Then flight was delayed for about an hour. The gate number change so we had to keep on checking to see what gate it was to be. They keeping on changing the delayed time so it end up being nearly two hours before we got on the plane. I was very disappointed that we didn't get where we needed to be on time. Our hour and 45 minute flight end up just wasting time waiting for the plane. They could of at least refund our check in bag fee for the inconvenient."

Plusy: "Stay away from TAP. I wish the people at the counter were just rude - they were tormenting us and lying to me about my luggage. When they found out I insisted on not checking my bag, they told me they would "keep it" in the meantime. Turned out they went ahead and threw the bag onto the plane. We ended up having to go find it at lost and found. They initially told me it was going to only take 5-10 mins to retrieve my luggage, but then 40 mins passed and still nothing. My poor mom had to wait by the empty belt - and boarding started and the luggage still wasn't there. They forced us to pay 35 euros (it's principle, not the money) when their policy said nothing about it when I booked it on the website. My mom was in tears and I had the worst few hours of my life. TAP - you are disgusting. It takes a lot for me to be upset but you really did everything out of your way to make us suffer. Even told us we might have to miss our flight. You put a huge dent on my trip."
Minusy: "Please see above."

Plusy: "The crew."

Plusy: "New plane. Great service."
Minusy: "Seats are very small. No entertainment system."

Plusy: "The crew were very friendly and relaxed even though there was a delay."

Minusy: "...do I really have to say anything else? I'm in a foreign country, jet lagged, and still wearing the clothes I've been marinating through multiple time zones. I'm not happy at all with this flight, and over 12 hours later, I feel disgusting, and my first day in Barcelona has been miserable because of it. I place all of the blame on the Lisbon connecting terminal. I am not happy."

Plusy: "A short flight, on-time."
Minusy: "Tiny seats"

Plusy: "The plane was really comfortable and clean with plenty of legroom, and the staff friendly."

Plusy: "Basically on time and the employees were very efficient and professional."
Minusy: "Having to take a very crowded shuttle bus to the plane."

Minusy: "the second flight was late by 30 min."

Plusy: "We were shuttled to the plane then the plane wasn't ready, so the bus took us back. We just stood on the bus by the gate for a good 20min. Then went back to the plane again. This time it was ready for boarding. I don't understand why they took us if the plane was ready. Once we were there why did we go back to the gate again?? Get it together TAP. My first and only experience and it wasn't a good one."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Professional and safe"
Minusy: "Better boarding (lines too long)"

Minusy: "Very very bad."

Plusy: "i like the service"
Minusy: "water free"

Minusy: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Minusy: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Minusy: "The food"

Plusy: "Smooth"
Minusy: "All was fine"

Plusy: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Minusy: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Minusy: "Both flues were really delay really disappointed"

Minusy: "It was hot and stuffy and dirty"

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Minusy: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Good airport . Punctual flight ."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Minusy: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Minusy: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Plusy: "Good legroom and comfortable seats"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Plusy: "Nothing really"
Minusy: "The staff took ages boarding us because they were obsessed with trying to scalp people for exceeding baggage limits. Nothing free aboard, no entertainment, the seats were uncomfortable too."

Minusy: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Minusy: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "So many crying children"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Minusy: "long time wating in bus to get plane"

Plusy: "Pleasant staff."
Minusy: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

Minusy: "czekanie na autobus a potem w autobusie, opóźniony lot itp"

Minusy: "Nic"

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "I went airport for boxing pass they changed 165 £ if some one dnt no"

Minusy: "Once again, they were late to depart and to arrive..."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Minusy: "Una linea area dedicada a transoprtar mercancia humana. No se porque no le cobran por respirar en el avion. No es para las peronas que esperan atencion."

Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."

Plusy: "Niente."
Minusy: "Niente.....organizzazione pessima il crew,unica spiegazione e che una giornata troppo affollata!!!! Pessina orgazione...neanche aqua oferta...tutto sulla nostra sofferenza."

Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Minusy: "I did not take the flight. I could not get my money back."

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"

Plusy: "Nowy samolot"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Got us from a to b."
Minusy: "No announcements or apology for lateness of slight by 1hr 15 mins No tunnels direct to plane from gate. Long flights of stairs from gate to tarmac. 10 minutes queuing on tarmac to board plane. No priority for those like us with child under 3 yrs we were always in the back of the queue. Coach from plane to terminal twice overfull and nowhere to sit with 2 year old child with slippery and wet floors. Lack of seating room uncomfortable journey. Vastly overpriced food and drinks on plane, not priced in £s so unable to pay."

Plusy: "The flights were on time and everything was very organized."

Minusy: "it was announce a delay of 1h which in the end it was 3hours without any further announcements... they offer vouchers for drinks and food but they did not announce accordingly, I found out only when I was boarding..."

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Minusy: "Delayed by 1hr and waitied 20 minutes to disembark plane waiting for bus."

Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Plusy: "The onboard crew was friendly and polite"
Minusy: "We showed up 3.5 hours early and barely made it onto our flight Check-in was so disorganized that we spent an hour waiting in the wrong line line. We were told on the phone that we did not need a boarding pass but that was a lie. We got sent to multiple wrong lines afterwards before finally getting to the right line. I have flown countless times, had flights delayed and cancelled and this has to be more worst flying experience I have had."

Plusy: "I initially liked the initial low fare rate."
Minusy: "I didn't like the checkin process online and being charged the 55 pound fee for not checking in early. I was having problems accessing my account and requested my password to be changed in the morning several times, however, they did not send me the link for the password change, and therefore, I was not able to login to check in correctly."

Plusy: "Super helpful employee at check-in in the Beauvais airport in Paris. Friendly Staff on board - service with a smile. Comfortable seats."
Minusy: "You have to pay twice the amount for bags at the airport but one is aware of it. Best to know how many bags you will check in and be prepared before hand."

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Minusy: "Late"

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Plusy: "Crew was very friendly and upbeat"
Minusy: "Boarding took a while and flight landed a bit late"

Minusy: "We got the feeling that the price is low but the company will do all it takes to FAIL the customer and make him pay more. For example, the customer must check in online. if not done properly the cost is about 100 euro more, AND the online check in procedure is not working that well, you need to press buttons several times in order for it to work (and I have a good phone), and if you give up in the middle it will cost you. More on that we did a mistake and did not purchase luggage for the way back, when we went to the desk to buy it (after standing more than 2 hours in the check in), we were told to pay 40 euros, where the price is 23 if paid online. we asked to talk to a manager and get the regular price for the suitcase, the cashier said "no problem i can call him, but then you will miss the flight..." and in the meantime there were still lots of people in the check in line... The service is very slow and not pleasant, and the crew always give you the feeling you are not ok. I understand the price is low and this is a lo cost flight, but this should not happen no matter what is the price."

Minusy: "We were delayed by an hour. There was no where to sit and there was no information about what was happening. Onboarding was chaotic. The luggage masters where not by the plane when passengers where ready to board so people just went up without handing in their luggage."

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Plusy: "I got there eventually"
Minusy: "4hour delay, disorganised"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Plusy: "All is great. Just tired after a long day...."

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."

Plusy: "The airplane itself was good."
Minusy: "The attitude in the airport from the boarding to the airplane. They treated us like Catteles ."

Plusy: "On time."
Minusy: "How negative the whole experience is. Ryanair business model is to trick people to pay more or create madeup inconveniences to encourage upsell. Random seat selection for your group is an example of pissing 1/2 customers of every time I’ve flown with them. Pay extra to stay close to friends... would avoid"

Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"

Przeczytaj o liniach TAP AIR PORTUGAL
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do Barcelony

Linie lotnicze oferujące loty do Barcelony wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Barcelony

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Barcelony

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Barcelony

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Barcelony

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Barcelona

Najnowsze oferty lotów w obie strony

04.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
GDN - REU
07.06.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
REU - GDN
14.06.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 50min
KTW - BCN
25.06.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
BCN - KTW
01.10.
pt.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
21h 40min
WAW - BCN
31.10.
niedz.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
19h 35min
BCN - WAW
12.06.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 00min
KTW - BCN
25.06.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 45min
BCN - KTW
14.06.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 45min
KRK - BCN
21.06.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 40min
BCN - KRK
08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
12.06.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
3h 00min
BCN - WMI
14.06.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 50min
KTW - BCN
25.06.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
BCN - KTW
30.06.
śr.
1 przesiadka
Lufthansa
5h 00min
GDN - BCN
06.07.
wt.
1 przesiadka
Lufthansa
4h 50min
BCN - GDN
14.06.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 45min
KRK - BCN
25.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 40min
BCN - KRK
13.06.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 45min
KRK - BCN
25.06.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 40min
BCN - KRK
21.10.
czw.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
19h 00min
WAW - BCN
24.10.
niedz.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
6h 50min
BCN - WAW
08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
12.06.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
3h 00min
BCN - WMI
14.06.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 10min
KTW - BCN
25.06.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 45min
BCN - KTW
23.10.
sob.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
15h 25min
WAW - BCN
30.10.
sob.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
18h 05min
BCN - WAW
08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
15.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 00min
BCN - WMI
06.09.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
15h 25min
WAW - BCN
04.10.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
12h 15min
BCN - WAW
11.06.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 45min
KRK - BCN
13.06.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 40min
BCN - KRK
14.06.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 45min
KRK - BCN
18.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 40min
BCN - KRK
06.09.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
15h 25min
WAW - BCN
04.10.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
12h 15min
BCN - WAW
08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
15.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 00min
BCN - WMI
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
17.05.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
04.06.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 20min
KRK - BCN
26.06.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
18h 00min
KTW - BCN
22.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
22.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
17.05.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
23.05.
niedz.
1 przesiadka
LOT
23h 25min
KTW - BCN
08.06.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 05min
WAW - BCN
05.06.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
17h 20min
KRK - BCN
17.05.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
22.06.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 05min
WAW - BCN
20.06.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
28.07.
śr.
1 przesiadka
SAS
11h 50min
GDN - BCN
06.06.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
13h 50min
WMI - BCN
02.08.
pon.
1 przesiadka
KLM
22h 15min
GDN - BCN
26.06.
sob.
bez przesiadek
Smartwings
2h 45min
KTW - BCN
09.06.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
22h 20min
WAW - BCN
01.06.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
16h 30min
KRK - BCN
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

05.06.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
SVQ - BCN
06.06.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
1h 40min
BCN - SVQ
04.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
AGP - BCN
07.06.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 40min
BCN - AGP
02.06.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
AGP - BCN
06.06.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
1h 40min
BCN - AGP
27.05.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
SVQ - BCN
30.05.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
1h 40min
BCN - SVQ
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza