Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

×
Twoja wyszukiwarka nie będzie niedługo obsługiwała serwisu KAYAK.
Zaktualizuj teraz i podróżuj razem z nami.

Puri Maharani Boutique Hotel And Spa

Jl. By Pass Sanur Tohpati, Bali, Sanur, Indonezja
+62 361 462 793

76 zł+

Ogólna ocena gości

7.9/10 Dobry
Na podstawie 251 opinii

Wybrane opinie

  • 9.5
  • 9.1
  • 9.1
  • 5.3

Warto wiedzieć

  • Bardzo cicho
  • Przyjemny teren hotelu
  • Dobry serwis transportowy
  • Przyjazna obsługa

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    Puri Maharani Boutique Hotel & Spa (Denpasar) umieszczono w centrum miasta w pobliżu takich atrakcji, jak Pałac Kesiman i Sanur Beach. Ten hotel (spa) umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Muzeum Sidik Jari i Centrum sztuki Danes Art Veranda.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 20 oryginalnie udekorowane pokojach, których wyposażenie to lodówka i telewizor LCD. Do pokoju przylega balkon. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja kablowa — rozrywkę. Prywatne łazienki — wyposażenie: wanny lub prysznice, prysznic z deszczownicą i kąpiele w wodzie źródlanej.

    Udogodnienia

    Zrelaksuj się w spa, które oferuje masaż, zabiegi na ciało i zabiegi na twarz. Dostępne udogodnienia rekreacyjne to basen odkryty i centrum fitness. Ten hotel oferuje takie udogodnienia jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, obsługa portierska i płatna opieka nad dziećmi. Do dyspozycji gości jest bezpłatny wahadłowy autobus kursujący na plażę i do centrum handlowego.

    Wyżywienie

    Posiłki serwuje restauracja z widokiem na ogród, w której znajduje się bar. Do dyspozycji jest również obsługa pokojowa (w określonych godzinach). Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar/salon klubowy. Hotel oferuje bezpłatne śniadanie.

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to ekspresowe zameldowanie, usługi pralni chemicznej oraz recepcja całodobowa. Płatne udogodnienia to transport z lotniska do hotelu oraz transport do przystani rejsowej i z przystani.

    Mniej Więcej Hotels.com

    Udogodnienia

    • Śniadanie gratis
    • Siłownia
    • Darmowe Wi-Fi
    • Dla niepełnosprawnych
    • Centrum biznesowe
    • Wynajem samochodów
    • Internet
    • Usługi concierge
    • Wymiana walut
    • Usługi pralnicze
    • Obsługa pokojowa
    • Wypożyczalnia rowerów
    • Spa
    • Basen odkryty
    • Restauracja
    • Ekspresowe wymeldowanie
    • Klimatyzacja
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Bezpłatny parking
    • Dostępna przechowalnia
    • Dostępne pokoje dla niepalących
    • Taras/patio
    • Pralnia
    • Basen dla dzieci
    • Bar/Lobby
    • Salon piękności
    • Transfer z lotniska (za dopłatą)
    • Opieka nad dziećmi (za dopłatą)
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Wyznaczona część dla palących
    • Usługi weselne
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    7.9 Dobry
    Na podstawie 251 opinii
    • 9.5 "Obsługa na najwyższym poziomie."
    • 9.1 "Wspaniałe śniadanie."
    • 9.1 "Wspaniałe udogodnienia."
    • 8.9 "Dobra jakość."
    • 8.9 "Doskonałe jedzenie."
    • 5.3 "Pokoje są OK."
    • 2.0 "Słabe łącze internetowe."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.7 Dobry
    Na podstawie 223 opinii
    • 9.5 "Obsługa na najwyższym poziomie."
      9.9 "99% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      9.6 "96% os. uważało, że usługi transportowe były dobre."
    • 9.2 "Wspaniałe udogodnienia."
      9.3 "93% osób uznało, że teren był ładny."
      8.7 "87% osób uważało, że budynek był cudowny."
    • 8.9 "Śniadanie było smaczne."
    • 8.9 "Doskonałe jedzenie."
    • 8.6 "Dobra jakość."
    • 6.0 "Akceptowalna lokalizacja."
      6.4 "Odległość od plaży była akceptowalna dla 64% osób."
    • 4.6 "Pokoje są niezbyt dobre."
      3.8 "62% twierdzi, że pokoje były brudne."
      1.0 "90% osób narzekało na łazienkę."
      2.7 "Według 73% osób łóżka były niewygodne ."
      2.2 "Zdaniem 78% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      0.0 "100% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    8.2 Znakomity
    Na podstawie 2 opinii
    • 9.6 "Obsługa na najwyższym poziomie."

    Ogólna ocena

    8.4 Znakomity
    Na podstawie 25 opinii
    • 9.4 "Obsługa na najwyższym poziomie."
      9.9 "99% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
    • 9.0 "Mistrzowsko dobre jedzenie."
    • 9.0 "Doskonała jakość."
    • 5.3 "Pokoje są OK."
    Rodzaj hotelu
    Hotel butikowy
    W opinii gości jest to dobry hotel butikowy.
    Warto wiedzieć
    "Bardzo cicho"
    "Przyjemny teren hotelu"
    "Dobry serwis transportowy"
    "Przyjazna obsługa"
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie


    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close
    Chcesz ustawić jako domyślną walutę na stałe czy tylko dla tej wizyty?
    Close