Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

×
Twoja wyszukiwarka nie będzie niedługo obsługiwała serwisu KAYAK.
Zaktualizuj teraz i podróżuj razem z nami.

Courtyard by Marriott Madrid Princesa

Calle de la Princesa 40, 28008 Madryt, Madryt, Hiszpania
+34 915 422 100

343 zł+

Ogólna ocena gości

7.2/10 Dobry
Na podstawie 4 797 opinii

Wybrane opinie

  • 9.0
  • 7.1
  • 4.7
  • 4.5

Położenie

    Wszystkie

    O nas

    Lokalizacja hotelu

    Courtyard by Marriott Madrid Princesa (Madryt - Centrum Madrytu) dzieli tylko kilka minut od takich atrakcji, jak Pałac Liria. W pobliżu znajduje się również Plaza Mayor. 4-gwiazdkowy hotel umieszczono w pobliżu takich atrakcji, jak Świątynia Debod i Muzeum w Cerralbo.

    Pokoje

    Poczuj się jak w domu w 423 klimatyzowanych pokojach, których wyposażenie to lodówka i telewizor płaskoekranowy. Bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu zapewni łączność ze światem, a telewizja satelitarna — rozrywkę. Prywatne łazienki — wyposażenie: wanna połączona z prysznicem, głębokie wanny i bezpłatne przybory toaletowe. Udogodnienia obejmują telefon oraz sejf i biurko.

    Udogodnienia

    Dostępne udogodnienia rekreacyjne to basen kryty, sauna oraz centrum fitness. Ten hotel oferuje udogodnienia takie jak bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, sklepy na miejscu i usługi weselne.

    Wyżywienie

    Posiłki serwuje restauracja, a przekąski — sklep ogólnospożywczy.

    Biznes, Inne udogodnienia

    Udogodnienia biznesowe to centrum biznesowe, usługi pralni chemicznej oraz recepcja całodobowa. Płatne udogodnienia to transport z i na lotnisko. Dostępny jest także samodzielne parkowanie (za opłatą).

    Mniej Więcej
    Hotels.com

    Udogodnienia

    • Siłownia
    • Darmowe Wi-Fi
    • Dla niepełnosprawnych
    • Bankomat
    • Internet
    • Wymiana walut
    • Sklep z pamiątkami
    • Usługi pralnicze
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Basen kryty
    • Restauracja
    • Bar/Lobby
    • Klimatyzacja
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Sauna
    • Dostępna przechowalnia
    • Taras/patio
    • Centrum biznesowe
    • Usługi concierge
    • Pralnia
    • Zakaz palenia
    • Telewizja kablowa lub satelitarna
    • Kawiarnia
    • Zwierzęta niedozwolone
    • Parking (za dopłatą)
    • Usługi weselne
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    7.2 Dobry
    Na podstawie 4 797 opinii
    • 9.0 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      10.0 "100% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      8.3 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 83% osób."
      10.0 "100% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
      7.5 "Łatwy dojazd samochodem według 75% osób."
    • 7.1 "Dosyć przyjemne zaplecze wellness i warunki do uprawiania sportu."
      7.7 "Najwyższej klasy oferta fitness zdaniem 77% osób."
    • 5.8 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.7 "Obsługa jest OK."
      5.2 "Zdaniem 52% osób obsługa recepcji była OK."
      6.5 "Tylko 65% osób uważało obsługę za profesjonalną."
      6.3 "Zdaniem 63% osób zarządzanie było znośne."
      5.7 "Obsługa w barze była przeciętna zdaniem 57% osób."
      5.0 "Tylko 50% osób uznało, że obsługa restauracji była dobra."
    • 4.7 "Kiepska jakość."
      2.4 "Zdaniem 76% osób śniadanie było za drogie."
      2.3 "Ceny były zbyt wysokie dla 77% osób."
    • 4.5 "Słabe udogodnienia."
      4.5 "55% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      3.2 "W opinii 68% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      3.6 "64% os. nie podobała się architektura."
      4.3 "57% os. narzekało na windę."
      4.0 "Przeciętny taras według 60% osób."
    • 4.2 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.0 "80% osób narzekało na łazienkę."
      1.7 "83% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      2.8 "72% twierdzi, że pokoje były brudne."
      1.3 "Zdaniem 87% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.8 "82% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 90% osób."
      0.8 "92% osób było rozczarowanych minibarem."
      1.6 "84% os. miało problemy z prysznicem."
      2.8 "72% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      4.2 "58% osób skrytykowało małą łazienkę."
      2.4 "76% osób uważało, że TV była złej jakości."
      0.0 "100% osób nie podobał się aneks kuchenny."
    • 3.7 "Rozczarowujące jedzenie."
      2.2 "W opinii 78% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      2.2 "Zdaniem 78% osób przystawek nie dało się jeść."
      2.7 "Jadalnia nie była czysta według 73% osób."
      2.3 "Ceny były zbyt wysokie dla 77% osób."
    • 3.2 "Ogólnie dość brudno."
      2.8 "72% twierdzi, że pokoje były brudne."
      2.8 "72% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      2.7 "Jadalnia nie była czysta według 73% osób."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.3 Dobry
    Na podstawie 2 830 opinii
    • 8.7 "Bardzo dobra lokalizacja."
      10.0 "Blisko do transportu publicznego według 100% osób."
      10.0 "100% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      8.4 "84% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      8.0 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 80% osób."
      7.2 "Łatwy dojazd samochodem według 72% osób."
      10.0 "100% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
    • 6.7 "Wystarczające zaplecze wellness i warunki do uprawiania sportu."
    • 6.3 "Przeciętny komfort."
      6.1 "Łóżka były akceptowalne dla 61% osób."
    • 6.3 "Przeciętne śniadanie."
    • 5.4 "Obsługa jest OK."
      6.2 "Tylko 62% osób uważało obsługę za profesjonalną."
      5.4 "Obsługa w barze była przeciętna zdaniem 54% osób."
    • 4.6 "Kiepska jakość."
      2.3 "Zdaniem 77% osób śniadanie było za drogie."
    • 4.5 "Słabe udogodnienia."
      4.6 "54% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      3.0 "W opinii 70% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      3.3 "67% os. nie podobała się architektura."
      4.3 "57% os. narzekało na windę."
    • 4.4 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.0 "80% osób narzekało na łazienkę."
      1.8 "82% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      2.7 "73% twierdzi, że pokoje były brudne."
      1.2 "Zdaniem 88% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      2.0 "80% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 90% osób."
      0.9 "91% osób było rozczarowanych minibarem."
      1.8 "82% os. miało problemy z prysznicem."
      2.6 "74% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      4.1 "59% osób skrytykowało małą łazienkę."
      2.4 "76% osób uważało, że TV była złej jakości."
    • 3.6 "Rozczarowujące jedzenie."
      1.8 "Zdaniem 82% osób przystawek nie dało się jeść."
      2.0 "W opinii 80% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      2.4 "Jadalnia nie była czysta według 76% osób."
    • 3.1 "Ogólnie dość brudno."
      2.7 "73% twierdzi, że pokoje były brudne."
      2.6 "74% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      2.4 "Jadalnia nie była czysta według 76% osób."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.3 Dobry
    Na podstawie 1 247 opinii
    • 9.2 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      9.9 "99% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      8.6 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 86% osób."
    • 7.3 "Dosyć przyjemne zaplecze wellness i warunki do uprawiania sportu."
      8.0 "Najwyższej klasy oferta fitness zdaniem 80% osób."
    • 6.3 "Obsługa jest OK."
      5.6 "Zdaniem 56% osób obsługa recepcji była OK."
      6.6 "Tylko 66% osób uważało obsługę za profesjonalną."
    • 6.0 "Przeciętny komfort."
      5.3 "Łóżka były akceptowalne dla 53% osób."
    • 5.3 "Przeciętne śniadanie."
    • 4.6 "Kiepska jakość."
      2.1 "Zdaniem 79% osób śniadanie było za drogie."
    • 4.6 "Słabe udogodnienia."
      4.6 "54% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      3.9 "W opinii 61% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
    • 4.1 "Pokoje są niezbyt dobre."
      1.8 "82% osób narzekało na łazienkę."
      1.4 "86% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      2.8 "72% twierdzi, że pokoje były brudne."
      1.0 "Zdaniem 90% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      1.7 "83% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.1 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 89% osób."
      2.9 "71% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.4 "86% os. miało problemy z prysznicem."
      4.1 "59% osób skrytykowało małą łazienkę."
      0.8 "92% osób było rozczarowanych minibarem."
      2.4 "76% osób uważało, że TV była złej jakości."
    • 3.6 "Niezbyt dobrze działający internet."
      2.2 "78% uważało, że jakość Wi-Fi była słaba."
    • 3.2 "Jedzenie wręcz niejadalne."
      2.1 "W opinii 79% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      4.3 "57% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    6.9 Dobry
    Na podstawie 719 opinii
    • 9.0 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      10.0 "100% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      8.3 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 83% osób."
      10.0 "100% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
    • 7.6 "Dosyć przyjemne zaplecze wellness i warunki do uprawiania sportu."
      8.1 "Najwyższej klasy oferta fitness zdaniem 81% osób."
    • 5.8 "Przeciętny komfort."
      5.6 "Łóżka były akceptowalne dla 56% osób."
    • 5.7 "Obsługa jest OK."
      5.4 "Zdaniem 54% osób obsługa recepcji była OK."
      6.6 "Tylko 66% osób uważało obsługę za profesjonalną."
    • 5.6 "Przeciętne śniadanie."
    • 4.7 "Bar jest nieciekawy."
    • 4.7 "Słabe udogodnienia."
      4.7 "53% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      3.1 "W opinii 69% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      3.9 "61% os. narzekało na windę."
    • 3.7 "Pokoje są niezbyt dobre."
      1.5 "85% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      2.1 "79% osób narzekało na łazienkę."
      1.3 "Zdaniem 87% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      2.4 "76% twierdzi, że pokoje były brudne."
      1.8 "82% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      0.6 "94% osób było rozczarowanych minibarem."
      0.9 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 91% osób."
      1.3 "87% os. miało problemy z prysznicem."
      4.3 "57% osób skrytykowało małą łazienkę."
      2.7 "73% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
    • 3.3 "Rozczarowujące jedzenie."
      2.4 "W opinii 76% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
    • 3.0 "Słabe łącze internetowe."
      1.9 "81% uważało, że jakość Wi-Fi była słaba."
    Wszystkie kategorie opinii
    Rodzaj hotelu
    Luksusowy hotel
    Goście polecają ten hotel jako luksusowy.
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie


    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close
    Chcesz ustawić jako domyślną walutę na stałe czy tylko dla tej wizyty?
    Close