Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Zayed Intl oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
środa
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +49 więcej
ANA,Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
środa
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +49 więcej
ANA,Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
The flight was 2 h delayed, I understand it may happen. However, I do not see any sense in boarding people and making them sit on the plane for 1 hour before it takes off
The flight was 2 h delayed, I understand it may happen. However, I do not see any sense in boarding people and making them sit on the plane for 1 hour before it takes off
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!