Znajdź tanie loty do Barcelony

Znajdź tanie loty do Barcelony

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Barcelony

W obie strony
Ekonomiczna
Waszyngton (WAS)
Barcelona
pon. 26.07.
pon. 02.08.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

sierpieńNajlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 4% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

czerwiecNajpopularniejszy moment na lot ze średnio 13% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

643 zł(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

194 złlub mniej

Dobra oferta w jedną str.

94 złlub mniej

When to book flights do Barcelony

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Barcelony

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Barcelony? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Barcelony za Z Warszawy – 94 zł w jedną stronę, 144 zł w obie, z Gdańska – 218 zł w jedną stronę, 340 zł w obie, z Lublina: 694 zł w obie strony lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu przypada na maj, czerwiec i lipiec. Najtańszy miesiąc na lot do Barcelony to sierpień.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Barcelony.

FAQ: rezerwowanie lotu do Barcelony

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów do Barcelony w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Barcelony?

Ile kosztuje najtańszy lot do Barcelony?

Które linie lotnicze latają do Barcelony?

Czy istnieje możliwość lotu do kraju: Barcelona? Czy obowiązują obostrzenia związane z wejściem na to terytorium kraju(Barcelona)?

Barcelona – czy po przylocie jest wymagane poddanie się kwarantannie?

Barcelona – czy przed wylotem muszę wykonać test na COVID-19?

Czy osoby zaszczepione mogą dostać się do miejsca: Barcelona?

Barcelona – czy obowiązują inne obostrzenia w związku z COVID-19?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Barcelony?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Barcelony?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Barcelony?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Barcelony?

Top 3 linii lotniczych latających do Barcelony

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Wynik na podstawie 5 373 opinii
7,2
Wejście na pokład
7,2
Komfort
7,9
Załoga
6,6
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "flight was delayed by 3 hours; very rude and indifferent ground staff, almost impossible to rebook; no information/help was provided; barely made our next flight"

Minusy: "Super uncomfortable seats (the most ever) No personal tv/entertainment."

Plusy: "Good entertainment, great price"
Minusy: "Had about 30 people on our flight that was taking another TAP connecting flight - missed the gate by less than two minutes - did not hold the plane when they could have"

Plusy: "Service and the price!"
Minusy: "Lots of things but I’m sure TAP it’s working on this!"

Plusy: "Seats and snack"
Minusy: "No delay in departure"

Minusy: "They boarded the plane from both the back and the front at the same time with no direction as to which rows should go where. BIG cluster in the middle of the plane!!"

Plusy: "Flight was canceled"
Minusy: "Flight was canceled"

Plusy: "The crew was good. The plane was clean. The snacks provided were good."
Minusy: "The flight was delayed so that could improve. There were no entertainment options. It was a short flight but at least they should have a audio channel or something."

Plusy: "Space in the cabin"
Minusy: "Language included"

Plusy: "Great flight"
Minusy: "All great"

Minusy: "The plane was delayed 20 minutes, then another 20 minutes, then another 20 minutes, ended up leaving over an hour late"

Plusy: "The one glass of white wine I was served was delicious. Crew was friendly. Food was surprisingly elaborate for a short flight."
Minusy: "Boarding process a bit chaotic. The process started before they were ready to let us on the plane. My special meal was forgotten until after meal service. They skipped our row for beverage service and there was nothing served prior to the meal."

Plusy: "sporo miejsca na nogi"
Minusy: "możliwość wyboru posiłków"

Plusy: "Self checkin, there was no line and things moved quickly."
Minusy: "Flight was almost an hour late because the boarding process was so slow. They took forever and then literally bussed us to the other side of the airport to the budget carrier side, which wasted more time. Was a bit of a joke really. Served seafood snack, not everyone eats seafood."

Plusy: "Nothing went wrong so it is good enough for me"

Minusy: "Seats do not recline on this plane."

Plusy: "Really nice crew, good food and wine, very attentive and accommodating. I’m used to flying spirit and Norwegian and this was a huge upgrade, though there’s not much in flight entertainment. Definitely good and cheap. Will fly again."

Plusy: "The tripulation are very nice people."
Minusy: "The space between seats are small."

Plusy: "Ciepły posiłek na pokładzie, dobre winko"
Minusy: "Opóźnienia."

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Duwersyfikacja miejsc w samolocie / płowa rzędów do 12 wygodniejsze oraz z większymi odstępami miedzy rzędami, propozycja zmiany miejsc w tej samej klasie ( economy) za dodatkową dopłatą jest słabym rozwiązaniem - po tym doświadczeniu nie będę polecał podróży liniami TAP"

Plusy: "nothing."
Minusy: "The flight was cancelled few hours before departure. I called the customer service and they a flight to Tel Aviv a day after with 3 stops. It was imposible to accept, so I've cancelled and bouhgt another ticket from other airline and ask for refund. Three months later I still waiting for the money. Not recommend at all TAP."

Plusy: "Left on time, arrived on time."
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Not too many people"
Minusy: "Was delayed. Too long waiting for luggages"

Minusy: "Flight was over an hour late, and they would not let us take our carry-on luggage on the flight even though there was plenty of room in the overhead compartments, which caused us to miss our return flight home overseas. No customer service desk at the airport. Ended up costing hundreds of dollars more to book another flight home."

Plusy: "Same as previous flight"
Minusy: "Same as previous flight"

Plusy: "Our flight was late, so we missed our connecting flight to Barcelona, but TAP had already rebooked us on a different flight and had boarding passes all printed out. Good Job."

Minusy: "I was told at the check in that my bags are NOT paid for...when I booked the tickets on line there was no mention of any additional charges, or option to purchase baggage"

Plusy: "Easy mobile check in process,"

Plusy: "Wonderful customer service!!"

Plusy: "They gave us good snacks. Comfortable flight."
Minusy: "We were delayed 1.5 hours. Had to sprint and almost missed my connecting flight."

Plusy: "Cabin staff was nice"
Minusy: "Very cramped seating; rude baggage handlers; bad system for boarding"

Minusy: "The attendant who checked me in at the Porto airport was very rude and sarcastic. At the gate they said the flight would be delayed half an hour, however they just called us to start boarding a half an hour after the flight was expected to leave. At that time the passengers of the previous flight were just starting to leave the plane so everyone that was about to board then had to stand in the freezing cold tunnel way with all of our bags for another 20 minutes while the previous passengers got off. There was no food or any beverage other than water offered on the flight."

Plusy: "No issues, short trip, friendly staff, comfortable ride..."

Plusy: "On time departure"
Minusy: "Slow baggage claim"

Plusy: "The plane was new, clean, and spacious. The staff was mostly helpful and friendly,"
Minusy: "Short flight so no entertainment or drink/food."

Plusy: "Slept the entire way there. Comfy seats"

Plusy: "Very quick and efficient"
Minusy: "Carryin size is so small for the airline"

Plusy: "Crew was nice"
Minusy: "Flight from Porto to Lisbon was late. We almost didn't make our flight from Lisbon to Barcelona. Our luggage didn't make the connection."

Minusy: "We had to pay for a check in luggage fee. Then flight was delayed for about an hour. The gate number change so we had to keep on checking to see what gate it was to be. They keeping on changing the delayed time so it end up being nearly two hours before we got on the plane. I was very disappointed that we didn't get where we needed to be on time. Our hour and 45 minute flight end up just wasting time waiting for the plane. They could of at least refund our check in bag fee for the inconvenient."

Plusy: "Stay away from TAP. I wish the people at the counter were just rude - they were tormenting us and lying to me about my luggage. When they found out I insisted on not checking my bag, they told me they would "keep it" in the meantime. Turned out they went ahead and threw the bag onto the plane. We ended up having to go find it at lost and found. They initially told me it was going to only take 5-10 mins to retrieve my luggage, but then 40 mins passed and still nothing. My poor mom had to wait by the empty belt - and boarding started and the luggage still wasn't there. They forced us to pay 35 euros (it's principle, not the money) when their policy said nothing about it when I booked it on the website. My mom was in tears and I had the worst few hours of my life. TAP - you are disgusting. It takes a lot for me to be upset but you really did everything out of your way to make us suffer. Even told us we might have to miss our flight. You put a huge dent on my trip."
Minusy: "Please see above."

Plusy: "The crew."

Plusy: "New plane. Great service."
Minusy: "Seats are very small. No entertainment system."

Plusy: "The crew were very friendly and relaxed even though there was a delay."

Minusy: "...do I really have to say anything else? I'm in a foreign country, jet lagged, and still wearing the clothes I've been marinating through multiple time zones. I'm not happy at all with this flight, and over 12 hours later, I feel disgusting, and my first day in Barcelona has been miserable because of it. I place all of the blame on the Lisbon connecting terminal. I am not happy."

Plusy: "A short flight, on-time."
Minusy: "Tiny seats"

Plusy: "The plane was really comfortable and clean with plenty of legroom, and the staff friendly."

Plusy: "Basically on time and the employees were very efficient and professional."
Minusy: "Having to take a very crowded shuttle bus to the plane."

Minusy: "the second flight was late by 30 min."

Plusy: "We were shuttled to the plane then the plane wasn't ready, so the bus took us back. We just stood on the bus by the gate for a good 20min. Then went back to the plane again. This time it was ready for boarding. I don't understand why they took us if the plane was ready. Once we were there why did we go back to the gate again?? Get it together TAP. My first and only experience and it wasn't a good one."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "i like the service"
Minusy: "water free"

Plusy: "Everything went exactly as it should with any flight - check-in (long queue, but multiple desks open so it didn't take long for everyone to check-in on time), boarding (swift and efficient), operation (no technical issues, no unpleasant experiences, flight departed and landed on time) & plane (fairly new and clean aircraft)."
Minusy: "Not being connected to a jet (boarding) bridge, despite the aircraft being parked right in front of the terminal, next to one of these connecting bridges. We had to take the bus circle the terminal for what felt like an unnecessary expense-cutting choice made by Wizzair."

Minusy: "not charge me for carry on luggage"

Minusy: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Minusy: "Larger leg room"

Plusy: "Boarding took forever and we were an hour late"
Minusy: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"

Plusy: "Overall experience was good. Boarding was fine and onboard crew was nice and helpful."
Minusy: "Seats do not recline and there is not a lot of legroom, especially if you are over 180 cm."

Plusy: "The seat not so comfortable but good"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "Friendly crew"
Minusy: "Long check-in lines Seats uncomfortable"

Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Plusy: "The flight was on time, even though it left with almost 30 mins' delay (despite the fact that boarding was complete with a few minutes before the schedule take off time)."
Minusy: "Seat comfort - the seats are tied with Ryanair for worst comfort (rigid and very cramped). Worst of all, though, as with Ryanair - seat allocation. Please, stop this "even though you're travelling together, you may be seated separately unless you pay to choose your seats" nonsense. It's ridiculous!"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Kind stevards clean plane no delay"
Minusy: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Minusy: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Plusy: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Minusy: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "The price"
Minusy: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Plusy: "Easy to book. Comfortable flight."
Minusy: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Plusy: "Late over two hours due to late arrival of the plane and even so they board us for nothing cauosng us to wait withot bathroom sitta etc."

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Minusy: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Plusy: "Staff"
Minusy: "Extra charges. £35 to check bags in"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Plane new & in good condition"
Minusy: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"

Plusy: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Minusy: "The seats are not comfortable at all"

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Space. Priority Boarding"
Minusy: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Minusy: "Man at the checkin did not have a clue that WIZZAIR flight was delayed at 05/04/2018. I missed meeting with my family. Waited for a long time at boarding gate."

Plusy: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Minusy: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Minusy: "Very very routh unprofessionally and disrespectful check in person . I did not receive by boarding pass through the email and was charged with 35 euros to have my boarding pass printed ! The clerk raised his voice and was disrespectful to me and other customers. The flight itself was ok, nothing special but not bad either."

Plusy: "Absolutely nothing"
Minusy: "I asked upon check in 2 times about my backpack, the representative said its ok 100% to take it on board. At the gate they suddenly say i need to pay now , left me no choice but to pay 60(!) poumd from a small bag!!! The gate representative, Rose is her name, seemed like just a sales person, she didnt even care what i said, and said “ its your fault and tour responsibility “. “Please pay or you wont be able to board” she said. Yes, like a bully, demanded for money, or else.... Worst service i had ever experienced in my 16 years of traveling."

Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Plusy: "Getting here safe"
Minusy: "Waiting to broad"

Plusy: "No frills, but for a quick trip it was excellent. Lots of leg room"

Plusy: "Fast and efficient"
Minusy: "Check in is a nightmare, questions are crazy even though you have paid extra for priority and 10kg carry on still had to check it in under the plane"

Plusy: "Punktualność, skuteczność."
Minusy: "Długie kolejki do odprawy bezpieczeństwa i na pokład."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Plusy: "Flight was on time, no issues experienced."

Plusy: "It's Ryanair. We all know what we signed up for."

Minusy: "flight landing"

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Plusy: "Left on time got in early"
Minusy: "Nothing for the price"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Profesjonalizm załogi"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Crew and flight was ok"
Minusy: "Checkin was the worst nightmare I have ever seen."

Minusy: "This airport is wayyyyyy too far from Paris, Kaylan was misleading in suggesting this airport. The cab from central Paris was $170"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Minusy: "Kayak did not forward me bookin confirmation and I paid extra 60€ At Ryanair no customer service desk. Nearly missed flt. Never again w Ryanair"

Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Reasonably priced. Check in was quick and easy. Boarding was easy"
Minusy: "Seats are very cramped and uncomfortable. I’m 179cm and it’s a tight enough squeeze for in the seats."

Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Plusy: "We actually made it"
Minusy: "The 3hr delay with no explanation or any information whilst waiting in the airport."

Plusy: "I got to my destination"
Minusy: "If they don’t speak good English and have heavy accents, why don’t they slow down the announcements, so people have at least a small chance to understand???"

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Boarding commenced after the given departure time with no sign of a delay on the departure boards. There was no clear guidance for queuing, so the speedy boarding we paid extra for was close to useless, staff then scanned boarding passes without a care for passports. Once on the plane the flight was delayed for 2 hours and only after 45 mins of sitting around waiting for an explanation were we given one by the captain."

Plusy: "Nice and cheap."
Minusy: "The window was in the wrong place so I got a bad neck trying to look out."

Minusy: "Very long wait for baggage pick up Overall it was adequate and safe"

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Minusy: "Flight was almost an hour late. No body apology for it and later they expect people to spend money on their stuff..."

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Punktualnosc"

Minusy: "I didn’t know that I had to pay and extra £15 just to get a seat! I thought I already paid enough for my ticket ."

Minusy: "Opóźniony !"

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Minusy: "godzina spoznienia"

Plusy: "It was cheap and clean"
Minusy: "Cant take your carry on actually onboard. They wont even give u free hot water for personal needs."

Minusy: "6 godzinne opóźnienie lotu"

Przeczytaj o liniach TAP AIR PORTUGAL
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do Barcelony

Linie lotnicze oferujące loty do Barcelony wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Barcelony

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Barcelony

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Barcelony

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Barcelony

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Barcelona

Najnowsze oferty lotów w obie strony

12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 40min
BCN - KRK
05.08.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
3h 05min
GDN - BCN
09.08.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
11h 45min
BCN - GDN
12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 40min
BCN - KRK
31.07.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
12h 35min
KTW - BCN
03.08.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 30min
BCN - KTW
12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 40min
BCN - KRK
15.10.
pt.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
15h 25min
WAW - BCN
18.10.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
6h 50min
BCN - WAW
12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 40min
BCN - KRK
01.11.
pon.
1 przesiadka
Lufthansa
5h 20min
POZ - BCN
21.11.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
11h 45min
BCN - POZ
22.08.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
GDN - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 10min
BCN - GDN
12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 40min
BCN - KRK
05.08.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
3h 05min
GDN - BCN
12.08.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 50min
BCN - GDN
24.08.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 30min
KTW - BCN
31.08.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 30min
BCN - KTW
22.08.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
GDN - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 10min
BCN - GDN
23.08.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
11h 45min
KRK - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 40min
BCN - KRK
24.08.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
WRO - BCN
28.08.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
8h 05min
BCN - WRO
29.08.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 45min
KRK - BCN
03.09.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 40min
BCN - KRK
12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 40min
BCN - KRK
06.10.
śr.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
12h 05min
WAW - BCN
14.10.
czw.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
21h 00min
BCN - WAW
31.07.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
12h 35min
KTW - BCN
07.08.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
10h 55min
BCN - KTW
22.08.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 35min
GDN - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
3h 10min
BCN - GDN
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
02.08.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
24h 40min
KRK - BCN
04.08.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 05min
WAW - BCN
12.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
30.07.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
8h 55min
KRK - BCN
06.08.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 10min
KRK - BCN
10.08.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
WRO - BCN
26.08.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
GDN - BCN
04.08.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 05min
WAW - BCN
23.08.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
11h 45min
KRK - BCN
22.08.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
GDN - BCN
30.07.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 00min
GDN - BCN
04.08.
śr.
bez przesiadek
LOT
3h 15min
WAW - BCN
06.08.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
25h 00min
WRO - BCN
14.09.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 35min
WAW - BCN
08.08.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
GDN - BCN
25.08.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
27h 50min
WMI - BCN
12.08.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
15h 35min
KRK - BCN
06.08.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
25h 00min
WRO - BCN
02.08.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
14h 35min
KTW - BCN
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

04.08.
śr.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
0h 50min
PMI - BCN
05.08.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
0h 45min
BCN - PMI
23.11.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
PMI - BCN
25.11.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 00min
BCN - PMI
04.10.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
PMI - BCN
08.10.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
BCN - PMI
04.10.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
PMI - BCN
26.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
BCN - PMI
19.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 40min
SVQ - BCN
21.11.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
1h 45min
BCN - SVQ
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza