Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

The Piccadily

Janakpuri District Centre Complex, New Delhi, Indie
+91 114 123 4123

302 zł+

Ogólna ocena gości

6.3/10 Dobry
Na podstawie 1 194 opinii

Wybrane opinie

  • 8.2
  • 6.6
  • 4.9
  • 4.3

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    The Piccadily (New Delhi - Dzielnica West Delhi) dzieli tylko kilka minut od takich atrakcji, jak Janakpuri District Centre. 5-gwiazdkowy hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Jheel Park i Dhaula Kuan.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 228 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to kuchnie (lodówka i kuchenka mikrofalowa). W pokojach znajduje się sofa, a wyposażenie łóżek to pościel z egipskiej bawełny. Płatny przewodowy i bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewnią łączność ze światem, a 32-cal. telewizor LCD i płatne kanały TV — rozrywkę. Prywatne łazienki — wyposażenie: wanna i prysznic osobno, głębokie wanny i bezpłatne przybory toaletowe.

    Udogodnienia

    Zrelaksuj się w spa, które oferuje zabiegi na ciało i zabiegi na twarz. Dostępne udogodnienia rekreacyjne to basen odkryty, basen kryty oraz całodobowe centrum fitness. Ten hotel oferuje takie udogodnienia jak bezprzewodowy dostęp do Internetu (płatny), obsługa portierska i płatna opieka nad dziećmi. Za opłatą do dyspozycji gości jest wahadłowy autobus kursujący do pobliskich atrakcji.

    Wyżywienie

    Do dyspozycji gości: 4 restauracje i kawiarnia, a także całodobowa obsługa pokojowa. Ożywcze napoje znajdziesz w jednym z lokali: bar/salon klubowy i bar przy basenie.

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to szybki przewodowy dostęp do Internetu (płatny), całodobowe centrum biznesowe oraz ekspresowe zameldowanie. Jeżeli planujesz spotkanie w mieście New Delhi, hotel oferuje następujące udogodnienia o powierzchni 990 m kw.: sale konferencyjne i sale konferencyjne dla małych grup. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko. Dostępny jest także bezpłatne parkowanie przez obsługę.

    Mniej Więcej
    Hotels.com

    Udogodnienia

    • Parking
    • Siłownia
    • Dla niepełnosprawnych
    • Centrum biznesowe
    • Wynajem samochodów
    • Wi-Fi
    • Usługi concierge
    • Wymiana walut
    • Sklep z pamiątkami
    • Usługi pralnicze
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Obsługa pokojowa
    • Spa
    • Basen odkryty
    • Restauracja
    • Bar/Lobby
    • Ekspresowe wymeldowanie
    • Klimatyzacja
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Dostępna przechowalnia
    • Dostępne pokoje dla niepalących
    • Taras/patio
    • Pralnia
    • Basen kryty
    • Kawiarnia
    • Kuchnia/aneks kuchenny
    • Opieka nad dziećmi (za dopłatą)
    • Internet (za dopłatą)
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Wyznaczona część dla palących
    • Darmowe usługi parkowania samochodu
    • Pralka/suszarka dostępna w pokoju
    • Usługi weselne
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    6.3 Dobry
    Na podstawie 1 194 opinii
    • 8.2 "Bardzo dobra lokalizacja."
      10.0 "Blisko do transportu publicznego według 100% osób."
      9.5 "95% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
    • 6.6 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.9 "Przeciętne jedzenie."
      6.3 "Tylko 63% osób było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
    • 5.4 "Średni klimat"
      5.2 "52% osób uznało hotelowe lobby za takie sobie."
      6.0 "Tylko 60% os. uważało, że hotel był stylowy."
    • 5.2 "Średnie udogodnienia."
      5.3 "53% osób sądziło, że budynek był akceptowalny."
      5.2 "52% osób uznało hotelowe lobby za takie sobie."
    • 4.9 "Niezbyt komfortowo."
      0.5 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 95% osób."
      3.0 "70% osób uznało, że było za głośno."
    • 4.3 "Kiepska jakość."
      3.4 "Zdaniem 66% osób cena była zawyżona."
      2.4 "Ceny były zbyt wysokie dla 76% osób."
    • 3.7 "Obsługa poniżej średniej."
      3.3 "Zdaniem 67% osób obsługa recepcji nie była dobra."
      2.8 "72% osób stwierdziło, że obsługa była nieprofesjonalna."
      2.3 "77% osób narzekało na obsługę hotelową."
      4.2 "58% osób nie podobał się sposób zarządzania."
      3.2 "Utrzymanie czystości było niewystarczające według 68% osób."
      4.8 "52% osób narzekało na obsługę w restauracji."
      4.6 "54% osób oceniło proces rezerwacji jako niewydajny."
    • 3.3 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.7 "73% twierdzi, że pokoje były brudne."
      1.0 "90% osób narzekało na łazienkę."
      0.4 "96% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      0.7 "93% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      0.5 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 95% osób."
      3.1 "69% os. miało problemy z prysznicem."
      0.4 "Zdaniem 96% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      0.0 "100% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      0.0 "100% osób było rozczarowanych minibarem."
      0.0 "100% osób uważało, że TV była złej jakości."
    • 3.0 "Ogólnie dość brudno."
      2.7 "73% twierdzi, że pokoje były brudne."
      0.7 "93% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      3.3 "67% osób uważa, że było dosyć brudno."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.1 Dobry
    Na podstawie 394 opinii
    • 8.0 "Bardzo dobra lokalizacja."
    • 6.8 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.3 "Przeciętne jedzenie."
      6.4 "Tylko 64% osób było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
    • 4.9 "Nieciekawy klimat"
      1.9 "81% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
    • 4.6 "Słabe udogodnienia."
      4.7 "53% osób uważało, że budynek nie był ładny."
    • 4.4 "Niezbyt komfortowo."
      4.7 "Według 53% osób łóżka były niewygodne ."
      0.4 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 96% osób."
    • 4.0 "Kiepska jakość."
      3.0 "Zdaniem 70% osób cena była zawyżona."
    • 3.7 "Obsługa poniżej średniej."
      3.3 "Zdaniem 67% osób obsługa recepcji nie była dobra."
      2.7 "73% osób stwierdziło, że obsługa była nieprofesjonalna."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    5.6 Zwyczajny
    Na podstawie 394 opinii
    • 7.9 "Dobra lokalizacja."
      10.0 "Blisko do transportu publicznego według 100% osób."
    • 6.7 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.5 "Przeciętne jedzenie."
    • 5.2 "Średni klimat"
    • 4.9 "Niezbyt komfortowo."
      0.6 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 94% osób."
    • 4.9 "Słabe udogodnienia."
    • 4.5 "Kiepska jakość."
      3.7 "Zdaniem 63% osób cena była zawyżona."
    • 3.5 "Obsługa poniżej średniej."
      3.1 "69% osób stwierdziło, że obsługa była nieprofesjonalna."
      3.3 "Zdaniem 67% osób obsługa recepcji nie była dobra."
    • 2.8 "Okropne pokoje."
      0.3 "97% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      1.0 "90% osób narzekało na łazienkę."
      2.4 "76% twierdzi, że pokoje były brudne."
      0.6 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 94% osób."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.8 Dobry
    Na podstawie 47 opinii
    • 8.4 "Bardzo dobra lokalizacja."
    • 6.1 "Przeciętne jedzenie."
    • 4.6 "Kiepska jakość."
    • 3.9 "Obsługa poniżej średniej."
    • 3.4 "Pokoje są niezbyt dobre."
    • 2.1 "Słabe łącze internetowe."

    Ogólna ocena

    5.9 Zwyczajny
    Na podstawie 358 opinii
    • 8.8 "Przyjemne zaplecze wellness i warunki do uprawiania sportu."
    • 8.2 "Bardzo dobra lokalizacja."
    • 6.0 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.9 "Przeciętne jedzenie."
    • 5.2 "Przeciętny komfort."
      5.4 "Łóżka były akceptowalne dla 54% osób."
    • 4.9 "Nieciekawy klimat"
      1.9 "81% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      4.9 "W opinii 51% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
    • 4.8 "Słabe udogodnienia."
      4.8 "52% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.9 "W opinii 51% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
    • 4.2 "Kiepska jakość."
      3.3 "Zdaniem 67% osób cena była zawyżona."
    • 3.6 "Obsługa poniżej średniej."
      2.8 "72% osób stwierdziło, że obsługa była nieprofesjonalna."
      3.1 "Zdaniem 69% osób obsługa recepcji nie była dobra."
    • 3.3 "Pokoje są niezbyt dobre."
      1.0 "90% osób narzekało na łazienkę."
      2.5 "75% twierdzi, że pokoje były brudne."
      0.3 "97% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      0.5 "Zdaniem 95% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
    Wszystkie kategorie opinii
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie

    Więcej

    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close