Opis

Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Jeśli się z tym zgadzasz, kontynuuj przeglądanie tej strony. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. zamknij

The Ripley Court Hotel

37 Talbot Street, Dublin 1, Irlandia
+353 1836 5892

284 zł+

Ogólna ocena gości

7.6/10 Dobry
Na podstawie 7 999 opinii

Wybrane opinie

  • 9.3
  • 8.4
  • 6.3
  • 4.9

Warto wiedzieć

  • Blisko centrum miasta

Położenie

    Wszystkie

    Udogodnienia

    • Wynajem samochodów
    • Internet
    • Usługi pralnicze
    • Sale konferencyjne/bankietowe
    • Wypożyczalnia rowerów
    • Zakaz palenia
    • Restauracja
    • Bar/Lobby
    • Parking
    • Recepcja 24h
    • Sejf
    • Dostępna przechowalnia
    • Darmowe Wi-Fi
    • Dla niepełnosprawnych
    Mniej Więcej
    Opinie

    Opinie gości

    Ogólna ocena

    7.6 Dobry
    Na podstawie 7 990 opinii
    • 9.3 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.8 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 98% osób."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      10.0 "100% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
      7.7 "Bardzo dobry parking według 77% osób."
      9.5 "95% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      9.8 "98% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      10.0 "Wygodny dojazd do lotniska według 100% osób."
      9.4 "94% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
    • 8.4 "Bardzo dobra obsługa."
      9.1 "91% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      7.4 "74% osób określiło obsługę recepcji jako bardzo dobrą."
      8.5 "85% osób uważało obsługę za bardzo profesjonalną."
      8.3 "83% os. uznało, że usługi concierge były świetne."
      7.0 "70% osób oceniło, że ochrona hotelowa była doskonała."
      7.3 "73% osób stwierdziło, że proces rezerwacji przebiegał bezproblemowo."
      8.5 "85% os. uznało, że animatorzy czasu wolnego byli świetni."
    • 7.9 "Wysoka jakość."
      7.9 "79% osób było zadowolonych z ceny śniadania."
      9.8 "Zdaniem 98% osób to doskonała oferta cenowa."
      7.5 "75% osób było zadowolonych z cen."
    • 7.4 "Smaczne śniadanie."
      7.9 "79% osób było zadowolonych z ceny śniadania."
    • 7.4 "Sprawny internet."
      9.8 "Zdaniem 98% osób to doskonała oferta cenowa."
    • 6.3 "Przeciętna czystość."
      6.2 "Tylko 62% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
      6.9 "69% osób uważa, że czystość w hotelu była przeciętna."
    • 4.9 "Rozczarowujące jedzenie."
      3.5 "65% osób nie smakowały desery."
      1.6 "W opinii 84% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      4.3 "Zdaniem 57% osób przystawek nie dało się jeść."
      4.8 "52% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
      4.7 "53% osób było niezadowolonych z przekąsek."
      1.4 "Jadalnia nie była czysta według 86% osób."
      4.5 "55% osób stwierdziło, że dania z wieprzowiny nie były smaczne."
      0.7 "93% osób nie smakowały dania z warzyw."
    • 4.7 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.5 "75% osób narzekało na łazienkę."
      0.6 "94% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      0.8 "Zdaniem 92% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      4.7 "53% os. miało problemy z prysznicem."
      3.7 "63% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.6 "84% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      0.8 "92% osób skrytykowało małą łazienkę."
      1.4 "86% osób uważało, że TV była złej jakości."
      2.8 "72% osób nie podobał się widok."
      3.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 70% osób."
      4.0 "60% osób było rozczarowanych minibarem."
      1.3 "87% osób nie podobał się aneks kuchenny."
    • 3.5 "Słabe udogodnienia."
      3.4 "66% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.8 "W opinii 52% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      1.6 "84% os. nie podobała się architektura."
      0.6 "W opinii 94% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      3.9 "61% osób uznało, że teren był nieprzyjemny."
      3.3 "67% osób było niezadowolonych z przystosowania hotelu do potrzeb osób niepełnosprawnych."
    • 2.8 "Straszny klimat"
      0.8 "92% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      3.3 "67% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
      4.8 "W opinii 52% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      2.5 "75% os. skrytykowało ten zwykły hotel."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.6 Dobry
    Na podstawie 5 273 opinii
    • 9.3 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.9 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 99% osób."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      7.8 "Bardzo dobry parking według 78% osób."
      9.3 "93% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      10.0 "100% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
      9.7 "97% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      10.0 "Wygodny dojazd do lotniska według 100% osób."
      9.5 "95% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
    • 8.4 "Bardzo dobra obsługa."
      9.1 "91% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      7.1 "71% osób określiło obsługę recepcji jako bardzo dobrą."
      8.5 "85% osób uważało obsługę za bardzo profesjonalną."
      7.1 "71% osób oceniło, że ochrona hotelowa była doskonała."
    • 7.3 "Smaczne śniadanie."
      8.2 "82% osób było zadowolonych z ceny śniadania."
    • 7.2 "Sprawny internet."
    • 4.9 "Bar jest nieciekawy."
    • 4.6 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.4 "76% osób narzekało na łazienkę."
      0.3 "97% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      0.7 "Zdaniem 93% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      4.7 "53% os. miało problemy z prysznicem."
      1.6 "84% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      3.4 "66% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      0.8 "92% osób skrytykowało małą łazienkę."
      1.4 "86% osób uważało, że TV była złej jakości."
      2.8 "72% osób nie podobał się widok."
      3.2 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 68% osób."
      4.0 "60% osób było rozczarowanych minibarem."
    • 4.6 "Rozczarowujące jedzenie."
      3.0 "70% osób nie smakowały desery."
      4.0 "Zdaniem 60% osób przystawek nie dało się jeść."
      4.9 "51% osób nie było zadowolonych z pozycji w karcie dań."
      4.7 "53% osób było niezadowolonych z przekąsek."
      1.7 "W opinii 83% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
      4.5 "55% osób stwierdziło, że dania z wieprzowiny nie były smaczne."
      1.9 "Jadalnia nie była czysta według 81% osób."
    • 3.3 "Słabe udogodnienia."
      3.3 "67% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      1.5 "85% os. nie podobała się architektura."
      0.6 "W opinii 94% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      3.9 "61% osób uznało, że teren był nieprzyjemny."
    • 2.6 "Straszny klimat"
      0.7 "93% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      2.7 "73% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
      2.6 "74% os. skrytykowało ten zwykły hotel."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.6 Dobry
    Na podstawie 1 358 opinii
    • 9.3 "Fantastyczna lokalizacja."
      9.8 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 98% osób."
      9.9 "99% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      7.6 "Bardzo dobry parking według 76% osób."
      9.5 "95% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      9.9 "Blisko do transportu publicznego według 99% osób."
      10.0 "100% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
      7.0 "Łatwy dojazd samochodem według 70% osób."
      10.0 "Wygodny dojazd do lotniska według 100% osób."
    • 8.5 "Bardzo dobra obsługa."
      9.3 "93% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      7.6 "76% osób określiło obsługę recepcji jako bardzo dobrą."
      8.5 "85% osób uważało obsługę za bardzo profesjonalną."
    • 8.1 "Dobra jakość."
      9.8 "Zdaniem 98% osób to doskonała oferta cenowa."
      7.5 "75% osób było zadowolonych z ceny śniadania."
    • 7.7 "Smaczne śniadanie."
      7.5 "75% osób było zadowolonych z ceny śniadania."
    • 7.5 "Sprawny internet."
      9.8 "Zdaniem 98% osób to doskonała oferta cenowa."
    • 4.8 "Rozczarowujące jedzenie."
      3.6 "64% osób nie smakowały desery."
      1.4 "W opinii 86% osób wrażenia kulinarne nie były przyjemne."
    • 4.6 "Bar jest nieciekawy."
    • 4.5 "Pokoje są niezbyt dobre."
      2.5 "75% osób narzekało na łazienkę."
      0.9 "91% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      4.8 "52% os. miało problemy z prysznicem."
      0.7 "Zdaniem 93% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      0.7 "93% osób skrytykowało małą łazienkę."
      3.5 "65% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.6 "84% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      2.8 "72% osób nie podobał się widok."
      1.3 "87% osób uważało, że TV była złej jakości."
      3.0 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 70% osób."
    • 3.5 "Słabe udogodnienia."
      3.5 "65% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.6 "W opinii 54% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
    • 2.6 "Straszny klimat"
      0.8 "92% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      4.6 "W opinii 54% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      3.5 "65% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
    Wszystkie kategorie opinii

    Ogólna ocena

    7.5 Dobry
    Na podstawie 1 358 opinii
    • 9.0 "Fantastyczna lokalizacja."
      10.0 "100% osób uważało, że było łatwo dostać się do stacji kolejowej."
      9.8 "Łatwy dostęp do centrum miasta zdaniem 98% osób."
      7.3 "Bardzo dobry parking według 73% osób."
      10.0 "Wygodny dojazd do lotniska według 100% osób."
      9.9 "99% osób podobała się mała odległość od miejsc do robienia zakupów."
      9.4 "94% osób było zadowolonych z odległości od miejsc do zwiedzania."
      9.3 "93% osób było zadowolonych z restauracji i barów w pobliżu ."
    • 8.4 "Bardzo dobra obsługa."
      9.1 "91% osób oceniło personel jako bardzo przyjazny."
      7.4 "74% osób określiło obsługę recepcji jako bardzo dobrą."
    • 8.2 "Dobra jakość."
    • 7.3 "Sprawny internet."
    • 7.2 "Smaczne śniadanie."
    • 6.4 "Przeciętna czystość."
      6.6 "Tylko 66% osób twierdzi, że pokoje były w miarę czyste."
      6.6 "66% osób uważa, że czystość w hotelu była przeciętna."
    • 5.2 "Przeciętne jedzenie."
    • 4.9 "Pokoje są niezbyt dobre."
      3.1 "69% osób narzekało na łazienkę."
      0.8 "92% osób uważa, że pokoje były w złym stanie."
      1.0 "Zdaniem 90% osób, pokoje wyglądały na przestarzałe."
      4.0 "60% osób stwierdziło, że łazienka była brudna."
      1.2 "88% osób uważało, że TV była złej jakości."
      4.7 "53% os. miało problemy z prysznicem."
      1.6 "84% osób miało zastrzeżenia do umeblowania."
      1.1 "89% osób skrytykowało małą łazienkę."
      2.7 "Klimatyzacja została skrytykowana przez 73% osób."
    • 3.6 "Słabe udogodnienia."
      3.6 "64% osób uważało, że budynek nie był ładny."
      4.5 "W opinii 55% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      0.6 "W opinii 94% osób wyposażenie powinno zostać unowocześnione."
      1.7 "83% os. nie podobała się architektura."
    • 2.9 "Straszny klimat"
      0.9 "91% os. skrytykowało mało stylowy hotel."
      4.5 "W opinii 55% osób hotelowe lobby było poniżej standardów."
      4.0 "60% os. nie podobał się mało stylowy hotel."
    Wszystkie kategorie opinii
    Rodzaj hotelu
    Hotel biznesowy
    Goście polecają ten hotel osobom podróżującym biznesowo.
    Hotel miejski
    Goście uważają, że jest to idealny hotel do zwiedzania miasta.
    Hotel dla podróżujących w gronie znajomych
    Goście polecają to miejsce dla podróżujących w gronie znajomych.
    Warto wiedzieć
    "Blisko centrum miasta"
    Dane dostarcza TrustYou

    Ostatnie opinie

    Więcej

    Zdjęcia
    Mapa

    Mapa

    Close