Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

Często zadawane pytania
Ponieważ przeszukujemy setki stron rezerwacyjnych naraz, niekiedy informacje pobierane z nich mogą nie być dokładne. Może się tak zdarzyć, gdy inna strona nie przesyła nam aktualnych danych lub gdy inne osoby dokonują rezerwacji w tym samym czasie.
Obecnie na KAYAK możliwe jest wyszukiwanie ofert dla maksymalnie sześciu pasażerów. Ale KAYAK wciąż może być pomocny w znalezieniu najciekawszej oferty dla grupy. Możesz sprawdzić loty na www.kayak.pl i wybrać najlepszą opcję, a następnie zwrócić się bezpośrednio do linii lotniczych i spytać o rezerwację grupową.
Pomoc jest już w drodze. W przypadku rezerwacji dokonanych na stronie KAYAK u jednego z naszych dostawców ofert, możesz odwiedzić zakładkę Rezerwacje i uzyskać tam informacje o pomocy 24/7. W przypadku rezerwacji dokonanych nie na KAYAK, a na stronie dostawcy oferty po przekierowaniu z naszej strony, musisz się skontaktować bezpośrednio z dostawcą. Nie wiesz, jaka to firma? Sprawdź wyciąg z konta i odszukaj nazwę firmy, która pobrała opłatę za dokonaną rezerwację.
Bez problemu. Na KAYAK Loty zaraz nad paskiem wyszukiwania wybierz opcję "Multi-city", która umożliwia wyszukiwanie do kilku różnych odcinków lotów naraz.
Ceny wszystkich lotów na KAYAK zawierają podatki i opłaty. Wyjątkiem są dodatkowe opłaty pobierane przez linie lotnicze np. za bagaż rejestrowany, wybór miejsca do siedzenia czy przewóz zwierząt itp. Te dodatkowe usługi należy zamówić bezpośrednio u linii lotniczych. Chcesz wiedzieć, jakie opłaty mogą pobierać linie lotnicze? Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat.
Ceny lotów nie uwzględniają opłat za bagaż ani żadnych innych opłat. Dlatego z myślą o naszych użytkownikach stworzyliśmy "Kalkulator opłat", który znajduje się u góry po lewej stronie wyników wyszukiwania lotów. Dzięki niemu można łatwo oszacować dodatkowe opłaty.
Czasem dostawcy ofert udostępniają nam promocyjne ceny, pod jednym warunkiem: ze względu na tak niskie ceny do czasu dokonania rezerwacji, chcą pozostać anonimowi.
Każdy lubi oszczędzać. W drodze poszukiwań najlepszych promocji doszliśmy do wniosku, że czasem lepszą okazję można znaleźć przez połączenie dwóch lotów jednoodcinkowych. I tak właśnie działa KAYAK Mix — wyszukuje dwa loty jednoodcinkowe, by pomóc Ci oszczędzać pieniądze. Pamiętaj, aby przed dokonaniem rezerwacji upewnić się, że oba loty są dostępne.
KAYAK to wyszukiwarka turystyczna, nie zajmujemy się sprzedażą, dlatego nie mamy polityki zwrotów. W tym celu należy się zwrócić do dostawcy oferty, gdzie dokonano rezerwacji. Nie wiesz, z kimś się skontaktować? Sprawdź swój wyciąg z konta i nazwę firmy, która pobrała należność za rezerwację lub odwiedź zakładkę Rezerwacje, gdzie znajdziesz informacje o dostawcy oferty.
Aby utworzyć alert cenowy na naszej stronie, zaloguj się i przejdź do zakładki Alerty cenowe lub kliknij przycisk "Utwórz alert cenowy" w lewym górnym rogu wyników wyszukiwania lotów. Jeśli szukasz hotelu, możesz utworzyć alert klikając przycisk "Obserwuj". W aplikacji mobilnej odwiedź zakładkę "Alerty cenowe" w menu i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Podczas wyszukiwania lotów na KAYAK możesz wybrać liczbę dzieci i nieletnich pasażerów z rozwijanego menu.
Możesz również kupić bilet lotniczy dla innej osoby. Pamiętaj, aby podczas wprowadzania danych osobowych pasażera upewnić się, że są one zgodne z danymi w jego dokumencie tożsamości. Zwykła literówka może mieć duże konsekwencje i spowodować, że osoba nie będzie mogła polecieć. Wiele linii lotniczych pobiera wysokie opłaty za dokonywanie zmian po wystawieniu biletu.
Brawo za odkrycie Prognozy cen. W oparciu o nasze dane jesteśmy w stanie przewidzieć, czy w ciągu następnych 7 dni ceny na określonych trasach wzrosną lub spadną. Na ich podstawie radzimy, czy lepiej od razu zarezerwować lot, czy wstrzymać się i obserwować ceny (np. ustawiając dzienny alert cenowy Alert cenowy).
Nie na wszystkich trasach lotów dysponujemy odpowiednią ilością danych do obliczenia prognozy cen. Wygląda na to, że jesteś na drodze do odkrycia nowych trendów podróżniczych.
Czasem termin podróży jest elastyczny. Jeśli możesz wybrać termin urlopu, elastyczne daty umożliwią Ci wyszukiwanie lotów do 3 dni przed i po wybranym terminie. W ten sposób sprawdzisz, czy w innym czasie dostępne są korzystniejsze oferty. Bonus dla osób z kontem KAYAK — mogą one korzystać z funkcji Elastyczny miesiąc, w której wyświetlony jest 30-dniowy kalendarz z dostępnymi lotami.
Ponieważ przeszukujemy setki stron rezerwacyjnych naraz, niekiedy informacje pobierane z nich mogą nie być dokładne. Może się tak zdarzyć, gdy inna strona nie przesyła nam aktualnych danych lub gdy inne osoby dokonują rezerwacji w tym samym czasie.
Pomoc jest już w drodze. W przypadku rezerwacji dokonanych na stronie KAYAK u jednego z naszych dostawców ofert, możesz odwiedzić zakładkę Rezerwacje i uzyskać tam informacje o pomocy 24/7. W przypadku rezerwacji dokonanych nie na KAYAK, a na stronie dostawcy oferty po przekierowaniu z naszej strony, musisz się skontaktować bezpośrednio z dostawcą. Nie wiesz, jaka to firma? Sprawdź wyciąg z konta i odszukaj nazwę firmy, która pobrała opłatę za dokonaną rezerwację.
KAYAK to wyszukiwarka turystyczna, nie zajmujemy się sprzedażą, dlatego nie mamy polityki zwrotów. W tym celu należy się zwrócić do dostawcy oferty, gdzie dokonano rezerwacji. Nie wiesz, z kimś się skontaktować? Sprawdź swój wyciąg z konta i nazwę firmy, która pobrała należność za rezerwację lub odwiedź zakładkę Rezerwacje, gdzie znajdziesz informacje o dostawcy oferty.
Aby utworzyć alert cenowy na naszej stronie, zaloguj się i przejdź do zakładki Alerty cenowe lub kliknij przycisk "Utwórz alert cenowy" w lewym górnym rogu wyników wyszukiwania lotów. Jeśli szukasz hotelu, możesz utworzyć alert klikając przycisk "Obserwuj". W aplikacji mobilnej odwiedź zakładkę "Alerty cenowe" w menu i postępuj zgodnie z instrukcjami.
To hotele oraz biura podróży, które zajmują się sprzedażą pokoi hotelowych, dostarczają nam informacji o gwiazdkach. KAYAK pobiera wszystkie informacje i wyświetla te najbardziej dokładne. Zdajemy sobie sprawę z tego, że na informacjach z niektórych źródeł można mniej lub bardziej polegać i bierzemy to pod uwagę przy wyświetlaniu kategorii gwiazdek.
Nasze opinie o hotelach pochodzą od zweryfikowanych gości. Nie musisz obawiać się, że czytasz opinie członków rodziny właściciela.
Chcesz dołączyć do grona naszych partnerów hotelowych? Przejdź tutaj.
Ponieważ przeszukujemy setki stron rezerwacyjnych naraz, niekiedy informacje pobierane z nich mogą nie być dokładne. Może się tak zdarzyć, gdy inna strona nie przesyła nam aktualnych danych lub gdy inne osoby dokonują rezerwacji w tym samym czasie.
Pomoc jest już w drodze. W przypadku rezerwacji dokonanych na stronie KAYAK u jednego z naszych dostawców ofert, możesz odwiedzić zakładkę Rezerwacje i uzyskać tam informacje o pomocy 24/7. W przypadku rezerwacji dokonanych nie na KAYAK, a na stronie dostawcy oferty po przekierowaniu z naszej strony, musisz się skontaktować bezpośrednio z dostawcą. Nie wiesz, jaka to firma? Sprawdź wyciąg z konta i odszukaj nazwę firmy, która pobrała opłatę za dokonaną rezerwację.
Warto sprawdzić zakładkę Rezerwacje. W przypadku rezerwacji na stronie KAYAK u jednego z naszych dostawców ofert, powinna ona tam być. Jeśli nastąpiło przekierowanie na inną stronę w celu dokonania rezerwacji, musisz się zwrócić bezpośrednio do dostawcy oferty. Nie wiesz, jaka to firma? Sprawdź wyciąg z konta i odszukaj nazwę firmy, która pobrała opłatę za dokonaną rezerwację.
KAYAK to wyszukiwarka turystyczna, nie zajmujemy się sprzedażą, dlatego nie mamy polityki zwrotów. W tym celu należy się zwrócić do dostawcy oferty, gdzie dokonano rezerwacji. Nie wiesz, z kimś się skontaktować? Sprawdź swój wyciąg z konta i nazwę firmy, która pobrała należność za rezerwację lub odwiedź zakładkę Rezerwacje, gdzie znajdziesz informacje o dostawcy oferty.
Fajnie, że pytasz. Dzięki Trips możesz w łatwy sposób organizować swoje podróże. Możesz zapisywać wyniki wyszukiwania, by śledzić ceny, tworzyć plany nadchodzących wyjazdów, dzielić się nimi z rodziną i przyjaciółmi, przesyłać potwierdzenia rezerwacji z większości stron rezerwacyjnych, wprowadzać informacje ręcznie, otrzymywać powiadomienia o locie czy zmianach bramki — a wszystko to w jednym miejscu i za darmo.
Po zalogowaniu się na KAYAK, przejdź do Trips i wybierz podróż, którą chcesz połączyć. Szukaj rozwijanego menu "Więcej" i wybierz opcję "Połącz z inną podróżą".
Przejdź na stronę Trips i wybierz ofertę, którą chcesz zarezerwować. Nawet jeśli od wyszukiwania upłynęła dłuższa chwila, KAYAK pracuje w tle i pilnuje, żeby wyświetlane ceny były aktualne. Kliknij „Rezerwuj”, by dokonać rezerwacji.
Nic prostszego. Wejdź w zakładkę Konto, gdzie znajduje się wszystko, czego potrzebujesz.
W przypadku rezerwacji u jednego z naszych dostawców na stronie KAYAK, w zakładce Rezerwacje możesz sprawdzić szczegóły. Jeśli natomiast rezerwacja została dokonana po przekierowaniu z KAYAK na innej stronie, musisz skontaktować się bezpośrednio z dostawcą oferty. Nie wiesz, jaka firma obsługuje rezerwację? Sprawdź wyciąg z konta i zobacz, kto pobrał należność za rezerwację.
W zakładce Konto możesz zmienić swoje dane osobowe.
Nie chcesz być już znajomymi? Nie ma problemu. Wyloguj się z KAYAK, kliknij "Zaloguj się" i wprowadź ten sam adres e-mail, którego używasz do logowania na Facebooku. Zamiast jednak wprowadzać więcej informacji, kliknij "Resetuj hasło". Zostaniesz poproszony o utworzenie nowego konta i w ten sposób Twoje konto Facebook zostanie rozłączone.
Podczas logowania wybierz opcję resetowania hasła.
Jeśli chcesz zmienić swoje subskrypcje e-mail, możesz to zrobić w zakładce Alerty cenowe. Jeśli chcesz usunąć swoje konto, wejdź w ustawienia w zakładce Konto.
Zadaj pytanie lub wyślij nam swój komentarz.
Widzisz cenę, która się nie zgadza? Daj nam znać.