Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

×
Twoja wyszukiwarka nie będzie niedługo obsługiwała serwisu KAYAK.
Zaktualizuj teraz i podróżuj razem z nami.

Vijaya Tej Clarksinn Patna

P and M Mall, Patliputra Kurji Road, Patliputra Industrial Area, Patna, Indie
+91 612 309 3333

257 zł+

Ogólna ocena gości

7.7/10 Dobry
Na podstawie 115 opinii

Wybrane opinie

  • 8.0
  • 7.6
  • 7.4
  • 4.3

Warto wiedzieć

  • Bogata karta dań

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    CLARKS INN PATNA also known as VijayaTej Clarks Inn, Patna is committed to provide a world-class hotel experience accessible to the value - conscious travelers all around the world with a vision of redefining what inns have come to mean in India, we are single - mindedly focused on providing luxurious services with tremendous quality. Our hotels provide services like banquet halls, deluxe rooms, Business centre. We take special care of every aspect of guest services and experience and the feedback is very important to us

    Mniej Więcej
    Hotels.com

    Udogodnienia

    • Bankomat
    • Centrum biznesowe
    • Wynajem samochodów
    • Internet
    • Sklep z pamiątkami
    • Usługi pralnicze
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Obsługa pokojowa
    • Zakaz palenia
    • Restauracja
    • Salon piękności
    • Ekspresowe wymeldowanie
    • Klimatyzacja
    • Recepcja 24h
    • Klub nocny
    • Sejf
    • Bezpłatny parking
    • Dostępna przechowalnia
    • Darmowe Wi-Fi
    • Taras/patio
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    7.7 Dobry
    Na podstawie 115 opinii
    • 8.0 "Śniadanie było smaczne."
    • 7.6 "Dobra obsługa."
      10.0 "100% osób uważało obsługę za bardzo profesjonalną."
    • 7.4 "Dobra lokalizacja."
    • 5.0 "Średni klimat"
    • 5.0 "Przeciętnej jakości łącze internetowe."
      5.0 "50% os. uważało, że jakość Wi-Fi była w porządku."
    • 4.3 "Pokoje są niezbyt dobre."
      4.0 "60% twierdzi, że pokoje były małe."
      1.5 "85% osób narzekało na łazienkę."
      2.9 "Zdaniem 71% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.7 "83% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
    • 3.8 "Słabe udogodnienia."
      3.8 "62% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      0.0 "W opinii 100% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
    • 3.7 "Niezbyt komfortowo."
      4.0 "60% twierdzi, że pokoje były małe."
      2.0 "80% osób uznało, że było za głośno."
    Wszystkie kategorie opinii
    Warto wiedzieć
    "Bogata karta dań"
    Dane dostarcza TrustYou

    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa